Post-Trump periode.

Wat is jouw politieke voorkeur, je kunt het hier kwijt!

Moderator: Moderators

Rereformed
Moderator
Contacteer:

Re: Post-Trump periode.

Bericht door Rereformed »

B.S. schreef: 13 mar 2023 00:56 Ach ja...Immer vrolijke Frans Verhagen op bezoek in zijn tweede vaderland de VS https://www.meiguo.nl/
Trump kan misschien maar beter weer de Republikeinse kandidaat zijn... : :shock:
Ik vind deze Frans altijd een genot om te lezen. Prachtige en informatieve verslagen en scherpe analyses met uitgesproken meningen.
Als ik me goed herinner was jij het die ooit de link naar hem toe gaf. Bedankt daarvoor.
Born OK the first time
B.S.
Bevlogen

Bericht door B.S. »

Verhagen heeft een Amerikaanse vrouw, dus hij echt diep begaan met wat er in de VS gebeurt.
B.S.
Bevlogen

Bericht door B.S. »

Verhagen kopte in januari vorig jaar ook 'Nee, Poetin gaat Oekraïne niet binnenvallen'.
Natuurlijk kan iemand zich vergissen, maar meer voorzichtigheid in dit soort toen nog onbestemde ontwikkelingen is verstandiger denk ik.

Hij ziet ook een vorm van 'Finlandisering' voor het Oekraïnse vraagstuk nog steeds als het beste, denk ik.
ChaimNimsky
Superposter

Bericht door ChaimNimsky »

Waar ik zo lang zo vurig naar heb gesnakt, lijkt nu echt te gaan gebeuren: de oranje narcist wordt zeer binnenkort zeer waarschijnlijk gearresteerd. Zelfs de engerd zélf verwacht zijn arrestatie en roept zijn volgelingen op te gaan protesteren. En ook Foxnews heeft zich met het steunen van Trump overigens in de voeten geschoten.
Zionist
Gerard R.
Superposter

Bericht door Gerard R. »

"Sluit haar op, sluit haar op", zei hij toen van H. Clinton... De fouterik...
** Schip naar nergens met rare snuiters.. heb engelen-geduld, begrip en compassie en wanhoop(t) niet **
HierEnNu
Superposter

Bericht door HierEnNu »

ChaimNimsky schreef: 18 mar 2023 14:36 Waar ik zo lang zo vurig naar heb gesnakt, lijkt nu echt te gaan gebeuren: de oranje narcist wordt zeer binnenkort zeer waarschijnlijk gearresteerd. Zelfs de engerd zélf verwacht zijn arrestatie en roept zijn volgelingen op te gaan protesteren. En ook Foxnews heeft zich met het steunen van Trump overigens in de voeten geschoten.
Jouw snakken begrijp ik, maar zulks zou ook de spreekwoordelijke druppel kunnen blijken te zijn die de VS in een burgeroorlog stort. Laten we vooral de bestorming van het Capitool niet vergeten!
EWMagazine 02 juli 2022 schreef:
Hoe vatbaar zijn de Verenigde Staten voor een nieuwe burgeroorlog?

Steeds meer Amerikanen vinden het te rechtvaardigen om geweld te gebruiken tegen de overheid. Het vertrouwen in veel instituties bevindt zich op een dieptepunt en de kloof tussen de rode en blauwe staten groeit. De Amerikaanse samenleving verkeert op de rand van een koude burgeroorlog
Antisemitische uitingen stoppen helpt bestrijding antisemitisme.
.
Ik vind jou zelf verantwoordelijk voor jouw interpretatie.
.
Gerard R.
Superposter

Bericht door Gerard R. »

HierEnNu schreef: 19 mar 2023 11:28 [..]]

Steeds meer Amerikanen vinden het te rechtvaardigen om geweld te gebruiken tegen de overheid. Het vertrouwen in veel instituties bevindt zich op een dieptepunt en de kloof tussen de rode en blauwe staten groeit. De Amerikaanse samenleving verkeert op de rand van een koude burgeroorlog
Dat is wereldwijd zoals we dagelijks kunnen zien, burgeroorlog, normale oorlog, doden, vernielen, kapotmaken enz..
Tót het moment dat hun vrouw, hun geliefde, hun moeder, hun oma, hun kinderen omkomen door geweld uiteraard.
Tot ze een of meer ledematen missen.
Dan is het zeer ach en wee. De mens is op zijn retour. Geweld is slechts in zeer zeldzame gevallen een oplossing.
Maar deze opmerking zal niet helpen. Silly Human Race.
** Schip naar nergens met rare snuiters.. heb engelen-geduld, begrip en compassie en wanhoop(t) niet **
HierEnNu
Superposter

Bericht door HierEnNu »

