Maar ze zeggen het zelf!Labyrint schreef:Sssst........ dat mag je zo niet zeggen. De gutmenschen horen jeWordt het Westen gekoloniseerd?
Ik herhaal maar wat ik hoor waaien.
Intussen herhaalt Merkel: Wir shaffen das!
Wahnshinn jenseits !
Moderator: Moderators
Maar ze zeggen het zelf!Labyrint schreef:Sssst........ dat mag je zo niet zeggen. De gutmenschen horen jeWordt het Westen gekoloniseerd?
In het nadeel van iedereen uiteraard. Maar we zien een hele opmars van mensen die er niet mee in zouden zitten.vegan-revolution schreef:Maar is die islamisering van Europa in het voordeel van die moslims of juist in hun nadeel? Zoals ik "dat beloof ik" begreep was hij van mening dat die islamisering juist in het nadeel van die moslims is. Want welke positieve gevolgen heeft een verregaande islamisering voor wie dan ook (moslims inbegrepen) in Europa?MachineElf schreef:De manier waarop ik er naar kijk schieten ze helemaal niet in eigen voet.
Als je anti-islam-propaganda verspreidt dan loop je tegenwoordig een gerede kans om uitgemaakt te worden voor :MachineElf schreef:Moet jij eens anti islam propaganda verspreiden...
Hoe groot is het deel van de bevolking dat dát doet?lanier schreef:Laten we vooral die mensen stigmatiseren, over één kam scheren, dat is toch de makkelijkste weg??
Decennia van pogingen tot dialoog lijken alleen maar verdere segregatie en verdere radicalisering te hebben opgeleverd. Als de ene partij vooral wél wil praten en de andere partij hardnekkig vooral niet (of slechts in schijn), wat moet je dán nog?lanier schreef:Laten we vooral niet praten over oplossingen en met mensen in discussie gaan.
Laten we vooral alle moslims zonder uitzondering in een slachtoffer-rol plaatsen, dan wordt elke discussie over er wat er ergens in sommige moslimgemeenschappen fout kan zitten volledig gesaboteerd.lanier schreef:Ze zijn moslims, dus makkelijk allemaal in hetzelfde hokje te plaatsen, net als joden.
Alex Jones schiet met hagel maar vangt altijd wel iets dat ik moet missen in het verordend staatsnieuws. Bij het opeten van zijn nieuws altijd goed op de graten blijven letten. Ik begin het alternatieve nieuws van de rebellen en conspiracy theoristen steeds meer te waarderen en te verdenken van sporen naar mogelijke juistheden die kriebelen onder de tenen van imperialisten in deze nieuwe wereldorde. Of wanorde eigenlijk. Ordo Ab Chao.MachineElf schreef:Sorry voor de Alex JonesMaar hier worden wel spijkers op koppen geslagen.
Ja ik heb hem toch maar weggedaan. De film maakt op het einde reclame voor DNA repair pillen. Niet mijn dada.Labyrint schreef:Alex Jones schiet met hagel maar vangt altijd wel iets dat ik moet missen in het verordend staatsnieuws. Bij het opeten van zijn nieuws altijd goed op de graten blijven letten. Ik begin het alternatieve nieuws van de rebellen en conspiracy theoristen steeds meer te waarderen en te verdenken van sporen naar mogelijke juistheden die kriebelen onder de tenen van imperialisten in deze nieuwe wereldorde. Of wanorde eigenlijk. Ordo Ab Chaos.MachineElf schreef:Sorry voor de Alex JonesMaar hier worden wel spijkers op koppen geslagen.
Juist. Ik blijf Merkel wel een moedig mens vinden. Daar zijn er niet zoveel van...Peter van Velzen schreef:De meeste mensen koesteren nog steeds geen haat, maar er zijn er wel die haar aanwakkere. Donald Trump wakkert haat aan jegens illegale immigranten. Pegida-aanhangers wakkeren haat aan jegens de helft van het Duitse Natioale Elftal, omdat ze van allochtone afkomst zijn. Het zijn niet alleen de achterlijke imams, het zijn evvengoed de rechtse rakkers, en waarschijnlijk ook nog anderen. Als het hun al niet lukt om de haat aan te wakkeren, dan slagen ze er toch wel in om de menselijke empathie te doen verdwijnen. Wanhopige vluchtelingen worden niet meer gezien als mensen in nood, maar als een gevaar. In die sfeer wordt het gevaar van geweld alleen maar groter. We moeten onze angst overwinnen, als we willen winnen, en dapper zijn en medemenselijk. Wie zich laat terroriseren, heeft al verloren, , ,
En een aanzienlijk aantal vd terroristen hier, bv die uit Brussel, zijn ongelovige fuif- en zuipbeesten, Europeanen en kinderen van hier, die in een mum van tijd radicaliseren en zelfmoord plegenPeter van Velzen schreef: De meeste Jihad-strijders zijn kinderen van arbeidsmigranten (niet van vluchtelingen), en ze komen bovendien meestal uit Noord-afrika. Ze komen meestal niet naar Europa, maar gaan meestal naar Syrie. Dat heb ik verder niet nagezocht overigens.