Afijn, een onwillige/slechte lezer meer of minder maakt me ook niet meer uit. Slaap zacht met je HAMAS= vrienden, die altijd zoete broodjes bakken met hun ergste vijanden.Jagang schreef: Dat dacht ik al.
"Eigenlijk 60 jaar".
Het is je dus te doen om een ad-hoc grens om een staat waar je groot fan van bent legitimiteit te verschaffen.
Aan de HAMAS-fellowtravellers alhier
Moderator: Moderators
- Victor Onrust
- Forum fan
- Contacteer:
Re: Aan de HAMAS-fellowtravellers alhier
Victor Onrust = kijk ook eens op hardewoorden.nl =
Volg mij @VictorOnrust
Toen hij de top van zijn streven een belangrijk man te worden misschien iets dichterbij voelde komen, werd hij van daaraf begroet door het geniale renpaard dat hem voor was geweest. -- (Musil)
Volg mij @VictorOnrust
Toen hij de top van zijn streven een belangrijk man te worden misschien iets dichterbij voelde komen, werd hij van daaraf begroet door het geniale renpaard dat hem voor was geweest. -- (Musil)
-
siger
Ik zie niet in waarom Israel niet zou kunnen verdwijnen - op een beschaafde manier dan. Rhodesie is ook van de kaart verdwenen zonder genocide. Ik neem aan dat je "Arabische hordes in de tang houden" niet bedoelt zoals het klinkt.MOODY BLUE schreef:Ondanks alle fouten van Israel, is mijn vaste overtuiging, dat als de Arabische hordes niet in de tang gehouden worden zij zoals in het verleden, zullen proberen Israel van de kaart te vegen en te vernietigen.
Bedoel je het huidige beschaafde Zimbabwe van Mugabe Siger?siger schreef:Ik zie niet in waarom Israel niet zou kunnen verdwijnen - op een beschaafde manier dan. Rhodesie is ook van de kaart verdwenen zonder genocide. Ik neem aan dat je "Arabische hordes in de tang houden" niet bedoelt zoals het klinkt.MOODY BLUE schreef:Ondanks alle fouten van Israel, is mijn vaste overtuiging, dat als de Arabische hordes niet in de tang gehouden worden zij zoals in het verleden, zullen proberen Israel van de kaart te vegen en te vernietigen.
- MOODY BLUE
- Diehard
haha Vertel dan meteen het vervolg van het gebeuren in Rhodesia even, vertel er even bij hoe het Zimbabwe verging.siger schreef: Ik zie niet in waarom Israel niet zou kunnen verdwijnen - op een beschaafde manier dan. Rhodesie is ook van de kaart verdwenen zonder genocide. Ik neem aan dat je "Arabische hordes in de tang houden" niet bedoelt zoals het klinkt.
Zo is het Gaza ook vergaan onder Hamas, en zo gaat het in elk Arabisch land. Leeggevreten door de elite van het land, en onderdrukt door diezelfde elite, die de religie als samenbindend politiek wapen. Waarbij Israel als bliksemafleider fungeert.

I'm more than that, I know I am, at least, I think I must be.
There you go man, keep as cool as you can.
Als het Israëlische bestaansrecht anti-semitisch is, is deze quote islamofoob. Voor het overige snijdt je analyse hout; ik ben het wel op enige ondergeschikte details oneens. Het zou slechts wenselijk zijn jegens de islam - die staat dus niet gelijk aan Hamas - enige nuancering te betrachten.Victor Onrust schreef:het zijn allemaal gevolgen van vanuit de Islam door Islamitisch kapitaal gefinancierde terreur.
Daar lijkt me niets tegen in te brengen.siger schreef:Het lijkt me in elk geval scheefgetrokken om claims van duizenden jaar oud (joden) ernstig te nemen, en claims van 50 jaar oud (Palestijnen) verjaard te verklaren.
Uit eigen ervaring - het is me twee keer overkomen - kan ik je vertellen: als je in de loop van schiettuig kijkt is het niet handig om met een stok te gaan zwaaien. Kwestie van overlevingsdrang.appelfflap schreef:De logica die dan stelt dat ik uit zelfverdediging en in een moment van paniek mijn Uzi mag gebruiken om jou af te schieten omdat jij jezelf verdedigt?
Hamas en dus de Gazastrook verkeert de facto in oorlog met Israël. Blokkade is een beproefd, maar niet zo succesvol oorlogsmiddel. De ellende met dat schip is vergelijkbaar met het torpederen van de Lusitania in 1915. Toen stonden de Duitsers ook in hun oorlogsrecht.
Omgekeerd kon er tussen 1914 en 1918 en vervolgens tussen 1939 en 1945 geen Duits goederenschip het Duitse zeegat uit.
Goed dat ik het weet. Als je ooit voor mijn deur staat weet ik dat ik voor het leven van de mijnen moet vrezen. Mijn vriendin is moslim. Mijn zoon heeft een islamitische familie van moederskant. Ik mag nog zozeer atheïst zijn, als figuren als jij hen te na komen zul je eerst over mijn lijk moeten.MOODY BLUE schreef:Nu echter speelt nog meer mee dat ik de islam als religie haat. De seculiere joodse staat is voor mij in overdrachtelijke zin een bruggehoofd in de strijd tegen die vreselijke ideologie.
