Gaza
Moderator: Moderators
- lost and not found yet!
- Bevlogen
Re: Gaza
Je beantwoord mijn vraag niet! Wie was er wel de oorzaak van?
We will dance again!
Als je meer produceert dan je klaagt, heb je gelijk! Als je meer klaagt dan produceert, blijf je achter!
Als je meer produceert dan je klaagt, heb je gelijk! Als je meer klaagt dan produceert, blijf je achter!
-
- Geregelde verschijning
Die vergelijking slaat als een kut op een drumstel. Je moet eens kijken naar de dodentallen aan beide zijden na de laatste Gazaoorlog, en je zult zien wie hier de agressor is. Honderden en honderden kinderen en vrouwen aan palestijnse zijde en enkele tientallen aan die van Israel. Het kan me niet schelen wie er begon, de verhouding is compleet zoek en zo gaat het al jaren. Tel daarbij op dat de Gaza een gevangenis is van een heel volk en durf Israel nogmaals gelijk te geven in de keuzes die ze maken. De mensen in Gaza zijn statenloos en hebben nauwelijks rechten. Ik zeg niet dat Hamas het helemaal op een rijtje heeft in de bovenkamer, maar de Palestijnen worden collectief behandeld als de donkere mensen tijdens de Apartheid, de joden voor de tweede wereldoorlog etc.lost and not found yet! schreef:Ik ben absoluut niet pro Israel, maar ik moet ze wel gelijk geven in de keuzes die ze nu maken! Wat zou Nederland doen indien er raketten op Zeeland afgeschoten werden vanuit Belgie? De vergelijking kun je eigenlijk niet maken, omdat je je het niet kunt voorstellen! Maar daar gebeurd dat dus! Maar nogmaals, been there, seen it, done that, en ik ben 26 november ter plekke!
- Bevlogen
En vooral, dat je als Hamas, raketten afschiet vanuit burgerdoelen! Haha, dat is bewust vragen om problemen en achteraf zielig doen! Ooit in Israel of de bezette gebieden geweest??
We will dance again!
-
- Geregelde verschijning
Weet je wat jouw probleem is? Je vindt dode palestijnen minder erg dan dode joden. Ik niet. Of Hamas nu wel of niet iets verkeerd doet, de Palestijnen worden sinds jaar en dag statenloos en als honden behandeld.lost and not found yet! schreef:En vooral, dat je als Hamas, raketten afschiet vanuit burgerdoelen! Haha, dat is bewust vragen om problemen en achteraf zielig doen! Ooit in Israel of de bezette gebieden geweest??
- Bevlogen
Als het je niet kan schelen wie er begon..... Nou dan wint de sterkste toch? Of niet dan??
We will dance again!
- Bevlogen
Ooit in Israel of de bezette gebieden geweest??Dee dee ramone schreef:Weet je wat jouw probleem is? Je vindt dode palestijnen minder erg dan dode joden. Ik niet. Of Hamas nu wel of niet iets verkeerd doet, de Palestijnen worden sinds jaar en dag statenloos en als honden behandeld.lost and not found yet! schreef:En vooral, dat je als Hamas, raketten afschiet vanuit burgerdoelen! Haha, dat is bewust vragen om problemen en achteraf zielig doen! Ooit in Israel of de bezette gebieden geweest??
We will dance again!
- Bevlogen
Dus dode Palestijnen zijn net zo erg als dode Joden?Dee dee ramone schreef:Weet je wat jouw probleem is? Je vindt dode palestijnen minder erg dan dode joden. Ik niet. Of Hamas nu wel of niet iets verkeerd doet, de Palestijnen worden sinds jaar en dag statenloos en als honden behandeld.lost and not found yet! schreef:En vooral, dat je als Hamas, raketten afschiet vanuit burgerdoelen! Haha, dat is bewust vragen om problemen en achteraf zielig doen! Ooit in Israel of de bezette gebieden geweest??
We will dance again!
- Bevlogen
Voor mij wel, dus zoveel verschil is er niet! Ddww!lost and not found yet! schreef:Dus dode Palestijnen zijn net zo erg als dode Joden?Dee dee ramone schreef:Weet je wat jouw probleem is? Je vindt dode palestijnen minder erg dan dode joden. Ik niet. Of Hamas nu wel of niet iets verkeerd doet, de Palestijnen worden sinds jaar en dag statenloos en als honden behandeld.lost and not found yet! schreef:En vooral, dat je als Hamas, raketten afschiet vanuit burgerdoelen! Haha, dat is bewust vragen om problemen en achteraf zielig doen! Ooit in Israel of de bezette gebieden geweest??
We will dance again!
-
- Geregelde verschijning
Dit is nonsens. Ik ben die historische argumenten van zowel de joden als arabieren spuugzat.lost and not found yet! schreef:Als het je niet kan schelen wie er begon..... Nou dan wint de sterkste toch? Of niet dan??
