Israël overvallen door Operatie al-Aqsa storm: oorlog!

Actueel nieuws uit binnen en buitenland.

Moderator: Moderators

dikkemick
Adelaar

Re: Israël overvallen door Operatie al-Aqsa storm: oorlog!

Bericht door dikkemick »

TIBERIUS CLAUDIUS schreef: 19 okt 2023 16:08
dikkemick schreef: 19 okt 2023 15:59
TIBERIUS CLAUDIUS schreef: 19 okt 2023 15:53
Leg dat maar eens uit aan de Zionisten.
Die gaan er van uit dat ze er vroeg of laat in zullen slagen het hele gebied etnisch te zuiveren.
Dan vallen ze wat mij betreft onder de terroristen. Maar misschien als er democratische verkiezingen komen zonder extremisten als kandidaat is er hoop. Beetje hulp van buitenaf.
Vergis je niet.
Ook de gematigden Zionisten willen een Groot-Israel scheppen.
Hooguit staan ze wat humanere middelen voor.
Als we dan eens gaan inzetten op dat humaan? Ze weten nu dondersgoed wat ze fout doen. Palestijntje pesten en land stelen.
Er komt nu een absolute scheiding met een derde partij die er de vrede gaat bewaren.
Logic will get you from A to B. Imagination will take you everywhere. Zulks is evident!
Einstein/Mick
TIBERIUS CLAUDIUS
Superposter

Bericht door TIBERIUS CLAUDIUS »

dikkemick schreef: 19 okt 2023 16:31
Dan vallen ze wat mij betreft onder de terroristen. Maar misschien als er democratische verkiezingen komen zonder extremisten als kandidaat is er hoop. Beetje hulp van buitenaf.
Vergis je niet.
Als we dan eens gaan inzetten op dat humaan? Ze weten nu dondersgoed wat ze fout doen. Palestijntje pesten en land stelen.
Er komt nu een absolute scheiding met een derde partij die er de vrede gaat bewaren.
Welke derde partij dan wel???
En als er nu meer keizers zijn geweest dan maanden, wat dan, geachte senatoren?
Gerard R.
Superposter

Bericht door Gerard R. »

TIBERIUS CLAUDIUS schreef: 19 okt 2023 15:53
Leg dat maar eens uit aan de Zionisten.
Die gaan er van uit dat ze er vroeg of laat in zullen slagen het hele gebied etnisch te zuiveren.
Vergis je niet.
Het Westen heeft Israël daar geplaatst. Het Westen is volgens mij altijd verplicht geweest Israël aan die grenzen te houden.
Landjepik op slinkse wijze... Dat is vragen om problemen. Dat binnen de grenzen houden is niet gebeurd. Nu zit iedereen
met de brokken en het kan nog veeel erger. Dat is een reden waarom Israël N.B.... naar verluidt aardig wat kernwapens heeft liggen. Honderden is wel geschreven. Sommigen hebben deze ellende voorzien.

Hamas en al het andere dat monster is geworden zou verder voortdurend en zo totaal mogelijk van de wereld gehaald
moeten worden. Pak snel aan, laat dit soort niet zo groeien tot het groot is en doe wat nu fout ging: let op, al moet dat
jaren lang of voor altijd.
Dat geldt net zo voor monsters elders in de wereld en het geldt ook voor Westerlingen die monster zijn geworden.
Onze mores is niet krachtig genoeg meer voor de wereld die in mijn optiek klaar en duidelijk is ontstaan. De militaire, ideologische en politieke krachten in onze wereld die je met monsters wakker kunt maken... zijn te groot geworden voor amateur 'geklooi' bij ontstaan en groei van zovele kwalijke dingen.

Het is vrij eng wat ik hier schrijf, dat voel ik ook wel, maar ik merk dat ik in dit opzicht wat verander en ik hoef
dat nog niet terug te draaien van mijzelf.. hoewel het mij elke dag vreselijk spijt. Ik ben voorstander van min of meer
gelukkig leven voor iedereen en vrede. Blijkbaar kan dat niet meer op normale manier door monterlijkheden. :roll:
** Gedenk immer ons doel op 't schip naar nergens en heb engelen-geduld, begrip en compassie... en tracht niet te wanhopen **
TIBERIUS CLAUDIUS
Superposter

Bericht door TIBERIUS CLAUDIUS »

Gerard R. schreef: 19 okt 2023 16:36
Vergis je niet.
Het Westen heeft Israël daar geplaatst. Het Westen is volgens mij altijd verplicht geweest Israël aan die grenzen te houden.
Landjepik op slinkse wijze... Dat is vragen om problemen. Dat binnen de grenzen houden is niet gebeurd. Nu zit iedereen
met de brokken en het kan nog veeel erger. Dat is een reden waarom Israël N.B.... naar verluidt aardig wat kernwapens heeft liggen. Honderden is wel geschreven. Sommigen hebben deze ellende voorzien.

