Maakt het er nog leuker op:Dat beloof ik schreef:Kodi
http://www.tvaddons.ag/tvmc-windows/" onclick="window.open(this.href);return false;
Moderator: Moderators
Maakt het er nog leuker op:Dat beloof ik schreef:Kodi
De professionele winkel kan dit voor je doen. Ik weet dat MediaMarkt er een aparte servive voor heeft.dikkemick schreef: Want wat als ik een SSD schijf erin wil zetten? Hoe ga ik hier windows op zetten....Ben ik nog niet uit.
Je wil een recovery die nu ergens verborgen op je HDD staat terugzetten op een SSD?dikkemick schreef:De versie die vooraf geïnstalleerd staat als je een pc koopt...
Want wat als ik een SSD schijf erin wil zetten? Hoe ga ik hier windows op zetten....Ben ik nog niet uit.
Nee, werd niet meer ondersteund. Ander webcammetje. Was goedkoop prulletje. Alleen jammer.Fenomeen schreef:Heeft Trust een driver voor Windows 8 voor je type nr?
Werkt die?
Een schone install lijkt me altijd de beste optie.Fenomeen schreef:
-recovery terugzetten op HDD
-Windows update --> update naar Windows 10 (zodat ie je licentiesleutel kan overnemen)
-kiezen voor schone install via USB stick
-SSD in externe behuizing via USB aansluiten
- Windows 10 installeren op SSD
-HDD vervangen door SSD
Een andere optie is de HDD clonen naar de SSD, zo hou je je bestanden maar ik zou kiezen voor een schone install.
https://tweakers.net/nieuws/104465/micr ... ceren.html" onclick="window.open(this.href);return false;dikkemick schreef: Maar wat bedoel je met schone install via USB stick? Kan je hiervoor kiezen als je over gaat op W10?
Dan is een SSD een prima keuze.Systeem werkt verder uitstekend, maar wilde puur meer snelheid.
Naar verhouding zie ik hier veel problemen met 10.Samante schreef:Ik zat nog steeds te wachten op bericht om Windows 10 te installeren.
Maar door wat ik vooral hier erover lees, besluit ik Windows 10 niet te installeren.
Fenomeen, waarom als Linux het helemaal is heeft het na al die jaren nog maar steeds niet meer dan eenmarktaandeel van 1,18% ?Fenomeen schreef: Bij mij leidt het uitkomen van 10 regelmatig tot het aanraden van Linux.