@Petra,
Schitterende liedjes van Robert Long! Bijna allemaal overigens.
Verder: Tijn is overleden! Ik moest denken aan Stephen Fry: Toen hem gevraagd werd wat hij God zou vragen als het zover was, antwoordde Fry: “I’d say, bone cancer in children? What’s that about?
Nu had Tijn hersenstamkanker dus God is in ieder geval creatief met het creëren van alle soorten kinderkankers.
Tijn heeft wat losgemaakt in Nederland en dit vind ik mooier dan alle bijbelverhalen bij elkaar!
De Bijbel en redenen om te geloven
Moderator: Moderators
Re: De Bijbel en redenen om te geloven
Logic will get you from A to B. Imagination will take you everywhere. Zulks is evident!
Einstein/Mick
Einstein/Mick
dikkemick schreef:@Petra,
Schitterende liedjes van Robert Long! Bijna allemaal overigens.
Verder: Tijn is overleden! Ik moest denken aan Stephen Frey: Toen hem gevraagd werd wat hij God zou vragen als het zover was, antwoordde Fry: “I’d say, bone cancer in children? What’s that about?
Nu had Tijn hersenstamkanker dus God is in ieder geval creatief met het creëren van alle soorten kinderkankers.
Tijn heeft wat losgemaakt in Nederland en dit vind ik mooier dan alle bijbelverhalen bij elkaar!

Mogen de dromen van Stijn uitkomen.
Braver dan the braafste braverik!
"If the mind can find no meaning, then the senses give it. Live for this, wretched being that you are."
― Anne Rice, The Queen of the Damned
"If the mind can find no meaning, then the senses give it. Live for this, wretched being that you are."
Tijn!Petra schreef:Mogen de dromen van Stijn uitkomen
De achtste hemel is het atheïstische inzicht dat de werkelijkheid weliswaar hard is maar wel de werkelijkheid en die is zoveel waardevoller dan alle mooie, verzachtende sprookjes bij elkaar. (Gerard)
Geleid wordt enkel hij die zichzelf niet gevonden heeft. (Rereformed)
Geleid wordt enkel hij die zichzelf niet gevonden heeft. (Rereformed)
Ja, jammer.Erik schreef:Tijn!Petra schreef:Mogen de dromen van Stijn uitkomen
Hoe dat nou kan.

Braver dan the braafste braverik!