Wat mij betreft ben je geen haar beter dan het tuig van Hamas en hun fellowtravellers.
Ik geloof niet. In Spanje slaan alle 22 spelers een kruisje voordat ze het veld opkomen, als het werkt, zal het dus altijd een gelijkspel worden.
Johan Cruijff
Johan Cruijff
Dus de Palestijnen willen niet leven, maar enkel land? Kom nou toch! Israel gaat net zo hard voor het land, kijk maar eens naar het nederzettingenbeleid! En het leven van de Palestijnen lijkt wel in het geheel niet van belang te zijn.lost and not found yet! schreef: (...) De Palestijnen gaan voor Land, de Israelisch voor Leven!(...)
Er bestaat kwaad, dus God is ofwel niet in staat, ofwel niet van zins het op te heffen. Als God het kwaad niet kán opheffen is hij niet almachtig. Als hij het niet wíl opheffen is hij kwaadaardig. Als hij het niet kán of niet wíl opheffen, waarom zou je hem God noemen? (Epicurus)
Daar heb jij wel een punt MNb.MNb schreef:Goed dat ik het weet. Als je ooit voor mijn deur staat weet ik dat ik voor het leven van de mijnen moet vrezen. Mijn vriendin is moslim. Mijn zoon heeft een islamitische familie van moederskant. Ik mag nog zozeer atheïst zijn, als figuren als jij hen te na komen zul je eerst over mijn lijk moeten.MOODY BLUE schreef:Nu echter speelt nog meer mee dat ik de islam als religie haat. De seculiere joodse staat is voor mij in overdrachtelijke zin een bruggehoofd in de strijd tegen die vreselijke ideologie.
Wat mij betreft ben je geen haar beter dan het tuig van Hamas en hun fellowtravellers.
Welnee.Ali schreef:Daar heb jij wel een punt MNb.
Een, in naam van de mensenrechten gerechtvaardigde, afschuw van een ideologie wordt maar weer eens verward met het vermeend belagen van de aanhangers van die ideologie en beantwoord met dreigen en schelden.
- Ongeloveloos
- Banned
MNb schreef:Goed dat ik het weet. Als je ooit voor mijn deur staat weet ik dat ik voor het leven van de mijnen moet vrezen. Mijn vriendin is moslim. Mijn zoon heeft een islamitische familie van moederskant. Ik mag nog zozeer atheïst zijn, als figuren als jij hen te na komen zul je eerst over mijn lijk moeten.MOODY BLUE schreef:Nu echter speelt nog meer mee dat ik de islam als religie haat. De seculiere joodse staat is voor mij in overdrachtelijke zin een bruggehoofd in de strijd tegen die vreselijke ideologie.
Hij zegt toch duidelijk de RELIGIE ? Stop met dat kattegejank, enne jouw lijk is geen groot obstakel hoor.
Treat religion like your penis.
Dont show it off in public and don't shove it down your children's throat...
-
siger
Het wordt hier weer even een bijzonder onplezierig forum.
-
siger
Vraagje: ben je alleen voorstander van de Israelische staat, of van kolonialisme in het algemeen?MOODY BLUE schreef:haha Vertel dan meteen het vervolg van het gebeuren in Rhodesia even, vertel er even bij hoe het Zimbabwe verging.siger schreef: Ik zie niet in waarom Israel niet zou kunnen verdwijnen - op een beschaafde manier dan. Rhodesie is ook van de kaart verdwenen zonder genocide. Ik neem aan dat je "Arabische hordes in de tang houden" niet bedoelt zoals het klinkt.
Zo is het Gaza ook vergaan onder Hamas, en zo gaat het in elk Arabisch land. Leeggevreten door de elite van het land, en onderdrukt door diezelfde elite, die de religie als samenbindend politiek wapen. Waarbij Israel als bliksemafleider fungeert.
- Ongeloveloos
- Banned
Treat religion like your penis.
-
siger
Maar als je een oorlog tegen een ideologie predikt, dan moet je er rekening mee houden dat de slachtoffers onder de aanhangers vallen.Uncle Rat schreef:Welnee.Ali schreef:Daar heb jij wel een punt MNb.
Een, in naam van de mensenrechten gerechtvaardigde, afschuw van een ideologie wordt maar weer eens verward met het vermeend belagen van de aanhangers van die ideologie en beantwoord met dreigen en schelden.
Hoezo? Bij een ideologische strijd vallen er dus in principe fysieke slachtoffers?siger schreef:Maar als je een oorlog tegen een ideologie predikt, dan moet je er rekening mee houden dat de slachtoffers onder de aanhangers vallen.
Als dat zo is kunnen we niet eens strijden voor geweldloosheid..
'Loaded questions' komen niet in aanmerking voor beantwoording.siger schreef:Vraagje: ben je alleen voorstander van de Israelische staat, of van kolonialisme in het algemeen?
"When did you stop beating your wife?"