Cactus schreef:
Verder is wiet geen eerste levensbehoefte dus begrijp ik niet waarvoor al die drukte is.
Dealen op straat? Wel, geef die lieden minstens 15.000 euro boete of min. 5 jaar gevangenisstraf.
Zij die wiet telen, 100.000 euro boete en 15 jaar in het gevang.
Marinus schreef:Of jij bokt gewoon op naar de Verenigde Staten. daar is dit soort draconische straffen heel gewoon. Daar zit dan ook 1 %+ !!!! van de bevolking in de gevangenis, omdat mensen als jij het voor het zeggen hebben. Schuimbekkende moraalridders die geen flauw idee hebben waarover ze precies schuimbekken hebben we hier al genoeg. Een leuk weetje over de VS: daar wordt twee keer zo veel geblowd als in Nederland.
In de VS zit niet 1% voor drugs delicten in de lik.Mensen zoals ik hebben het daar voor het zeggen? Je zegt dit en je beweert ook niet te blowen?
Kijk eens aan, "schuimbekkende moraalridders", wat een mooie combinatie van woorden. Als er hier lieden zitten te schuimbekken dan behoor ik daar echt niet bij hoor.Ik zou zeggen: Kijk eens in de spiegel! Waar maak jij je eigenlijk zo druk over? Wat kan jou het nu schelen of die verslaafde blowers een pasje moeten hebben ?
Marinus schreef:Met alle respect (dus niet ha ha) maar je staat hier vooral ook enorm voor lul. Bijvoorbeeld: hoezo brandgevaarlijk illegale wietkwekerijen als je wiet legaliseert. Dat spul wordt dan gewoon gekweekt in een kas in het Westland heur. Door een bedrijf dat is ingeschreven bij de KvK. Precies hetzelfde als toen we tabak legaliseerde, toen waren die illegaal stroomaftappende brandgevaarlijke tabakskwekerijen op drie-hoog ook binnen een zucht en een scheet verleden tijd.
Ik heb geschreven dat ook
NU zonder die pasjes een enorme hoeveelheid wiet op zolders en tijdelijke huurwoningen
illegaal geteeld wordt. En meestal met afgetapte, dus niet betaalde elctriciteit! Je zou eens meer het nieuws hierover moeten lezen en je ogen de kost geven als er op het TV nieuws wordt getoond hoe er weer een wietteeldtent wordt ontruimd.
Marinus schreef:Ik ben zelf geen drugsgebruiker, maar ik ga er van uit dat volwassenen prima in staat zijn om zelf te bepalen wat voor chemicaliën ze in hun lichaam willen stoppen. Daar hebben we geen overheid voor nodig, sterker nog, de overheid heeft een compleet debiele visie op drugs. Ongevaarlijke niet-verslavende paddos zijn verboden, en alcohol, misschien wel de meest destructieve drug ooit, is volkomen legaal. Zelfs voor pubers. Compleet waardeloos dus die overheid in dit aspect, dus dan kun je het beter overlaten aan de mensen zelf. Pas ingrijpen als mensen hun drugsgebruik het probleem van iemand anders maken, als ze bijv. stoned in de auto stappen.
Hahaha! Man, nu sta jij voor lul! Je moest eens weten hoeveel volwassenen verslaafd zijn aan die pokkezooi. Of aan roken of aan drank! Wat mij betreft valt sterke drank ook onder de verboden middelen. Of zet daar minstens een berg accijns op zodat men die dronken verlaafde drankorgels kan helpen met de opbrengst hiervan.
Ja, en men weet dan precies van te voren dat iemand stoned is als die in een auto stapt. Hoe kan je zoiets doms schrijven?
Drugs gebruik veroorzaakt veel ellende maar dat schijnt bij jou helaas nog niet te zijn doorgedrongen.