Een hoge prijs betaald voor niets

Getuigenissen van kerkverlaters, ex-moslims en voormalige sektariërs.
Het is niet de bedoeling om discussies op te zetten over het afvallig worden van de topic starter.

Moderator: Moderators

Weet zoveel niet
Forum fan

Re: Een hoge prijs betaald voor niets

Bericht door Weet zoveel niet »

Wij verschuilen ons niet en spreken openlijk uit een aanhang te hebben naar verlichting, individueel zijn wij in staat om op ons terrein ons te vertegenwoordigen. Iedereen mag en kan zich illuminatie noemen en er zijn geen regels. Indien leden die zichzelf lid achten een overtuiging of afkeer hebben hebben van een ander, kunnen zich daar persoonlijk en op gepaste wijze invloed op uitoefenen.

Soms zijn er mensen die zich bekeren zeer stug, maar weerhouden zich er niet van om zeer zorgvuldig op basis van kennis aanpassingen te doen. Indien zelfingenomen leden dit wensen staat dit hun vrij en is er geen beperking. Indien iemand omperkt en vanuit het hart een verbetering doet, zal dit omwille van openheid en verbetering zijn. Het staat een ieder dan ook vrij om verlichting te geven op basis van redenatie en educatie!
Praat liever open op het forum dan in PB.
Weet zoveel niet
Forum fan

Bericht door Weet zoveel niet »

Ook betekend dit voor mij dat indien een moderator zich uitspreekt over BP en dit maar aanneemt en verwacht dat ieder dit zal accepteren zich vergist in ons. Ons betekend mensen die zich daadwerkelijk willen verdiepen en wel iets opzoeken en daar kennis van willen nemen. Dit betekend dat ik niet klakkeloos informatie ga overnemen en er de tijd voor ga nemen om te kijken of uitspraken op waarheid zijn gebaseerd! En indien ik met simpele zoekopdrachten een tegenwoord kan geven stel ik mij de vraag of persoon in kwestie niet vervuld is met zelf overtuiging.

Voor mij en wellicht anderen is het noodzaak om toch verdere verdieping te nemen en niet zomaar iets aan te nemen. Mensen in mijn kaliber nemen dan ook echt de moeite om iets op te zoeken. Wij zijn niet vervuld met kennis en educatie. Wel willen wij ons verdiepen en verder gaan op basis educatie en niet denken dat wij kennis bezitten. Het heeft mij dan ook zeer extreem teleur gesteld dat iemand mij heeft willen overtuigen van zijn mening over BP en daar geen enkele moeite voor heeft gedaan om mij met bron informatie te verwijzen naar de oorsprong.

Stony - No Joke (Clip Officiel)

En als ik met respect iemand met U aanspreek verwacht ik ook respect terug! Maar ben dan zeer extreem teleur gesteld in de belachelijke uitspraak op basis niveau. Omdat ik mij wel verdiep en echt bron informatie opzoek. Het voelt voor mij als een extreme teleurstellen en had van u (Peter) meer verwacht. Het doet mij zelf verdriet dat u (blijf in respect) zichzelf profileert als iemand met kennis!

Denk dan ook persoonlijk dat jij er goed aan zal doen om afstand te nemen van moderator! Peter!
Praat liever open op het forum dan in PB.
Rereformed
Moderator
Contacteer:

Bericht door Rereformed »

Weet zoveel niet schreef:Zal de aankomende weken proberen mijn verhaal te vertellen hoe mijn leven zo is verlopen.
Dit topic beantwoordt al lang niet meer aan het onderwerp dat aangekondigd is in de TO.
Bij deze gaat dit topic dus op slot.
Born OK the first time
Gesloten