Jessy schreef: Wat wil je bereiken met bovenstaande opmerking. Dat is nu net datgene wat ik bedoel met niet vrij te zijn en geen respect hebben voor iemands mening. Heb ik ooit gezegd dat ik mij ver verheven voel boven jullie?
Bijna iedereen hier heeft dat beeld van jou Jessy. Ben jij volmaakt? Doe jij niets verkeerd? Ligt het altijd aan al die anderen? Of maak jij soms zelf ook fouten; fouten in je argumentage; fouten in de manier waarop je op anderen reageert? Dat mensen zo op jou reageren, dat is niet zomaar Jessy? Denk daar maar eens over na. Even in het spiegeltje kijken.
Lees je wel wat mij hier op dit forum wordt toegedicht?
Ik zie je daar geen opmerkingen over maken. Is dit jouw beleid?
Ik heb het laatste half jaar geen klachten van jou ontvangen. Heeft een andere moderator een klacht gekregen?
In deze draad kan ik slechts zien dat jij komt met één of ander raadseltje, zoals je wel vaker doet, en dat wekt irritatie, want mensen kunnen daar niets mee. Het irriteert vooral als ze soortgelijke dingen al ..tig keer hebben gehoord. Kom toch gewoon met argumenten die voor de mensen die niet
jouw niveau hebben, begrijpelijk zijn.
Volgens jou geef ik dus alleen maar af op de sceptici. Ik ben nog nooit naar iemand op dit forum persoonlijk geworden zonder dat men mij persoonlijk iets toedichtte.
Men mag hier ongereglementeerd dingen zeggen over mij, daar hoor ik jou niet over.
Als iemand hier iets tegen jou heeft gezegd wat tegen de regels is, dan moet je een klacht indienen bij een moderator, en niet je onvrede spuien op het forum, en in dat geval al helemaal niet met allerlei verwijten en verdachtmakingen komen zoals je ook hier weer doet. Je gebruikt dat zelfs als wapen in de discussie. (en dan gaan mensen uiteraard hetzelfde terug doen)
Ieder mens die zich ook maar een beetje verdiept heeft in het zoeken uit welke geschriften de bijbel is samengesteld weet de verschillen.
De verschillen van wat?
Gegroet.