?TIBERIUS CLAUDIUS schreef: ↑11 jan 2025 10:53De middenweg bestaat nauwelijks meer, ze is er denk ik ook nooit echt geweest.dikkemick schreef: ↑11 jan 2025 10:43Kijk, daar gaat het al verkeerd. Ik zeg rechts, jij zegt links en de middenweg is verdwenen.TIBERIUS CLAUDIUS schreef: ↑11 jan 2025 10:35 Momenteel komt de echte desinformatie vooral van Links lijkt mij zo.
Ik denk niet dat rechts wint doordat er sociale media zijn, die vaak misstanden aan het licht brengen.
De meerderheid is gewoon heel bezorgd over zoals het nu gaat en dat maakt dat ze anders gaan stemmen.
De oude kliek geeft niet aan de klachten serieus te nemen, maar haalt wel heftig uit naar de boodschappers, die ze het liefst het zwijgen zouden opleggen.
We zouden ons allemaal moeten baseren op feitelijke neutrale nieuws berichtgeving en niet via die "sociale" media.
Dat is mijn advies, meer niet. Je hoopt dat de onafhankelijke nieuwsvoorziening nog objectief is en niet die nieuws conglomeraten die door Musk, Bezos of Suckerfuck gekocht is.
Ook wil je weer voor anderen uitmaken wat ze zouden moeten doen, want je lijkt meer voor een bindend-advies dan een raad.
Wat is er mis met betrouwbare ge-factcheckte onafhankelijke informatie?
Zou je op scholen ook vrij links en rechts onderwijs kunnen gaan geven omdat dat valt onder vrijheid van meningsuiting? Scholen waar heksen weer vervolgd kunnen worden, de aarde plat is en slavernij weer in het leven wordt geroepen?
Predik dit voldoende op de "sociale" media en mensen gaan het geloven en stemmen op de anti-heksenpartij.
Mag ik uitmaken (ook voor anderen) dat dit geen gewenste situatie is voor de mensheid?
Zo is de inval in Oekraïne een speciale operatie tegen nazi's. Mensen geloven dit!