Cluny schreef:Nog even dit.
Dit topic was natuurlijk ook een beetje een stemadvies om vooral niet op een moslimpartij te gaan stemmen.
Een gemakkelijk advies wat ook niet al te veel denkwerk en onderzoek vereist.
Helaas is dat advies te beperkt gebleken. In dit topic heb ik al even aangestipt dat als je bijvoorbeeld PvdA stemt er een hele grote kans is dat jouw stem in feite door een moslim-Turkije en/of moslim-Marokko persoon gebruikt wordt om een plek in te Gemeenteraad te veroveren.
In dit bericht van de NOS is een opsomming gemaakt waar in Nederland dat daadwerkelijk is gebeurd. http://nos.nl/artikel/628782-meeste-all ... -pvda.html" onclick="window.open(this.href);return false;
De "islamitische" PvdA steekt er dus met kop en schouders bovenuit.
Volgende keer goed opletten dus. Als je niet pro-islam wilt stemmen kijk dan goed op de kieslijst of daar geen moslims in staan.
Want toestanden zoals in Soest dat zou de volgende keer toch voorkomen moeten worden.
Soest
In de gemeente Soest wordt de nieuwe PvdA-fractie gevormd door twee Turks-Nederlandse raadsleden die onder vuur liggen vanwege het ronselen van stemmen in de lokale moskee. Lijsttrekker Osman Suna en de nummer 4 Adem Baskaya wisten de enige twee PvdA-zetels in hun gemeente te bemachtigen.
Het begint er nu toch wel een beetke op te lijken dat je een fobie aan het ontwikkelen bent.
Maar dat kagedrag toch niet?
Maar als je niet sociaal democratische ontwikkelingen binnen de PvdA mcoht ontdekkene,
houdt ons dan op de hoogte.
Stemmen ronselen kan uiteraard overal voorkomen.
En bij sommige kandidaten komt ronselen meer voor dan bij andere kandidaten.
Dat is gewoon een kwestie van kultuur bij de achterban. In het thuisland gaat het er zo ook toe.
En waarom zou die kultuuruiting hier opeens fout zijn?
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt zal zijn hoofd moeten missen.
Grima schreef:Ik ben nog steeds voor strikte scheiding van staat en religie. Partijen zoals deze maar ook CDA, SGP etc. moeten in mijn ogen verboden worden. Dat maakt me radicaal seculier geloof ik.
Dat deze partij dan Islamitisch is maakt me geen zier uit, ik wil ook geen Christelijke, Joodse of anderzijds religieuze partijen.
Ik zal altijd en overal tegen het verbieden van partijen zijn. Iedereen heeft wat mij betreft het recht om voor welke polititiek ook zich verkiesbaar te stellen. Want als ik jou partij verbied dan kan jij ook mijn partij verbieden.
Ik ben het eens met Grima. Religie bepaalt hier een te groot gedeelte van staats aangelegenheden. Nu krijg je dus de PVV en de PvdE als extremen. De 1 heeft een broertje dood aan de Islam de ander wil de vrouwen in Burka's hebben. Beiden schieten doel voorbij. Een land regeren. De religie maakt dit bij deze partijen onmogelijk.
Logic will get you from A to B. Imagination will take you everywhere. Zulks is evident!
Einstein/Mick
Oud-gemeenteraadslid Arnoud van Doorn (Partij van de Eenheid) reist vrijdag naar Saoedi-Arabië. De ex-PVV’er die zich tot de islam heeft bekeerd, gaat voor zaken naar het land maar de mogelijke handelsboycot komt zeker aan de orde.
God bestaat niet. Religie is de vrijwillige celstraf van het verstand. Bidden is ozo kinderachtig. De dood is het absolute eindpunt van elk individueel leven. Als iets niet merkbaar en niet meetbaar is, bestaat het niet. Alle homeopaten zijn kwakzalvers.
Wellicht zijn de juichkreten voor de terreurgroep ISIS van Khoulani van de Partij van de eenheid net genoeg om definitief een einde te maken aan de plannen om een nieuwe moslimscholengemeenschap te stichten in Amsterdam. PowNed
De PvdA in Amsterdam maakt zich grote zorgen over de komst van een moslimschool in de stad. Achter het plan van de school zitten namelijk ISIS-sympathisanten.
