Verbannen van Ontdek Islam?

Discussies over de Islam.

Moderator: Moderators

Cluny
Banned

Re: Verbannen van Ontdek Islam?

Bericht door Cluny »

Hier trouwens een typisch voorbeeld van de stand van de wetenschap bij moslimbekeerlingen.
En dan mag een normale de termen achterlijk en infantiel niet gebruiken.
Wat een mooi kleedje!
God bestaat niet. Religie is de vrijwillige celstraf van het verstand. Bidden is ozo kinderachtig. De dood is het absolute eindpunt van elk individueel leven. Als iets niet merkbaar en niet meetbaar is, bestaat het niet. Alle homeopaten zijn kwakzalvers.
Vilaine
Bevlogen

Bericht door Vilaine »

Zou Mathmadx de avond halen?
Despite the high cost of living.....
it remains popular.
Cluny
Banned

Bericht door Cluny »

Vilaine schreef:Zou Mathmadx de avond halen?
Nee!
mathmadx
permanente ban!
God bestaat niet. Religie is de vrijwillige celstraf van het verstand. Bidden is ozo kinderachtig. De dood is het absolute eindpunt van elk individueel leven. Als iets niet merkbaar en niet meetbaar is, bestaat het niet. Alle homeopaten zijn kwakzalvers.
Fish
Ontoombaar

Bericht door Fish »

Cluny schreef:Veganmuslim mag daar dus niet meer.
Ik had direct al het idee dat het niet lang met hem kon duren, een atheist de de evolutie aanhangt is al erg maar een moslim zaait alleen maar verwarring in de gelovige zieltjes daar.
Het goddelijke onderscheidt zich niet van het niet bestaande.
Surrendered
Ervaren pen

Bericht door Surrendered »

Kleutertjes van freethinker
:lol:

Groeten, Sur
"Kullu nefsun za'i gattu mevt"
Elke nafs zal de dood proeven.
Jinny

Bericht door Jinny »

Maar Sur, geef jij eens een inhoudelijke reactie dan?
Feit dat ze van OI hier meelezen terwijl ze erop afgeven, sterker, hun forumleden ontraden om hier te kijken zegt natuurlijk veel over het nivo.
Het nivo van OI dan.

Geen idee of het werkelijk een FT'er was, ik gok van niet overigens.
Fish
Ontoombaar

Bericht door Fish »

Samsa schreef:Het jachtseizoen is weer geopend? :lol:

Ja:
Idjma'a

Die tnowies mensen, die komen van een andere forum doen zich voor als moslim.
Er is zelfs nu eentje onder ons die heeft meer dan 500 posts. Die doet zich
voor als een vrouw.
Het goddelijke onderscheidt zich niet van het niet bestaande.
Samsa
Bevlogen

Bericht door Samsa »

Och, voor hen ben ik niet zo bang... die zijn snel afgeleid door andere dingen zoals jullie accounts... :lol: Dus ik moet geloof ik wat mensen hier bedanken voor de afleidingsmanoevre waardoor ik ongestoord onder de radar door kon vliegen haha... Als je een geloofwaardig account wil kan je het beste oude berichtjes van OI reproduceren uit 2006 ofzo.. valt ze iig nooit op die dubbele voorstelrondjes.. blijkbaar zitten er weinig mensen al 5 jaar op..

Wie is die mathmadx eigenlijk? Moet zeggen dat ik twijfelde of het een echte was ook.. maar ja.. dat had ik bij vegan ook al.. ('t was niet onze vegan he?).. eigenlijk denk je op dat forum bij iedereen die een beetje anders praat al snel dat het iets anders is dan een moslim aangezien.. tja.. die komen eigenlijk nooit met een originele gedachte of idee... :lol: .
Khayyam

Bericht door Khayyam »

Die hufters hebben zelfs mn IP gebannd. Laten we het even hier proberen.
(Ja, ik ben dus Mathmadx.)
The Quran is like a software license. Few Muslims actually read it. They just scroll to the bottom and click I agree.
Blackadder
Ervaren pen

Bericht door Blackadder »

9 pagina's op 1 avond / dag!!
Holy Shit. De moslimbroeders en zusters bezondigen zich in elk geval niet aan luiheid.