Hamas en al het andere dat monster is geworden zou verder voortdurend en zo totaal mogelijk van de wereld gehaald
moeten worden. Pak snel aan, laat dit soort niet zo groeien tot het groot is en doe wat nu fout ging: let op, al moet dat
jaren lang of voor altijd.
Dat geldt net zo voor monsters elders in de wereld en het geldt ook voor Westerlingen die monster zijn geworden.
Onze mores is niet krachtig genoeg meer voor de wereld die in mijn optiek klaar en duidelijk is ontstaan. De militaire, ideologische en politieke krachten in onze wereld die je met monsters wakker kunt maken... zijn te groot geworden voor amateur 'geklooi' bij ontstaan en groei van zovele kwalijke dingen.

Het is vrij eng wat ik hier schrijf, dat voel ik ook wel, maar ik merk dat ik in dit opzicht wat verander en ik hoef
dat nog niet terug te draaien van mijzelf.. hoewel het mij elke dag vreselijk spijt. Ik ben voorstander van min of meer
gelukkig leven voor iedereen en vrede. Blijkbaar kan dat niet meer op normale manier. :roll:
Eigenlijk wil je het gevolg (Hamas) vernietigen, niet de oorzaak het Zionisme.

De Zionisten willen maar één ding: Een Groot Israël zonder Palestijnen of andere arabieren.
En als er nu meer keizers zijn geweest dan maanden, wat dan, geachte senatoren?
Gerard R.
Superposter

Bericht door Gerard R. »

TIBERIUS CLAUDIUS:
Eigenlijk wil je het gevolg (Hamas) vernietigen, niet de oorzaak het Zionisme.

De Zionisten willen maar één ding: Een Groot Israël zonder Palestijnen of andere arabieren.
Het Zionisme had nooit een kans mogen krijgen na installatie van Israël, met al die roof van land waar Palestijnen woonden/wonen, dat toch al zo schaars is.... Vragen om problemen.
** Gedenk immer ons doel op 't schip naar nergens en heb engelen-geduld, begrip en compassie... en tracht niet te wanhopen **
dikkemick
Adelaar

Bericht door dikkemick »

Wat was, was. Israël had zich er nooit op deze wijze moeten vestigen, maar dat is gebeurd.
Nu moet de wereld verder en Israël moet indammen, letterlijk en figuurlijk!
Logic will get you from A to B. Imagination will take you everywhere. Zulks is evident!
Einstein/Mick
Gerard R.
Superposter

Bericht door Gerard R. »

dikkemick schreef: 19 okt 2023 17:16 Wat was, was. Israël had zich er nooit op deze wijze moeten vestigen, maar dat is gebeurd.
Nu moet de wereld verder en Israël moet indammen, letterlijk en figuurlijk!
Volkeren zonder land zijn ook riskant.
Maar als een volk ergens gevestigd wordt moet het niet een ander volk verdrijven.
Van Agt vond dat ze naar Duitsland hadden gemoeten.
https://www.welingelichtekringen.nl/pol ... ijgen.html
dikkemick
Adelaar

Bericht door dikkemick »

Een wijs man. Maar dan had binnen de kortste keren Nederland geannexeerd geweest. Ook geen prettig idee.

