Evangelisatiehoekje waar Surrendered kan ge/overtuigen

Discussies over de Islam.

Moderator: Moderators

iSoK

Re: Evangelisatiehoekje waar Surrendered kan ge/overtuigen

Bericht door iSoK »

BadAssChick schreef: op logica natuurlijk<sorry Siger dat ik voor je antwoord :D >

Allah en Consoorten zijn bedacht om mensen in de macht te houden door de al zovele profeten dat we door de bomen het bos niet meer zien
zodat ze allerlei regeltjes kunnen maken en zodoende andere straffen als die regeltjes overtreden worden

denk dat hele Allah/mohammed gedoe is weg en je zal zien dat er dan weinig anders overblijft als jij zelf en de rest van de bevolking en zet danook meteen weer je voeten op de grond ,je zal zien dan is het leven zo slecht nog niet
Op logica? Kan je een redenering als voorbeeld geven?
BAC, ik wil niet rot doen. Maar aan je antwoord te zien denk ik dat je niet veel af weet van de Islam en
hoe het ontstaan is en wat het geloof inhoudt.
vegan-revolution
Superposter

Bericht door vegan-revolution »

Eén ding is mij wel duidelijk:

de islam is een kameleon met vele gezichten en haar aanhangers wringen zich krampachtig in de meest onwaarschijnlijke bochten om de islam positief voor te stellen.

De vraag is alleen: waarom? Waar komt die dwangmatigheid vandaan om dit positief voorstellen te willen? Komt dat voort uit een moeilijk te genezen en besmettelijke neurose?
                              Denken "wij zijn (ik ben) beter dan de rest" heeft helaas al veel verpest
iSoK

Bericht door iSoK »

vegan-revolution schreef:Eén ding is mij wel duidelijk:

de islam is een kameleon met vele gezichten en haar aanhangers wringen zich krampachtig in de meest onwaarschijnlijke bochten om de islam positief voor te stellen.

De vraag is alleen: waarom? Waar komt die dwangmatigheid vandaan om dit positief voorstellen te willen? Komt dat voort uit een moeilijk te genezen en besmettelijke neurose?
ahhhh Vegan, ongetwijfeld had ik je al verwacht.

Ik zal maar eens direct ter zake komen: Ik ben gesponserd door Saoedie-Arabië.
en we gaan de wereld over nemen. Ons doel voor Nederland is binnen nu en 10 jaar de
Sharia wetgeving invoeren en iedereen onthoofden die het niet eens is met ons.
Ik zal er maar niet meer omheen draaien...

Waarom ben jij zo geobsedeerd met de Islam eigenlijk?
Ben je ook ziek?
vegan-revolution
Superposter

Bericht door vegan-revolution »

Laten we maar tot de kern van de zaak komen:

Waarom zou iemand überhaupt iets met de islam willen? Welk voordeel levert dat op?
                              Denken "wij zijn (ik ben) beter dan de rest" heeft helaas al veel verpest
Plaats reactie