De SIO (Stichting Islamitisch Onderwijs) heeft naar eigen zeggen de plannen voor de school al bijna rond, meldt AT5. De PvdA maakt zich zorgen, omdat de secretaris van de stichting, Abdoe Khoulani, openlijk aangaf ISIS te steunen op zijn Facebookpagina. Hij schreef daar: "Leve Isis en inshaa Allah op naar Bagdad om dat schorem aldaar aan te pakken." Khoulani is tevens gemeenteraadslid in Den Haag voor de islamitische Partij voor de Eenheid.
Aan de hand van de uitspraak riep PvdA-Kamerlid Achmed Marcouch op te voorkomen dat Amsterdam toestemming zou verlenen aan de bouw van de school. Nadat Marcouch kamervragen stelde, wordt het onderwerp nu ook aangesneden in de Amsterdamse gemeenteraad.
God bestaat niet. Religie is de vrijwillige celstraf van het verstand. Bidden is ozo kinderachtig. De dood is het absolute eindpunt van elk individueel leven. Als iets niet merkbaar en niet meetbaar is, bestaat het niet. Alle homeopaten zijn kwakzalvers.
Arnoud Van Doorn:
En uiteraard mogen ook Tawheed -en ISIS-aanhangers gewoon mee demonstreren tegen onrecht in #Gaza en #Palestina
Peter van Velzen schreef:Ik zal altijd en overal tegen het verbieden van partijen zijn. Iedereen heeft wat mij betreft het recht om voor welke polititiek ook zich verkiesbaar te stellen. Want als ik jou partij verbied dan kan jij ook mijn partij verbieden.
Lastig maar waar. Zou dit ook voor scholen opgaan? Want in dat opzicht ben ik wel voor uitbannen van godsdienstig onderwijs. Religie onderwijzen is O.K. religieus onderwijs taboe (wat mij betreft).
Zou dit echter wel in de grondwet vastgelegd moeten worden anders bepalen de politieke partijen welke het grootst zijn dit. (Ergens moet een begin gemaakt worden om religie nog slechts als huis-fenomeen te behouden (want natuurlijk is daar nog steeds behoefte aan)
Onderwijs moet wat mij betreft neutraal zijn in kennisoverdracht en ik vrees dat de partij van de eenheid dit niet met mij eens is. Mocht zij dan ook de grootste worden ...
Logic will get you from A to B. Imagination will take you everywhere. Zulks is evident!
Einstein/Mick
Peter van Velzen schreef:Ik zal altijd en overal tegen het verbieden van partijen zijn. Iedereen heeft wat mij betreft het recht om voor welke polititiek ook zich verkiesbaar te stellen. Want als ik jou partij verbied dan kan jij ook mijn partij verbieden.
Lastig maar waar. Zou dit ook voor scholen opgaan? Want in dat opzicht ben ik wel voor uitbannen van godsdienstig onderwijs. Religie onderwijzen is O.K. religieus onderwijs taboe (wat mij betreft).
Zou dit echter wel in de grondwet vastgelegd moeten worden anders bepalen de politieke partijen welke het grootst zijn dit. (Ergens moet een begin gemaakt worden om religie nog slechts als huis-fenomeen te behouden (want natuurlijk is daar nog steeds behoefte aan)
Onderwijs moet wat mij betreft neutraal zijn in kennisoverdracht en ik vrees dat de partij van de eenheid dit niet met mij eens is. Mocht zij dan ook de grootste worden ...
De redenatie gaat inderdaad op. Als jij mijn type school kunt verbieden kan ik ook jou type school verbieden, Zolang iedereen een vrije opleiding kan aanbieden die zelf betaald, kun je moeilijk bezwaren maken. Iets anders ligt het als je wilt dat iedereen aan een vorm van onderwijs meebetaald, Dan moet iedereen het ook over de inhoud eens worden.
De redenatie gaat inderdaad op. Als jij mijn type school kunt verbieden kan ik ook jou type school verbieden, Zolang iedereen een vrije opleiding kan aanbieden die zelf betaald, kun je moeilijk bezwaren maken.
