Collateral damage het kruis vloog in brand. Gerda waarom koop je geen vuurkorf. Je hoeft geen plastic in de brand te steken. Ik ben nu al benieuwd naar het vierde filmpje.Cluny schreef:Christengek!
Een christentrol voeren, moet kunnen.
inferno no!!
Moderator: Moderators
Re: inferno no!!
Religie: Jezelf elke dag voorliegen tot je erin gaat geloven!
Een brandend kruis?? Roept toch iets op
.
Despite the high cost of living.....
it remains popular.
it remains popular.
Het is Jiskefet. Gerda kan zo meedoen. Hoeft niet eens audities te doen. Een natuurtalent.Krautsjo schreef:Veel te veel aandacht voor iemand die het niet verdient.
-
Krautsjo
Ik denk dat het lastiger is om goede satire te maken dan dit slechte toneelstuk met onbegrijpelijk taalgebruik en weer iemand die het verschil niet weet tussen u en u(w). Zal wel aan mij liggen maar ik vind dat je mensen niet te veel moet faciliteren in hun onzin. Een keer om het te tonen, maar niet om een dependance te worden van hun lulkoek.PietV. schreef:Het is JIskefet. Gerda kan zo meedoen. Hoeft niet eens audities te doen. Een natuurtalent.Krautsjo schreef:Veel te veel aandacht voor iemand die het niet verdient.
Ze hebben al een dependance You Tube. Een groot bereik FOK. En je kan er ook smakelijk om lachen. Een soort afwisseling tussen de serieuze discussies. Het vormt ook geen bedreiging voor de wereldvrede.Krautsjo schreef: Een keer om het te tonen, maar niet om een dependance te worden van hun lulkoek.
- collegavanerik
- Superposter
En, al een filmpje van een koranverbranding gepubliceerd? 
(waarschuw even, dan boek ik een lange reis Nieuw-Zeeland)
(waarschuw even, dan boek ik een lange reis Nieuw-Zeeland)
Hebr 6: 5 wie het weldadig woord van God en de kracht van de komende wereld ervaren heeft 6 en vervolgens afvallig is geworden, kan onmogelijk een tweede maal worden bekeerd.
Als er een almachtige god bestaat, dan is hij een sadist.
- lost and not found yet!
- Bevlogen
Mocht het geen hoax zijn dan he!
We will dance again!
Als je meer produceert dan je klaagt, heb je gelijk! Als je meer klaagt dan produceert, blijf je achter!
Als je meer produceert dan je klaagt, heb je gelijk! Als je meer klaagt dan produceert, blijf je achter!
Ik hoop toch zo dat dit géén hoax is. Heb je gehoord wat ze aan het begin zeggen. "We hebben het boek (Inferno dus) niet uitgelezen, maar we hebben gehoord dat erin staat dat Jezus kinderen heeft gehad met Maria Magdalena..."
Ik lach me helemaal een bult. Ik heb het natuurlijk boek wél helemaal gelezen en in het hele boek komt dit geleuter niet voor. Ik vind het trouwens een prachtig idee om alle boeken te verbranden van Inferno. Als ze eerst netjes gekocht worden dan natuurlijk. Dan drukken ze er gewoon nog een paar honderdduizend bij en van de opbrengst gaat Dan Brown nog een volgend boek schrijven. Ik kan niet wachten waar die over zal gaan. Gelukkig zijn boeken op papier een zeldzaamheid aan het worden. Gaan onze Gerda binnenkort ook in het openbaar e-readers verbranden?
Ik lach me helemaal een bult. Ik heb het natuurlijk boek wél helemaal gelezen en in het hele boek komt dit geleuter niet voor. Ik vind het trouwens een prachtig idee om alle boeken te verbranden van Inferno. Als ze eerst netjes gekocht worden dan natuurlijk. Dan drukken ze er gewoon nog een paar honderdduizend bij en van de opbrengst gaat Dan Brown nog een volgend boek schrijven. Ik kan niet wachten waar die over zal gaan. Gelukkig zijn boeken op papier een zeldzaamheid aan het worden. Gaan onze Gerda binnenkort ook in het openbaar e-readers verbranden?
Vraag niet hoe het kan, maar profiteer ervan.
Ik denk dat deze Gerda het verschil niet kent tussen Poe en Pooh.Rereformed schreef:"Without a clear indication of the author's intent, it is difficult or impossible to tell the difference between an expression of sincere extremism and a parody of extremism."Jagang schreef:Poe's law..
Vraag niet hoe het kan, maar profiteer ervan.
- collegavanerik
- Superposter
kan zo in man bijt hond
Hebr 6: 5 wie het weldadig woord van God en de kracht van de komende wereld ervaren heeft 6 en vervolgens afvallig is geworden, kan onmogelijk een tweede maal worden bekeerd.
Als er een almachtige god bestaat, dan is hij een sadist.
- Blackadder
- Ervaren pen
helaas was het niet gewoon een pythonesque grap, maar een ordinaire scam (althans volgens diverse Fok! bronnen probeerde mevr. Trolsteyn via PM mensen zo gek te krijgen haar echt geld te doneren ter ondersteuning van de 'zuivering' )
May the Lord hate you and all your kind, may you be turned orange in hue, and may your head fall off at an awkward moment.'
Nou, dat valt wel mee, hoor.Henry II schreef:Gelukkig zijn boeken op papier een zeldzaamheid aan het worden.
En verdwijnen zullen ze voorlopig echt niet!
‘Als mensen vandaag het geldsysteem begrijpen, dan breekt morgen de revolutie uit.'
Henry Ford
Henry Ford
Nou zeg. Het is nog niet eens 20 juni en God heeft al met vuur geantwoord.gerdatolsteyn schreef: http://youtu.be/fKpRVOsh1dA
Corrie ten Boom: O Willem, had ik jouw hersens maar.
-
Krautsjo
Oh, vandaar dat die niet met haar hoofd in beeld wil.coby schreef:Nou zeg. Het is nog niet eens 20 juni en God heeft al met vuur geantwoord.gerdatolsteyn schreef: http://youtu.be/fKpRVOsh1dA
Je loopt nu net zo achter als je met het meeste achter loopt, het is al afgedaan als een hoax.
En wat is er nu weer 20 juni ?
En als er nu eens niets is op 20 juni, stel je dan je mening rigoreus bij of ga je dan gewoon weer onverdroten met oogkleppen op en met vingers in de oren door met geloven in niets ?