De Bijbel en redenen om te geloven

Christendom en Judaïsme, contradicties in de bijbel, de ethiek van de bijbel etc..

Moderator: Moderators

Plaats reactie
dikkemick
Adelaar

Re: De Bijbel en redenen om te geloven

Bericht door dikkemick »

@Petra,
Schitterende liedjes van Robert Long! Bijna allemaal overigens.

Verder: Tijn is overleden! Ik moest denken aan Stephen Fry: Toen hem gevraagd werd wat hij God zou vragen als het zover was, antwoordde Fry: “I’d say, bone cancer in children? What’s that about?
Nu had Tijn hersenstamkanker dus God is in ieder geval creatief met het creëren van alle soorten kinderkankers.

Tijn heeft wat losgemaakt in Nederland en dit vind ik mooier dan alle bijbelverhalen bij elkaar!
Logic will get you from A to B. Imagination will take you everywhere. Zulks is evident!
Einstein/Mick
Petra
Banned

Bericht door Petra »

dikkemick schreef:@Petra,
Schitterende liedjes van Robert Long! Bijna allemaal overigens.

Verder: Tijn is overleden! Ik moest denken aan Stephen Frey: Toen hem gevraagd werd wat hij God zou vragen als het zover was, antwoordde Fry: “I’d say, bone cancer in children? What’s that about?
Nu had Tijn hersenstamkanker dus God is in ieder geval creatief met het creëren van alle soorten kinderkankers.

Tijn heeft wat losgemaakt in Nederland en dit vind ik mooier dan alle bijbelverhalen bij elkaar!
:(
Mogen de dromen van Stijn uitkomen.
Braver dan the braafste braverik!

"If the mind can find no meaning, then the senses give it. Live for this, wretched being that you are."
― Anne Rice, The Queen of the Damned
Erik
Bevlogen
Contacteer:

Bericht door Erik »

Petra schreef:Mogen de dromen van Stijn uitkomen
Tijn!
De achtste hemel is het atheïstische inzicht dat de werkelijkheid weliswaar hard is maar wel de werkelijkheid en die is zoveel waardevoller dan alle mooie, verzachtende sprookjes bij elkaar. (Gerard)

Geleid wordt enkel hij die zichzelf niet gevonden heeft. (Rereformed)
Petra
Banned

Bericht door Petra »

Erik schreef:
Petra schreef:Mogen de dromen van Stijn uitkomen
Tijn!
Ja, jammer.
Hoe dat nou kan. :oops:
Braver dan the braafste braverik!

"If the mind can find no meaning, then the senses give it. Live for this, wretched being that you are."
― Anne Rice, The Queen of the Damned
Plaats reactie