Maar in die vrije opleiding zit het probleem. Niet voor niets is er leerplicht. Onderwijs moet gaan over objectieve kennis en vaardigheden. Religieus onderwijs geeft geen objectieve kennis door.
Religie als verschijnsel hoort thuis in het vak maatschappijleer.
Religieus onderwijs hoort thuis in de tempel, kerk of moskee.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen, dan dooft het licht. (H.M. van Randwijk)
De stelling dat religieus onderwijs geen objectieve kennis door geeft vind ik wel ver gaan.
Ook daarin heb je gradaties en als ouder heb je ook je invloed.
Mijn kinderen zijn naar katholieke scholen gegaan, omdat die kwalitatief beter waren dan het openbaar onderwijs.
Als ik ze naar een niet religieuze school had gestuurd, dan hadden ze in de klas gezeten met allemaal jongens waaraan een stukje penis mist en meisjes met een hoofddoekje, dat wilde ik ze ook niet aandoen.
“Mr. Spock, do you have a theory?”
“No captain. For a theory, one requires facts. Since we do not have any, it would be illogical to have a theory.”
(Star Trek, seizoen 1)
Dat beloof ik schreef:De stelling dat religieus onderwijs geen objectieve kennis door geeft vind ik wel ver gaan.
Mijn kinderen zijn naar katholieke scholen gegaan, omdat die kwalitatief beter waren dan het openbaar onderwijs.
Als ik ze naar een niet religieuze school had gestuurd, dan hadden ze in de klas gezeten met allemaal jongens waaraan een stukje penis mist en meisjes met een hoofddoekje, dat wilde ik ze ook niet aandoen.
Ik neem niet aan dat je bang was dat ze schade zouden ondervinden van hoofddoekjes of van ontbrekende voorhuiden. Dus je heb ons niet werkelijk gezegd wat je ze niet "aan wilde doen",
De stelling dat religieus onderwijs geen objectieve kennis door geeft vind ik wel ver gaan.
Zo te lezen heb je niet voor de katholieke school gekozen vanwege het katholieke onderwijs, maar vanwege de leerlingen die erheen gaan. Waren er geen religieuze scholen geweest, dan waren de leerlingen misschien beter gespreid geweest over de scholen. Of je had alsnog kunnen kiezen voor de school met de minste hoofddoekjes.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen, dan dooft het licht. (H.M. van Randwijk)
Cluny schreef:Wellicht zijn de juichkreten voor de terreurgroep ISIS van Khoulani van de Partij van de eenheid net genoeg om definitief een einde te maken aan de plannen om een nieuwe moslimscholengemeenschap te stichten in Amsterdam. PowNed
De PvdA in Amsterdam maakt zich grote zorgen over de komst van een moslimschool in de stad. Achter het plan van de school zitten namelijk ISIS-sympathisanten.
De SIO (Stichting Islamitisch Onderwijs) heeft naar eigen zeggen de plannen voor de school al bijna rond, meldt AT5. De PvdA maakt zich zorgen, omdat de secretaris van de stichting, Abdoe Khoulani, openlijk aangaf ISIS te steunen op zijn Facebookpagina. Hij schreef daar: "Leve Isis en inshaa Allah op naar Bagdad om dat schorem aldaar aan te pakken." Khoulani is tevens gemeenteraadslid in Den Haag voor de islamitische Partij voor de Eenheid.
Aan de hand van de uitspraak riep PvdA-Kamerlid Achmed Marcouch op te voorkomen dat Amsterdam toestemming zou verlenen aan de bouw van de school. Nadat Marcouch kamervragen stelde, wordt het onderwerp nu ook aangesneden in de Amsterdamse gemeenteraad.
AMSTERDAM -
De Stichting Islamitisch Onderwijs (SIO) begint een rechtszaak tegen de gemeente Amsterdam. De stichting wil op die manier alsnog toestemming krijgen voor de vestiging van een islamitische scholengemeenschap.
Klik op de link naar de twitterende Arnoud van Doorn.
Het is een Zionistisch complot.