TIBERIUS CLAUDIUS schreef: ↑19 okt 2023 16:08
dikkemick schreef: ↑19 okt 2023 15:59
TIBERIUS CLAUDIUS schreef: ↑19 okt 2023 15:53
Leg dat maar eens uit aan de Zionisten.
Die gaan er van uit dat ze er vroeg of laat in zullen slagen het hele gebied etnisch te zuiveren.
Dan vallen ze wat mij betreft onder de terroristen. Maar misschien als er democratische verkiezingen komen zonder extremisten als kandidaat is er hoop. Beetje hulp van buitenaf.
Vergis je niet.
Ook de gematigden Zionisten willen een Groot-Israel scheppen.
Hooguit staan ze wat humanere middelen voor.
Het Westen heeft Israël daar geplaatst. Het Westen is volgens mij altijd verplicht geweest Israël aan die grenzen te houden.
Landjepik op slinkse wijze... Dat is vragen om problemen. Dat binnen de grenzen houden is niet gebeurd. Nu zit iedereen
met de brokken en het kan nog
veeel erger. Dat is een reden waarom Israël N.B.... naar verluidt aardig wat kernwapens heeft liggen. Honderden is wel geschreven. Sommigen hebben deze ellende voorzien.
Hamas en al het andere dat monster is geworden zou verder voortdurend en zo totaal mogelijk van de wereld gehaald
moeten worden. Pak snel aan, laat dit soort niet zo groeien tot het groot is en doe wat nu fout ging: let op, al moet dat
jaren lang of voor altijd.
Dat geldt net zo voor monsters elders in de wereld en het geldt ook voor Westerlingen die monster zijn geworden.
Onze mores is niet krachtig genoeg meer voor de wereld die in mijn optiek klaar en duidelijk is ontstaan. De militaire, ideologische en politieke krachten in onze wereld die je met monsters wakker kunt maken... zijn te groot geworden voor amateur 'geklooi' bij ontstaan en groei van zovele kwalijke dingen.
Het is vrij eng wat ik hier schrijf, dat voel ik ook wel, maar ik merk dat ik in dit opzicht wat verander en ik hoef
dat nog niet terug te draaien van mijzelf.. hoewel het mij elke dag vreselijk spijt. Ik ben voorstander van min of meer
gelukkig leven voor iedereen en vrede. Blijkbaar kan dat niet meer op normale manier door monterlijkheden.

** Gedenk immer ons doel op 't schip naar nergens en heb engelen-geduld, begrip en compassie... en tracht niet te wanhopen **