"Blijf zitten waar je zit en verroer je niet"
Einstein/Mick
ChaimNimsky
Superposter

Bericht door ChaimNimsky »

Wat een misverstanden weer! Het zionisme als ideologie impliceert niet de annexatie van land dat aan de Palestijnen is toegewezen door de VN of enige andere vorm van gewelddadige inbeslagname. Het zionisme is oorspronkelijk ontstaan met het doel om een onafhankelijke Joodse staat in het historische land Israël te vestigen. Dit kan worden bereikt via diplomatieke en vreedzame middelen, en dit is de visie die door sommige stromingen binnen het zionisme wordt benadrukt.
Gerard R. schreef: 19 okt 2023 17:11 Het Zionisme had nooit een kans mogen krijgen na installatie van Israël
De installatie van Israël is wat het zionisme wilde. Meer niet. Dat gebeurde.
Zionist
dikkemick
Adelaar

Bericht door dikkemick »

[quote=ChaimNimsky post_id=625129 time=1697733518
[/quote]

En als t daarbij was gebleven had dit topic wrschl niet bestaan. Expansiedrift gooide roet in t eten
Einstein/Mick
appelfflap
Banned

Bericht door appelfflap »

ChaimNimsky
Superposter

dikkemick schreef: 19 okt 2023 19:16 [quote=ChaimNimsky post_id=625129 time=1697733518
Ga je weer. Dus de joden hebben het aan zichzelf te danken? Nee dus. Nogmaals: het gaat de terroristen niet om het land, maar om het afslachten van de Joden (klik). Toen hen gevraagd werd waarom ze hun daden verrichtten, antwoordden ze "Om de Joden te doden" en toen hen daarna hen gevraagd werd "Waarom de Joden?", zeiden "Geen reden"). Ze leven niet voor niets in een kooi.
Zionist
ChaimNimsky
Superposter

NOS schreef:Minister van Defensie Israël: grondoffensief Gaza komt snel

Een grondoffensief van Israël in de Gazastrook gaat er snel komen, stelt de Israëlische minister van Defensie Yoav Gallant.

Hij bezocht vandaag troepen aan de grens met de Gazastrook. "Jullie zien Gaza nu in de verte en snel gaan jullie het ook van binnenuit zien", zei hij volgens The Times of Israël. "Het bevel zal er aankomen", voegde hij toe.
(Bron: NOS)
Vermoedelijk zal helaas het IDF ook veel mensen verliezen :(, want de terroristen verstoppen zich tussen hun eigen burgers om toe te slaan, maar de Hamas zal de rug worden gebroken. Ditmaal geen kleine militaire operatie zoals voorheen wel een pltsvond, maar een echte oorlog om met de Hamas af te rekenen.
Laatst gewijzigd door ChaimNimsky op 19 okt 2023 20:40, 1 keer totaal gewijzigd.
Zionist
dikkemick
Adelaar

Bericht door dikkemick »

ChaimNimsky schreef: 19 okt 2023 20:31
dikkemick schreef: 19 okt 2023 19:16 [quote=ChaimNimsky post_id=625129 time=1697733518
Ga je weer. Dus de joden hebben het aan zichzelf te danken? Nee dus. Nogmaals: het gaat de terroristen niet om het land, maar om het afslachten van de Joden (klik). Toen hen gevraagd werd waarom ze hun daden verrichtten, antwoordden ze "Om de Joden te doden" en toen hen daarna hen gevraagd werd "Waarom de Joden?", zeiden "Geen reden"). Ze leven niet voor niets in een kooi.
Wat te denken van plaatsen van outposts op Palestijns grondgebied? Vernielingen van olijfboomgaarden, brandstichting, gooien met stenen en molestaties. Discriminerende leuzen op Palestijnse huizen en Israëlische militairen die nauwelijks ingrijpen. De daders? Die komen doorgaans vrij.
1 dikke middelvinger naar het internationale recht dus!
Einstein/Mick
ChaimNimsky
Superposter

dikkemick schreef: 19 okt 2023 20:40
ChaimNimsky schreef: 19 okt 2023 20:31
Wat te denken van plaatsen van outposts op Palestijns grondgebied? Vernielingen van olijfboomgaarden, brandstichting, gooien met stenen en molestaties. Discriminerende leuzen op Palestijnse huizen en Israëlische militairen die nauwelijks ingrijpen. De daders? Die komen doorgaans vrij.
1 dikke middelvinger naar het internationale recht dus!
Daar gaat dit topic niet over en daar ging het de terroristen niet om. Ze wilden gewoon Joden vermoorden. Ze hadden in een paradijs kunnen leven met grote economische voorspoed, aangezien Israel en de wereld ze legio kansen heeft gegeven, maar ze gaven er de voorkeur aan door te gaan met hun fanatisme. Dat is waarom ze in een kooi leven.
Zionist
Gesloten