The Obama Deception

Voor discussies over muziek, film en TV.

Moderator: Moderators

LordDragon
Bevlogen

Re: The Obama Deception

Bericht door LordDragon »

kitty
Vergelijkingen met Hitler en zijn rijk zijn al zeer dubieus te noemen.
Amerika = illuminazi's, zie operatie paperclip enzomeer.Ze hebben geërfd wat ze hebben vernield (het nazi rijk)

Prins Bernhard, de oprichter van de Bilderberggroep een ex-nazi noemen zegt ook al genoeg over hoe deze complotdenker te werk gaat.
Ja zo gaat dat altijd effe raak en dan afgaan!
Alex Jones, de maker van deze film staat bekend als een grote liefhebber van complottheorieën. Ook achter 9/11 vermoedt hij een enorm complot.
ja ik ken hem wel, over 9/11 is volgens mij ook nog niet het laatste woord gezegd, maar ik vind dat hij die bilderbergers net in de kaart speelt door ze zo een machtsbeeld te geven. Volgens mij zijn ze helemaal zo machtig niet. Ze hebben wel veel geld en doen misschien foute dingen maar zij kunnen de wereld niet overnemen. Het Amerikaanse leger kan Irak en Afghanistan nog niet eens aan. Nou kunnen ze met hun geld misschien wel dingen doen zoals de crisis handig gebruiken en er zelfs rijk van worden, en kan dat meer armoede en onrust op de wereld tot gevolg hebben. Maar hoe past Obama in het plaatje? De president van Amerika doet en laat niet zomaar wat ie wil. Sommigen kunnen dat niet zo goed af, en geraken aan de drank zoals Bush en Clinton. Ik denk dat het zwaar klop krijgen is eens je die positie bereikt heb. Je kan nooit voor iedereen goed doen, en dat is nou net wat men van een president verwacht. En Obama heeft mooi gepraat, maar des te harder komt het aan als hij zijn "mooie woorden" niet in de praktijk kan omzetten. Ik denk dat dat voor de amerikanen met de eerste gekleurde Amerikaanse president nogal gevoelig ligt.

MVG, LD.
I must not fear. Fear is the mind-killer. Fear is the little-death that brings total obliteration. I will face my fear. I will permit it to pass over me and through me. And when it has gone past I will turn the inner eye to see its path. Where the fear has gone there will be nothing. Only I will remain.
Kitty
Ontoombaar

Bericht door Kitty »

Obama werd neergezet als een marionet, van te voren gekozen en bepaald dat hij president moest worden. Het hele idee van deze film is de macht volledig in handen leggen van de banken en het grote geld, de rest is illusie en alleen maar toneelspel om het volk een loer te draaien. Ook de crisis is opgezet, alle oorlogen worden expres gevoerd en geregeld, omdat men daar veel geld aan kan verdienen enz. enz. De Bilderberggroep speelt hier volgens de film een belangrijke rol in, die regeren de hele wereld en bepalen wat er gebeurt.

Zwaar overtrokken allemaal, er zijn zo ontzettend veel mensen die ooit behoord hebben tot de Bilderberggroep dat die allemaal in een complot moeten hebben gezeten. En die houden nu dus ook allemaal hun mond dicht zeker. Kortom, heel handig worden waarheden ingebed in onwaarheden en overdrijvingen en onzinnige complotten. Ze laten bijvoorbeeld eerst een econoom aan het woord en dan een rapper die precies lijkt te weten hoe alles in elkaar zit. De overgangen zijn zo slim gekozen dat waarheid onmerkbaar overgaat in onzin, zodat ook de onzin voor waar wordt aangenomen door de niet al te kritische kijker.
Je moet bij zulke films heel kritisch blijven om het kaf van het koren te kunnen scheiden.
Alle gebondenheid kan vrijheid heten, zolang de mens de banden niet voelt knellen. (naar Erasmus)

Il n’y a que les imbéciles qui ne changent jamais d’avis ... (Jacques Brel)

En de mens schiep God en dacht dat dat goed was.
LordDragon
Bevlogen

Bericht door LordDragon »

Obama werd neergezet als een marionet, van te voren gekozen en bepaald dat hij president moest worden. Het hele idee van deze film is de macht volledig in handen leggen van de banken en het grote geld, de rest is illusie en alleen maar toneelspel om het volk een loer te draaien. Ook de crisis is opgezet, alle oorlogen worden expres gevoerd en geregeld, omdat men daar veel geld aan kan verdienen enz. enz. De Bilderberggroep speelt hier volgens de film een belangrijke rol in, die regeren de hele wereld en bepalen wat er gebeurt.
Stel nou dat het waar is, waar past Obama in het plaatje? Stel nou dat ie dat allemaal niet weet en met goede bedoelingen in het presidentschap is gestapt, dan denk ik dat hij goed zijn best doet, maar hoeveel hij ervan kan waarmaken ligt niet in zijn handen. Ten eerste wil jij dat erven een scheve oorlog in Irak (geen massa vernietigingswapens gevonden een heel land naar de kloten) en een hilarische oorlog in Afghanistan (eerst taliban opleiden door de CIA tegen de russen en nu vechten ertegen?) Trouwens Saddam was eerst ook hun bondgenoot tegen Iran, roept vragen op toch, ze maken al hun oude kameraden af.

Ik verdenk Alex Jones er soms van dat hij werkt voor de bilderberger reutemeteut, kijk eens met die instelling naar zijn films, hij is de enige die door de bewaking kan dringen ensjo, redelijk verdacht ook weer.

MVG, LD.
I must not fear. Fear is the mind-killer. Fear is the little-death that brings total obliteration. I will face my fear. I will permit it to pass over me and through me. And when it has gone past I will turn the inner eye to see its path. Where the fear has gone there will be nothing. Only I will remain.
ruuddo
Forum fan

Bericht door ruuddo »

Kitty schreef: Kortom, heel handig worden waarheden ingebed in onwaarheden en overdrijvingen en onzinnige complotten. Ze laten bijvoorbeeld eerst een econoom aan het woord en dan een rapper die precies lijkt te weten hoe alles in elkaar zit. De overgangen zijn zo slim gekozen dat waarheid onmerkbaar overgaat in onzin, zodat ook de onzin voor waar wordt aangenomen door de niet al te kritische kijker.
Je moet bij zulke films heel kritisch blijven om het kaf van het koren te kunnen scheiden.
Kan ik het helemaal mee eens zijn.
Maar wat als sommige dingen wel blijken te kloppen?
De verwijzing naar de nazi's komt niet zomaar uit de lucht vallen.
Als je zoekt wat de onder genoemde wetten (kunnen) inhouden word je toch wel een beetje huiverig.
Heb naar Nederlandse vertalingen gezocht op het internet maar heb nog niet uit kunnen vogelen wat ze nu precies inhouden. (lijkt allemaal weer erg complotterig)
Mijn Engels is niet goed genoeg om deze wetten zelf goed te kunnen vertalen.
Weet niet of er mensen zijn die hier wijs uit kunnen of een goede nederlanse vertaling weten.
HR 3200 is echt een monster. (4GB in een pdf bestandje met alleen maar text)

http://www.govtrack.us/congress/billtex ... =h111-1388
http://www.govtrack.us/congress/billtex ... =h111-3200
Plaats reactie