van wedergeboren christen tot............
Moderator: Moderators
Precies! Het kan gewoon niet misgaan, het staat immers geschreven in den Bijbel.vuurdoorn schreef:Mark 11: 23-24: Daarom zeg Ik u, al wat gij bidt en begeert, gelooft, dat gij het hebt ontvangen, en het zal geschieden.
Nou Socratoteles, veel plezier vannacht!
En ik ben er rotsvast van overtuigd dat God bestaat. Dus dat wordt een zwoele nacht Socratoteles!
Socratoteles schreef:Kom kom, niet zo vooringenomencollegavanerik schreef:ik weet zeker dat het niet zal lukken.![]()
Wie weet wat zijn gebeden bewerken.. Zeg Henoch, bid God maar om een leuk vrouwelijk engeltje voor Socratoteles, want hij verveelt zich vanavond
opgepast soms zegt God een Neen en soms een Ja ,kom mijn verloren zoon

nu maar weer eens met onderschrift Gij zult de Heer uw God niet verleiden,maar beproeft alle dingen en behoudt het goede, wellicht dat wat u weg kunt geven dan behoudt u het niet maar t is daar waar het beter past.

let op dit is weer trialkjargon,en ik kan ook geen leestekens tikken!-snert toetsenbord !
Alles is een impulsieve neerslag van mijn gedachten op dit moment, en kan veranderen !
Alles is een impulsieve neerslag van mijn gedachten op dit moment, en kan veranderen !
- Socratoteles
- Diehard
Mijn dank is groot! Er staan grote dingen te gebeuren, dat voel ik gewoon. Maar doet Henoch nu ook mee? Een extra aanmoediging van Jezus' beste vriend, dat zou een aarzelende God die kampt met onderbezetting nou net over de streep trekken..Samante schreef:Precies! Het kan gewoon niet misgaan, het staat immers geschreven in den Bijbel.vuurdoorn schreef:Mark 11: 23-24: Daarom zeg Ik u, al wat gij bidt en begeert, gelooft, dat gij het hebt ontvangen, en het zal geschieden.
Nou Socratoteles, veel plezier vannacht!
En ik ben er rotsvast van overtuigd dat God bestaat. Dus dat wordt een zwoele nacht Socratoteles!
Met alle repect voor Socratoteles behalve zijn nick ! wat doet hij hier niet op dit forum ,ik lkan wel houden van mensen die pal staan voor hun overtuiging,dat gaat hem toch uitstekend af
zo kunnen we als gelovigen " waarvan dan ook " het voorbeeld in acht nemen. zie de bijbelpassage over zij die doen wat ik u heb geleerd ,
en alweer hebben we het niet zelf gedaaan
zo kunnen we als gelovigen " waarvan dan ook " het voorbeeld in acht nemen. zie de bijbelpassage over zij die doen wat ik u heb geleerd ,
Argument graag!Harry-2008 schreef:Wat zijn jullie pathetische mensen

En geldt voor jou niet: oordeel niet opdat je niet geoordeeld zult worden?

Er bestaat kwaad, dus God is ofwel niet in staat, ofwel niet van zins het op te heffen. Als God het kwaad niet kán opheffen is hij niet almachtig. Als hij het niet wíl opheffen is hij kwaadaardig. Als hij het niet kán of niet wíl opheffen, waarom zou je hem God noemen? (Epicurus)
Ja, het is idd heel knap om met oogkleppen op en oordopjes in op FT je overtuiging vast te blijven houden.........trialk schreef:Met alle repect voor Socratoteles behalve zijn nick ! wat doet hij hier niet op dit forum ,ik lkan wel houden van mensen die pal staan voor hun overtuiging,dat gaat hem toch uitstekend af
Loos zgn. geestelijk gewauwel!zo kunnen we als gelovigen " waarvan dan ook " het voorbeeld in acht nemen. zie de bijbelpassage over zij die doen wat ik u heb geleerd ,
Er bestaat kwaad, dus God is ofwel niet in staat, ofwel niet van zins het op te heffen. Als God het kwaad niet kán opheffen is hij niet almachtig. Als hij het niet wíl opheffen is hij kwaadaardig. Als hij het niet kán of niet wíl opheffen, waarom zou je hem God noemen? (Epicurus)
- Socratoteles
- Diehard
Mi chiarifichi per favore..Kochimodo schreef:Ja, het is idd heel knap om met oogkleppen op en oordopjes in op FT je overtuiging vast te blijven houden.........trialk schreef:Met alle repect voor Socratoteles behalve zijn nick ! wat doet hij hier niet op dit forum ,ik lkan wel houden van mensen die pal staan voor hun overtuiging,dat gaat hem toch uitstekend af

Dit vind ik dus een duidelijk voorbeeld van één van de nietszeggende antwoorden die ik op mijn vragen kreeg in christelijke kring,opgepast soms zegt God een Neen en soms een Ja
God kan op drie manieren antwoord geven op je gebed;
Je krijgt het
Je krijgt het niet
Je moet nog even wachten
Ja hé hé, meer mogelijkheden zijn er toch niet?
Groet Kristel
Maar dat moet een christen ook wel, anders houdt hij/zij het niet vol. Ik weet er alles van! De nietszeggende antwoorden van Harry-2008 a.k.a. Henoch heb ik ook ooit gegeven.......vuurdoorn schreef:Dit vind ik dus een duidelijk voorbeeld van één van de nietszeggende antwoorden die ik op mijn vragen kreeg in christelijke kring,opgepast soms zegt God een Neen en soms een Ja
Je krijgt het
Je krijgt het niet
Je moet nog even wachten
Groet Kristel

Moest ook wel want anders werd de cognitieve dissonantie (waar elke gelovige imho aan lijdt) te groot!
Of nog één ; Misschien heb je al gekregen waar je om vroeg maar moet je hetzelf nog inzien, dat is dan jouw opdracht van de Heer. Werkt vaak bij psychische zaken wat minder bij concreet aantoonbare zaken.....vuurdoorn schreef:Dit vind ik dus een duidelijk voorbeeld van één van de nietszeggende antwoorden die ik op mijn vragen kreeg in christelijke kring,opgepast soms zegt God een Neen en soms een Ja
Je krijgt het
Je krijgt het niet
Je moet nog even wachten
Groet Kristel
- Harry-2008
- Banned
- Confused
- Geregelde verschijning
@ Harry-2008: al je problemen zijn opgelost. zoals eerder genoemd hier: "Mark 11: 23-24: Daarom zeg Ik u, al wat gij bidt en begeert, gelooft, dat gij het hebt ontvangen, en het zal geschieden." Vraag God om grote hoeveelheden 'medearbeiders' en je zult ze ontvangen!!
Vraag anders om iemand die hier op Freethinker de in gevaar verkerende vrijdenkers gaat redden. Ik ben enorm benieuwd 

To say, in answer to any question, “some incomprehensible being
did some inconceivable thing in some unfathomable manner for unknowable purposes,” cannot be
considered any sort of rational answer.(Stefan Molyneux, Freedomain Radio)
did some inconceivable thing in some unfathomable manner for unknowable purposes,” cannot be
considered any sort of rational answer.(Stefan Molyneux, Freedomain Radio)