Amerika = illuminazi's, zie operatie paperclip enzomeer.Ze hebben geërfd wat ze hebben vernield (het nazi rijk)Vergelijkingen met Hitler en zijn rijk zijn al zeer dubieus te noemen.
Ja zo gaat dat altijd effe raak en dan afgaan!Prins Bernhard, de oprichter van de Bilderberggroep een ex-nazi noemen zegt ook al genoeg over hoe deze complotdenker te werk gaat.
ja ik ken hem wel, over 9/11 is volgens mij ook nog niet het laatste woord gezegd, maar ik vind dat hij die bilderbergers net in de kaart speelt door ze zo een machtsbeeld te geven. Volgens mij zijn ze helemaal zo machtig niet. Ze hebben wel veel geld en doen misschien foute dingen maar zij kunnen de wereld niet overnemen. Het Amerikaanse leger kan Irak en Afghanistan nog niet eens aan. Nou kunnen ze met hun geld misschien wel dingen doen zoals de crisis handig gebruiken en er zelfs rijk van worden, en kan dat meer armoede en onrust op de wereld tot gevolg hebben. Maar hoe past Obama in het plaatje? De president van Amerika doet en laat niet zomaar wat ie wil. Sommigen kunnen dat niet zo goed af, en geraken aan de drank zoals Bush en Clinton. Ik denk dat het zwaar klop krijgen is eens je die positie bereikt heb. Je kan nooit voor iedereen goed doen, en dat is nou net wat men van een president verwacht. En Obama heeft mooi gepraat, maar des te harder komt het aan als hij zijn "mooie woorden" niet in de praktijk kan omzetten. Ik denk dat dat voor de amerikanen met de eerste gekleurde Amerikaanse president nogal gevoelig ligt.Alex Jones, de maker van deze film staat bekend als een grote liefhebber van complottheorieën. Ook achter 9/11 vermoedt hij een enorm complot.
MVG, LD.