Ik heb op geen enkele manier aangestuurd op een debat van Dawkins met wie dan ook, ik snap dus ook niet waarom je dat nu naar voren brengt.Jacob schreef:Voor dat wetenschappelijk debat over de evolutie theorie zou meneer dawkins de geschikte kandidaat zijn denk ik. Mischien kan jij em mailen en vragen voor een debat dan kunnen we dit onderwerp een keer duidelijk behandelen.
O wacht ik snap het wel, het is een bliksemafleider.
Ik zou overigens niet weten waarom ik Dawkins aan zou moeten mailen, ik ken de man persoonlijk helemaal niet.
Wat doet jou denken dat hij op een dergelijke uitnodiging van mijn kant in zou gaan?
Ik zou zeggen mail hem zelf.
Overigens kunnen we dit onderwerp prima af zonder Dawkins.
Je hebt enkel een excuus nodig om dit onderwerp af te houden.
Echt waar?Jacob schreef:Er staan echter wel dingen in die overeenkomen met de hedendaagse wetesnchap die in de tijd van openbaring niet door de mensen van die tijd konden zijn waargenomen .
In de bijbel ook al zeggen ze, en ik heb begrepen zelfs in Moby Dick!
Maar ik ben best wel benieuwd daarnaar, laat eens zien.
Verder ontwijk je alleen maar mijn vragen, ik zal ze nog eens stellen:
Erik schreef:Waarom is het zo belangrijk dat de koran wetenschap zou bevatten (wat het niet doet maar dat ter zijde)?
Erik schreef:Ik kan er dus met een gerust hart van uit gaan dat men dus een wetenschappelijk bewezen theorie als de evolutietheorie bijvoorbeeld als bewezen theorie accepteert?
Erik schreef:Of is het enkel de bedoeling selectief wetenschap erbij te halen waar het past in het koran-plaatje?
Dat hoop jij helemaal niet, je bent er als de dood voor!Jacob schreef:Ik hoop echt dat we in de toekomst samen kunnen komen om een debat te organiseren.
Anders zou je hier niet op alle mogelijke manieren de boot afhouden.