Standaard kan het er zo uitzien, startend bij de eerste periode.
(1) vul behoefte in, wat je maar wenst
(2) bij 'return' vul je in welk deel van 'recycle' je wenst over te dragen naar de volgende periode.

Moderator: Moderators
Standaard kan het er zo uitzien, startend bij de eerste periode.

ok, had kunnen denken dat je me daarop zou pakken
Het is niet de intentie om iemand te pakken, alvast fijn dat je ziet dat er geen redeneerfout te bespeuren valt. Geen probleem met die definitie, je mag dan vrij variabelen kiezen en dat afzetten tegen wel/niet dogma's of autoriteiten. Speel er wat mee, kom je dat zelf te weten, daar gaat het om.appelfflap schreef: ↑03 jul 2021 20:39 ok, had kunnen denken dat je me daarop zou pakkenik corrigeer en er zitten totaal geen fouten in dat verhaaltje, ik trek die woorden in. wat moet ik nu eigenlijk oefenen volgens u en welke boodschap linken jouw tabel en verhaaltje aan mekaar. wat heeft dit met vrijdenken te maken? ter info: de definitie die ik hanteer. vrijdenken is de opvatting dat men zich in het denken uitsluitend door de rede, wetenschap en logica laat leiden en niet door autoriteit, geloof of traditie. Vrijdenkers keren zich tegen elke vorm van dogma. mijn behoefte is dat ik gezond wil worden, terug kunnen lopen en geen 16u per dag slapen. Welke return moet ik nu invullen volgens u?
ik heb mijn belangrijkste behoefte gegeven
Je schrijft het, het is goochelen. De schildpad 'goochelde' met woorden om de weddenschap te winnen, het enige verschil is dat het nu cijfers en percentages zijn. Wat is vrijdenken dan?appelfflap schreef: ↑03 jul 2021 22:33 ik heb mijn belangrijkste behoefte gegeven hoe gaat het nu verder want daar kan ik moeilijk met percentages goochelen of iets recycleren
probeer het nu eens helder en eenvoudig uit te leggen wat de bedoeling is, wat je ons wil vertellen,...
dan denk ik eerder aan retoriek.
heb ik gisteren geschreven. Ben jij zo iemand die vragen tot den treure toe herhaalt als het antwoord hem neit aanstaat?Wat is vrijdenken dan?
Gaat je gezondheid beter worden met een miljard op je rekening?appelfflap schreef: ↑04 jul 2021 08:42dan denk ik eerder aan retoriek.
heb ik gisteren geschreven. Ben jij zo iemand die vragen tot den treure toe herhaalt als het antwoord hem neit aanstaat?Wat is vrijdenken dan?
speciaal voor u, de 2e en laatste keer
vrijdenken is de opvatting dat men zich in het denken uitsluitend door de rede, wetenschap en logica laat leiden en niet door autoriteit, geloof of traditie. Vrijdenkers keren zich tegen elke vorm van dogma.
nog steeds blijf je het antwoord schuldig
mijn belangrijkste behoefte is gezond worden, hoe moet ik jouw tabel nu verder aanvullen en waarmee moet ik goochelen?
Blijkbaar is het onwaarschijnlijk moeilijk om eens een getal in te vullen in een raster, bijvoorbeeld.appelfflap schreef: ↑04 jul 2021 08:42 Ben jij zo iemand die vragen tot den treure toe herhaalt als het antwoord hem neit aanstaat?

Ik weet niet eens wat de context is
Die 300 is gewoon een getal uit de lucht gegrepen, een voorbeeld. Simpelweg omdat het je blijkbaar heel moeilijk valt om zelf een getal in te vullen, op de vraag of je op basis van dit voorbeeld iets aan je gezondheid kan verhelpen, geen antwoord. Hoe zeg je, context?appelfflap schreef: ↑04 jul 2021 15:30 Ik weet niet eens wat de context is. Vanwaar komt die 300 in uw tabel?
De sleutel F wordt gedefinieerd als X/M+1. De tabel wordt eleganter als je de sleutel F definieert als X/(M+1)
Is dat relevant?
Wellicht, 300 hoeren die we delen om er 75 over te houden die procentueel hetzelfde zijn, en dat noemen we vrijdenken.appelfflap schreef: ↑04 jul 2021 17:48 ene waarvoor staat die 300? hoeren? het spijt me hoor, ge meot toch duidelijker zeggen wat dit betekent, waar ge naartoe wilt of wat ge wilt aantonen