Daar ben ik het mee eens. Ik zit in de Kunststof kozijen en binnen één ogenblik zie ik of er iets scheef zit. Ben bij een klant geweest die twee soorten profiel in één gevel had gemonteerd en veel te dikke kitlaag tussen de muur en kozijn.lanier schreef:
Heb je wel eens een IQ-test gemaakt? Dan zou je moeten weten dat een IQ-test meer bevat dan alleen maar rekensommen. Een vriend van me werkt in de grafische sector en ziet 10x zo snel dan mij het verschil tussen allerlei plaatjes. In het oplossen van rekensommen ben ik weer veel sneller. Betekent dit dat ik dommer ben als het aankomt op het verschil zien tussen plaatjes? Welnee, hij heeft meer aanleg dan ik op dat gebied.
Mijn vriendin verslaat me met gemak als het op taal aankomt.
Mara betekent dit dat één van ons een genie (Einstein) is? Welnee, geen van ons steekt ver boven het gemiddelde uit op welk gebied dan ook.
Hoe snel je iets kunt oplossen zegt wel iets over je intelligentie.
Het zat er al 10 jaar en de eigenaar heeft nog nooit gezien en ik zou dit werk niet durven afleveren. (voor de kenners: het was gewoon wit kozijn)
Ben ik slimmer dan die man, echt niet.....maar ik heb mijzelf gewoon meer getraind, en ik neem bewuster dingen waar. Als ik een stukje vakwerk zie (KK kozijnen met onmogelijke bogen) dan stop ik even om te kijken hoe ze het gefixed hebben. Iemand anders ziet het niet eens.