Probeer eens te discussiëren in plaats van je observaties hier te spuien.Dinsizler schreef:Wat een heerlijk sfeertje hier, haten , beledigen, kleineren ...... Lang leve het freethinkersstyle
Ik had trouwens nog een vraag gesteld.
Groet
kiks
Moderator: Moderators
Probeer eens te discussiëren in plaats van je observaties hier te spuien.Dinsizler schreef:Wat een heerlijk sfeertje hier, haten , beledigen, kleineren ...... Lang leve het freethinkersstyle
Ik ben benieuwd hoe jij reageert als moslims omwille van een Mohammed-prent mensen vermoorden of met de dood bedreigen.Dinsizler schreef:Wat een heerlijk sfeertje hier, haten , beledigen, kleineren ...... Lang leve het freethinkersstyle
En jij zit morgenochtend bij de poorten van de chinese ambasade die ook atheisten zijn, met pamfletten dat ze de moslims niet mogen onderdrukken en vermoorden?vegan-revolution schreef:Ik ben benieuwd hoe jij reageert als moslims omwille van een Mohammed-prent mensen vermoorden of met de dood bedreigen.Dinsizler schreef:Wat een heerlijk sfeertje hier, haten , beledigen, kleineren ...... Lang leve het freethinkersstyle
tja, als je alle kritiek als belediging opvat.Dinsizler schreef:Wat een heerlijk sfeertje hier, haten , beledigen, kleineren ...... Lang leve het freethinkersstylecollegavanerik schreef: We hebben het niet over de stille achmed de slager, we hebben het over hypocriete luidkeelse moslims de een voorkeursbehandeling eisen.
hou eens op met jammeren, je mag je god wel danken dat dat je niet in een bahaise familie bent geboren in iran.Dinsizler schreef:En jij zit morgenochtend bij de poorten van de chinese ambasade die ook atheisten zijn, met pamfletten dat ze de moslims niet mogen onderdrukken en vermoorden?vegan-revolution schreef:Ik ben benieuwd hoe jij reageert als moslims omwille van een Mohammed-prent mensen vermoorden of met de dood bedreigen.Dinsizler schreef:Wat een heerlijk sfeertje hier, haten , beledigen, kleineren ...... Lang leve het freethinkersstyle
Dan moet ik je teleurstellen, indonesische moslims luisteren naar een ander soort muziek dan de bosnische en ghanese muziek.Optimist schreef:Wat het verschil is dat moslims een samenhangende groep zijn, één grote familie broeders en zusters. Met een theoretisch samenlevingsmodel voor iedereen, en men heeft de plicht voor elkaar op te komen. Dus een gesloten groep. Bij atheisten is het enige verbindende het ontkennen van een god, maar we verschillen over verder alles, zoals politiek, muziekvoorkeur en favoriete taartsoort. Er is geen enkele sprake van organisatie. Goed onthouden, het is belangrijk.
Als mensen demonstreren omdat ze tegen dierenmishandeling zijn dan is het toch een slecht argument dat er iets niet aan hun mentaliteit deugt omdat ze niet demonstreren tegen de mishandeling van duizenden vrouwen?vegan-revolution schreef:Het gaat mij vooral om het verschil tussen waartegen Nederlandse moslims wel protesteren en waartegen Nederlandse moslims niet protesteren en wat dat zegt over de mentaliteit van Nederlandse moslims.karin schreef:En wat zegt dat dan over de mentaliteit?
Over hypocriet gesproken, eerst heb je het over "de moslims" die maar moeten protesteren omdat in andere landen moslims zich misdragen en vervolgens zeg jij glashard dat jij niet een groepering over een kam scheert.Daarmee scheer ik niet alle Nederlandse moslims over één kam, net zo min als ik dat ik individuen van andere groeperingen in Nederland over één kam scheer. Dat neemt niet weg dat als geen enkel individu van een groep een initiatief in een bepaalde richting neemt dat dit mogelijk wel iets zegt over de heersende mentaliteit binnen die groep.
Dus soennieten en sji-ieten zijn een samenhangende groep, Afghanistan is hetzelfde als Turkije. Laat me niet lachen optimist.Optimist schreef:Wat het verschil is dat moslims een samenhangende groep zijn.
Het is alleen zo jammer dat er voor de rest niet inhoudelijk op deze vraag wordt ingegaan want hij is wel degelijk relevant in deze discussie. Waarom van moslims wel iets verlangen dat van de rest van de mensheid niet verlangt wordt?collegavanerik schreef:hou eens op met jammeren, je mag je god wel danken dat dat je niet in een bahaise familie bent geboren in iran.Dinsizler schreef: En jij zit morgenochtend bij de poorten van de chinese ambasade die ook atheisten zijn, met pamfletten dat ze de moslims niet mogen onderdrukken en vermoorden?
9-11, de moord op theo van gogh, de 24/7 bewaking van wilders en hirshi ali.karin schreef:Het is alleen zo jammer dat er voor de rest niet inhoudelijk op deze vraag wordt ingegaan want hij is wel degelijk relevant in deze discussie. Waarom van moslims wel iets verlangen dat van de rest van de mensheid niet verlangt wordt?collegavanerik schreef:hou eens op met jammeren, je mag je god wel danken dat dat je niet in een bahaise familie bent geboren in iran.Dinsizler schreef: En jij zit morgenochtend bij de poorten van de chinese ambasade die ook atheisten zijn, met pamfletten dat ze de moslims niet mogen onderdrukken en vermoorden?
Oh ja, waarom spreek je vegan revolution dan niet zo aan, de moord op Pim Fortuin, of zou het ook zo kunnen zijn dan vegan revolution daar uiteindelijk ook niets aan kan doen?collegavanerik schreef:9-11, de moord op theo van gogh, de 24/7 bewaking van wilders en hirshi ali.karin schreef: Het is alleen zo jammer dat er voor de rest niet inhoudelijk op deze vraag wordt ingegaan want hij is wel degelijk relevant in deze discussie. Waarom van moslims wel iets verlangen dat van de rest van de mensheid niet verlangt wordt?
Optimist schreef:Wat het verschil is dat moslims een samenhangende groep zijn, één grote familie broeders en zusters. Met een theoretisch samenlevingsmodel voor iedereen, en men heeft de plicht voor elkaar op te komen. Dus een gesloten groep. Bij atheisten is het enige verbindende het ontkennen van een god, maar we verschillen over verder alles, zoals politiek, muziekvoorkeur en favoriete taartsoort. Er is geen enkele sprake van organisatie. Goed onthouden, het is belangrijk.
ik demonstreer nooit, al heb ik wel eens de neiging om een wodkafles in de tuin van de iraanse ambassade te gooien.karin schreef:Oh ja, waarom spreek je vegan revolution dan niet zo aan, de moord op Pim Fortuin, of zou het ook zo kunnen zijn dan vegan revolution daar uiteindelijk ook niets aan kan doen?collegavanerik schreef:9-11, de moord op theo van gogh, de 24/7 bewaking van wilders en hirshi ali.karin schreef: Het is alleen zo jammer dat er voor de rest niet inhoudelijk op deze vraag wordt ingegaan want hij is wel degelijk relevant in deze discussie. Waarom van moslims wel iets verlangen dat van de rest van de mensheid niet verlangt wordt?
Maar je gaat nog steeds niet in op de vraag van Dinsizler, waarom sta jij niet bij een chinese ambassade omdat het atheïsisch regime daar gelovigen op grote schaal onderdrukt? Die vraag ontwijken wij maar zorgvuldig...