Kerststal in de ban

Opvallende zaken, schokkende gebeurtenissen, bizarre verhalen enz. Valt je iets op in de media zet deze artikelen dan hier!!

Moderator: Moderators

outremer
Forum fan
Berichten: 455
Lid geworden op: 02 jul 2014 15:16

Re: Kerststal in de ban

Bericht door outremer »

Peter van Velzen schreef:We leven wel in een rare maatschappij. In plaats van rascisme bestrijden we zwarte Piet, in plaats van Obesitas Holle Bolle Gijs en in plaats van relligieuse intollerantie de Kerststal. Alles behalve wat belangrijk is...
Een waarheid als een koe !
Gebruikersavatar
Gershom
Diehard
Berichten: 1075
Lid geworden op: 10 sep 2016 15:23

Re: Kerststal in de ban

Bericht door Gershom »

outremer schreef:
Peter van Velzen schreef:We leven wel in een rare maatschappij. In plaats van rascisme bestrijden we zwarte Piet, in plaats van Obesitas Holle Bolle Gijs en in plaats van relligieuse intollerantie de Kerststal. Alles behalve wat belangrijk is...
Een waarheid als een koe !
Ik wil daar best een topic aan wijden, als het nog niet bestaat
Gebruikersavatar
Henry II
Bevlogen
Berichten: 1902
Lid geworden op: 28 nov 2012 16:31

Re: Kerststal in de ban

Bericht door Henry II »

Peter van Velzen schreef:We leven wel in een rare maatschappij. In plaats van rascisme bestrijden we zwarte Piet, in plaats van Obesitas Holle Bolle Gijs en in plaats van relligieuse intollerantie de Kerststal. Alles behalve wat belangrijk is...
Precies Peter, off-topic, maar helemaal waar. Het is aan de ene kant not-done en verboden om iemand te discrimineren op basis van vetpercentage, beugel, bril, burqa etc. Maar aan de andere kant is het wél toegestaan om reclame te maken voor producten m.b.v. ideaal uitziende mensen, niet bestaande mensen, super slanke modellen. Het zijn allemaal mooie mensen in de reclames. Dan zou dat ook moeten worden verboden. Zelfs de duo penotti reclame, met die twee kleuren jongetjes erin van een paar jaar terug, kan niet meer. Dan stel ik hierbij dat het maken van reclame voor producten, waarbij duidelijk wordt gemikt op een spiegeling van de kijker, waarbij de suggestie wordt gewekt dat een mooi gerijpte vrouw van 70 er met zalfje X net zo uit zou kunnen zien als een jong vrouwen model van 21, of dat het eten van boter merk Y je er net zo slank uit zou laten zien als dat fotomodel in de reclame, dat dat soort dingen verboden zou moeten worden. In feite proberen deze reclames mensen ervan te overtuigen dat het niet goed is een beetje stevig, of niet zo heel erg mooi te zijn. Dat alles zit van buiten, terwijl de hebzucht van de reclamemakers diep van binnen zit. Zij hebben niet uw gezondheid voor ogen, maar hun eigen portemonnee.
Vraag niet hoe het kan, maar profiteer ervan.
Plaats reactie