Die gekken op freethinker komen niet verder dan een hoop gescheld, eigenlijk laten ze hiermee zien dat ze onmachtig waren tegen mij als persoon"
Ach man ze zeggen het
nu al
Denk je werkelijk dat ze "freethinkers " inhoudelijk serieus nemen , tenzij als welkom oefenterrein ?
Wat een naiviteit ....
Atheisten zijn voor theisten PER DEFINITIE geestesgestoorden .... want iemand die de "gaven en voordelen" van het geloof niet aanvaard is toch niet helemaal in orde toch ? Die zijn dus sowieso onmachtig ondanks hun " rationele " prietpraat ....
Wat kan mij dat bommen dat ze me proberen gek te verklaren : Ik wil dat ze dat in de openbaarheid doen .... ....
...En wat kan het me bommen dat ze een zekere status als persoonlijke kampioen verwerven in hun eigen slinkende clubjes
Geeneens excuses vereist van deze aanwezige perdikers ... alleen maar wat minder achterbaksheid is
gewenst . en
eis ik persoonlijk op ... gesnopen ? ....
Weet jij wel waarom bijvoorbeeld ( niet eens gelovige ) moslim-jongeren de westerse kultuur waardeloos vinden ;
omdat we onszelf niet respecteren ..... Dat is onder meer herhaaldelijk naar voren gebracht tijdens de banlieu -rellen in frankrijk .... het is daarom volgens hen ook de moeite niet waard zich te integreren ....
En de meelezers ?
je moet ze toch niet al teveel onderschatten en denken dat ze niet in staat zijn zelf een oordeel te vormen ..... ;
Het zijn Geen Lammetjes of dwazerikken die jij eventjes gaat overtuigen door je uitgekauwde argumentatie technieken te denonstreren ( en alweer de zoveelste bijbdelboom op te zetten / het lijkt wel alsof ik jullie hobby bedreig : leuke knikkerparijtjes met bijbelcitaten en bijbelkennis-demonstraties tussen de ploegen van" freethinkers "en de " gelovigen ".... nou moe ... alweer niets op deze zender )
Ach gaan we nu ook al beginnen evangeliseren en werven ....
De meelezers kunnen zelf wel hun conclusies trekken uit demonstraties van draaikonterij en achterbakse strategieen ; die paar die het niet zouden kunnen concluderebn , hebben trouwens de capaciteiten niet om ook maar het begin van je argumentaties te snappen .... Dat is toch het traditioneel recruteringsmateriaal van de theisten ; de kudde blaat-schapen .... Ga jij ze scheren ?
Mensen zijn geen rationle robotten ... hoe graag jullie het ook zouden willen ....
Je moet deze zeloten niet teveel gratis preekstoelen geven en met handschoentjes aanpakken .... de kerken LOPEN leeg en ze proberen gewoon te overleven ( vooral als maatschappelijke factor/ onderneming die nog iets in de pap heeft te brokken ) in de achterhoede ..... En ze moeten dat doen als kleine afdelijngen van SECTEN want daar hebben ze tenminste nog enige contole over de inkomende informatie en kunnen ze een soort eigen beschermende omgeving creeren
Het zijn deze fossiele overblijfselen van 2000 jaar die terug de catacomben opzoeken
.... terwijl ze overal luidkeels brallen dat de "verlichting" voorbij is omdat ze zelf zo graag in het donker de katjes knijpen ( Lees eens wat in Ierland aan het gebeuren is )
Desnoods gaan ze wel samenspannen met de moslims ...
In Belgie hebben we geen rouvoet maar loopt wel al het gerucht om leegstaande kerken te verkoipen/verhuiren aan plaatselijke "moslim"-gemeenschappen ... moet kunnen ... toch ?
Overigens is daar nog niets "officieels" over bekend ....