- Bevlogen
En daar vragen ze zelf om! Educatie hebben ze niet! De kinderen blijven tot hun 12de op de lagere school! Educatie? Niks! Alles valt of staat met opvoeding! Verdiep je daar eens in! Ben benieuwd!Dee dee ramone schreef:Weet je wat jouw probleem is? Je vindt dode palestijnen minder erg dan dode joden. Ik niet. Of Hamas nu wel of niet iets verkeerd doet, de Palestijnen worden sinds jaar en dag statenloos en als honden behandeld.lost and not found yet! schreef:En vooral, dat je als Hamas, raketten afschiet vanuit burgerdoelen! Haha, dat is bewust vragen om problemen en achteraf zielig doen! Ooit in Israel of de bezette gebieden geweest??
We will dance again!
-
- Geregelde verschijning
Inderdaad. En omdat het aantal doden onder de Palestijnen over de laatste decennia veel hoger is dan onder de Israeli, is er bij mij een belletje gaan rinkelen dat Israel zich schandalig opstelt naar de Palestijnen. Tel daarbij het machtsoverwicht van Israel en humanitaire situatie in Gaza op en het ontbreken van burgerrechten onder de Palestijnen en je snapt misschien waarom Israel niet helemaal fris handelt.lost and not found yet! schreef:Dus dode Palestijnen zijn net zo erg als dode Joden?Dee dee ramone schreef:Weet je wat jouw probleem is? Je vindt dode palestijnen minder erg dan dode joden. Ik niet. Of Hamas nu wel of niet iets verkeerd doet, de Palestijnen worden sinds jaar en dag statenloos en als honden behandeld.lost and not found yet! schreef:En vooral, dat je als Hamas, raketten afschiet vanuit burgerdoelen! Haha, dat is bewust vragen om problemen en achteraf zielig doen! Ooit in Israel of de bezette gebieden geweest??
- Bevlogen
Je bent je er hopelijk wel van bewust dat dit geen realistisch argument is??Dee dee ramone schreef:Dit is nonsens. Ik ben die historische argumenten van zowel de joden als arabieren spuugzat.lost and not found yet! schreef:Als het je niet kan schelen wie er begon..... Nou dan wint de sterkste toch? Of niet dan??

We will dance again!
-
- Geregelde verschijning
lost and not found yet! schreef:Je bent je er hopelijk wel van bewust dat dit geen realistisch argument is??Dee dee ramone schreef:Dit is nonsens. Ik ben die historische argumenten van zowel de joden als arabieren spuugzat.lost and not found yet! schreef:Als het je niet kan schelen wie er begon..... Nou dan wint de sterkste toch? Of niet dan??
De Palestijnen vragen erom om als honden behandeld te worden? Ben je vanmorgen met je hoofd tegen een deur gelopen?lost and not found yet! schreef:En daar vragen ze zelf om! Educatie hebben ze niet! De kinderen blijven tot hun 12de op de lagere school! Educatie? Niks! Alles valt of staat met opvoeding! Verdiep je daar eens in! Ben benieuwd!Dee dee ramone schreef:Weet je wat jouw probleem is? Je vindt dode palestijnen minder erg dan dode joden. Ik niet. Of Hamas nu wel of niet iets verkeerd doet, de Palestijnen worden sinds jaar en dag statenloos en als honden behandeld.lost and not found yet! schreef:En vooral, dat je als Hamas, raketten afschiet vanuit burgerdoelen! Haha, dat is bewust vragen om problemen en achteraf zielig doen! Ooit in Israel of de bezette gebieden geweest??
- Bevlogen
Deze staat nog!lost and not found yet! schreef:En daar vragen ze zelf om! Educatie hebben ze niet! De kinderen blijven tot hun 12de op de lagere school! Educatie? Niks! Alles valt of staat met opvoeding! Verdiep je daar eens in! Ben benieuwd!Dee dee ramone schreef:Weet je wat jouw probleem is? Je vindt dode palestijnen minder erg dan dode joden. Ik niet. Of Hamas nu wel of niet iets verkeerd doet, de Palestijnen worden sinds jaar en dag statenloos en als honden behandeld.lost and not found yet! schreef:En vooral, dat je als Hamas, raketten afschiet vanuit burgerdoelen! Haha, dat is bewust vragen om problemen en achteraf zielig doen! Ooit in Israel of de bezette gebieden geweest??
We will dance again!
-
- Geregelde verschijning
Heb ik nooit gezegd ook.lost and not found yet! schreef:Je bent je er hopelijk wel van bewust dat dit geen realistisch argument is??Dee dee ramone schreef:Dit is nonsens. Ik ben die historische argumenten van zowel de joden als arabieren spuugzat.lost and not found yet! schreef:Als het je niet kan schelen wie er begon..... Nou dan wint de sterkste toch? Of niet dan??