Nee, ik heb het droog gehouden. De TenaLady was trouwens overdrachtelijk, en geen reëel plan
Jonathan Rauch: (apatheism is) "a disinclination to care all that much about one's own religion and even a stronger disinclination to care about other people's"
Jagang schreef:En leuk trouwens om nu eens het gezicht achter de forumdeelnemer te zien!
Als je de doodsangst wegdenkt lijkt het best redelijk :P
Jonathan Rauch: (apatheism is) "a disinclination to care all that much about one's own religion and even a stronger disinclination to care about other people's"
Gaaf man! Dat zal een onvergetelijke ervaring voor je zijn denk ik.
Maar ik denk wel dat als je uit dat vliegtuig wipt, je net zoiets zal hebben als een vlieg die op een vleesetend plantje landt, een soort van "WOOPS" gevoel.
Samante schreef:
Maar ik denk wel dat als je uit dat vliegtuig wipt, je net zoiets zal hebben als een vlieg die op een vleesetend plantje landt, een soort van "WOOPS" gevoel.
Dat is een vrij aardige omschrijving denk ik. Mijn persoonlijke reactie was:
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!
Hiëronymus schreef:Wow! Ik hoop dat ik het ook ooit durf.
In mijn geval was de "voorpret" het ergst. De sprong zelf was de eerste paar seconden dus pure horror (ik hou van horror) en de rest was heel goed te doen. Zelf vond ik de laatste paar seconden voor de afsprong en de eerste paar seconden erna het leukst. Het is vrij onbeschrijfelijk wat er leuk aan was, maar ik ben serieus aan het overwegen om mij valschermspringdiploma te halen in de nabije toekomst.
@ dingo: op die hoogte lijkt dat eind naar beneden vrij onrealistisch. Ik heb tot ongeveer 100 meter boven de grond in de ontkennende fase gezeten over het onderdeel hoogte.
Ik ben er ook eentje die je niet op 8 meter hoogte op een laddertje moet zetten, maar op 800 meter hoogte (of 8000 voor mij part) heb ik nergens last van, dat is zo buiten mijn normale belevingswereld dat ik het blijkbaar niet als 'hoogte' ervaar.
May the Lord hate you and all your kind, may you be turned orange in hue, and may your head fall off at an awkward moment.'
Welkom bij de club Marinus.
Ik besef na het kijken van het filmpje dat het voor mij al weer 11 jaar geleden is. Maar door het filmpje kwam het allemaal weer glashelder terug.
Heb je ook een diploma gehad?
Het goddelijke onderscheidt zich niet van het niet bestaande.
Leuk filmpje! Het moet een geweldige ervaring geweest zijn, iets wat je nooit meer vergeet!
Ik was een tijdje geleden in de Efteling en achtbanen enzo is niets voor mij. Ik werd meegetroond met mn kids in het piratenschip, dat leek niet zo eng. Het was ook niet zozeer eng maar ik had een heel gekke intense gewaarwording van vreemde onderbuikgevoelens. Als het schip over het hoogtepunt heen is zakt het razendsnel en weer omhoog, weer omlaag enz. Ik heb alleen maar gegild en ik was niet de enige !