Gerard R. schreef: 19 mar 2023 14:52Geweld is slechts in zeer zeldzame gevallen een oplossing.
Zou de biologische evolutie mogelijk zijn geweest zonder geweld?
Zou er zonder geweld überhaupt ooit biologische evolutie zijn ontstaan?
Antisemitische uitingen stoppen helpt bestrijding antisemitisme.
.
Ik vind jou zelf verantwoordelijk voor jouw interpretatie.
.
Gerard R.
Superposter

Bericht door Gerard R. »

HierEnNu schreef: 19 mar 2023 16:09
Gerard R. schreef: 19 mar 2023 14:52Geweld is slechts in zeer zeldzame gevallen een oplossing.
Je hebt gelijk, maar ik had het even over de mensen-maatschappij. Ik heb op dit moment het idee dat het met al dat geweld minder goed gaat met de mens. Onze hoogtechnologische wereld kan niet veel (meer) hebben. Maar b.v. ook de eerdere wereldoorlogen waren naar mijn idee knap schadelijk en traumatisch voor velen.
Maar ik snap je gedachtengang.
Mullog
Bevlogen

Bericht door Mullog »

HierEnNu schreef: 19 mar 2023 16:09
Dat is min of meer beperkt. Jacht en voortplanting met vaak ongeschreven maar duidelijke regels. Niet gemotiveerd door "Make America great again¨ of vermeend gestolen verkiezingen of zoiets.
Zo moet ge dat zien, we worden geboren en we gaan dood, daar tussendoor begaan we stommiteiten (hoofdinspecteur van In, Aspe)
Rereformed
Moderator
Contacteer:

ChaimNimsky schreef: 18 mar 2023 14:36 Waar ik zo lang zo vurig naar heb gesnakt, lijkt nu echt te gaan gebeuren: de oranje narcist wordt zeer binnenkort zeer waarschijnlijk gearresteerd. Zelfs de engerd zélf verwacht zijn arrestatie en roept zijn volgelingen op te gaan protesteren. En ook Foxnews heeft zich met het steunen van Trump overigens in de voeten geschoten.
Ik heb het eigenlijk nooit kunnen geloven dat je ooit gelijk zal krijgen, maar nu lijkt het er toch wel op!

Uiteraard kan blijken dat hij uit al die rechtzaken die tegen hem worden begonnen er uiteindelijk zonder serieuze gevolgen van af komt, maar dat hij de eerste president zal zijn die voor het gerecht moet verschijnen is wat mij betreft al reden om de vlag uit te steken.

Ik wacht met spanning op dinsdag. Maar als het gerechtssysteem slim is gebeurt er op dinsdag juist lekker helemaal niets. :D
Born OK the first time
ChaimNimsky
Superposter

Bericht door ChaimNimsky »

Rereformed schreef: 20 mar 2023 06:24
Ik heb het eigenlijk nooit kunnen geloven dat je ooit gelijk zal krijgen, maar nu lijkt het er toch wel op!

Uiteraard kan blijken dat hij uit al die rechtzaken die tegen hem worden begonnen er uiteindelijk zonder serieuze gevolgen van af komt, maar dat hij de eerste president zal zijn die voor het gerecht moet verschijnen is wat mij betreft al reden om de vlag uit te steken.

Ik wacht met spanning op dinsdag. Maar als het gerechtssysteem slim is gebeurt er op dinsdag juist lekker helemaal niets. :D
Laten we het hopen dat het binnenkort bewaarheid wordt (voorlopig zijn de fotos helaas nog gemaakt d.m.v. kunstmatige intelligentie, maar ik hoop hem snel in een oranje overall te zien):
Afbeelding

Afbeelding
Zionist
Rereformed
Moderator
Contacteer:

ChaimNimsky schreef: 23 mar 2023 14:41 Laten we het hopen dat het binnenkort bewaarheid wordt (voorlopig zijn de fotos helaas nog gemaakt d.m.v. kunstmatige intelligentie, maar ik hoop hem snel in een oranje overall te zien)
Dat zal hem wel bespaard blijven, maar ze maken op het politiebureau naar verluidt wel een mug shot, die normaal gesproken altijd gepubliceerd wordt. Daar gaan we dan weer een wijntje op drinken.
Als ik goed begrepen heb zijn er nu vier zaken waarvoor hij dit jaar aangeklaagd kan worden.
Born OK the first time
TIBERIUS CLAUDIUS
Superposter

Bericht door TIBERIUS CLAUDIUS »

Lijkt me nog een potig baasje als ik zo eens naar die foto's kijk.
Volgens mij eet Trump veel paardenbiefstuk, dat houdt een mens gezond. Afbeelding
En als er nu meer keizers zijn geweest dan maanden, wat dan, geachte senatoren?
Gerard R.
Superposter

Bericht door Gerard R. »

TIBERIUS CLAUDIUS schreef: 23 mar 2023 15:17 Lijkt me nog een potig baasje als ik zo eens naar die foto's kijk.
Volgens mij eet Trump veel paardenbiefstuk, dat houdt een mens gezond. Afbeelding
Hij at ook medewerkers aan de lopende band. Je zal maar voor zo'n kreng moeten werken.
Gesloten