Zitten wel weer juweeltjes van reacties bij..

Wat erg :-(
Ik hoop dat het Inshallah nog goed met je komt.
Probeer in ieder geval niet andere moslims van het pad te laten dwalen..
Dat zou nog erger zijn!

Ik vind dat het nu al goed met je is gekomen. Lang leve de vrijdenkende Turken.
May the Lord hate you and all your kind, may you be turned orange in hue, and may your head fall off at an awkward moment.'
petals
Ervaren pen

Bericht door petals »

welkom Khayyam op het forum, mij was een zelfde lot beschoren toen ik me bekeerde maar daarna weer afstand nam van de islam, met vele argumenten die jij ook aanvoert. Er volgt geen enkele inhoudelijke reactie, alleen Allah leidt wie hij wil, je leven is vol zonden, je was nooit een moslim, je bent gewoon een kaafir die nooit moslim was en meer van dat soort dingen. Het einde van het verhaal is dat je van het forum geknikkerd wordt want je zaait fitnah. In NL ben je dan nog gewoon normaal veilig. Volgens veel geleerden staat er dan wel geen doodstraf op het gewoon verlaten van de islam, maar toch zeker wel op het opstaan / argumenteren tegen islam na je afvalligheid... wat jij en ook ik doen mag never nooit! Kun je het je voorstellen? Geen inhoudelijke kritiek kunnen verdragen, als er iemand echt helder denkt dan wordt hem met angst de mond gesnoerd.
Vilaine
Bevlogen

Bericht door Vilaine »

Welkom, al is dit niet het voorstel topic.
Altijd prettig om wat meer afvallige moslims te hebben naast de humanisten, atheïsten, afvallige christenen. Er posten hier ook een paar aardige moslims. Die vind ik (persoonlijk) beter te pruimen dan de fundamentele christenen, die hier ook af en toe figureren.
Despite the high cost of living.....
it remains popular.
vegan-revolution
Superposter

Bericht door vegan-revolution »

petals schreef:Geen inhoudelijke kritiek kunnen verdragen, als er iemand echt helder denkt dan wordt hem met angst de mond gesnoerd.
Zoals in elk dictatoriaal systeem gebeurt. De dicterenden zijn doodsbang dat ook anderen tot een normaal gezond en helder inzicht komen. Dat mogen ze niet laten gebeuren, want anders wordt het fundament onder hun kaartenhuis vandaan geslagen en dan kunnen ze geen macht meer over de hoofden van andere mensen uitoefenen en staan ze plotseling voor gek en in hun hemd. Zij vechten uit alle macht om hun status en de enige manier om die te handhaven is geestelijke en/of lichamelijke terreur uit te oefenen. Tragisch en diep triest. Het zou zoveel beter en menslievender kunnen. Aan vrijdenkers de taak om mee te helpen die paranoïde gekte terug te dringen. Ik ben ervan overtuigd dat dat de wereld een stuk leefbaarder zal maken.

Vaak zie je dat hoe meer aanhang een machthebber verliest hoe wilder deze om zich heen gaat slaan. Wat je kunt constateren is dat zo'n machthebber nooit echt volwassen geworden is. Het is net een blèrend kind dat aan je kop blijft zaniken omdat het zijn zinnetje niet krijgt. En aan dat soort lieden leveren mensen zich dan over, waaronder veel priesters, imams en nog meer van zulke schertsfiguren.
                              Denken "wij zijn (ik ben) beter dan de rest" heeft helaas al veel verpest
Samsa
Bevlogen

Bericht door Samsa »

Khayyam schreef:
Een aantal pagina's terug in dit onderwerp heb ik beschreven hoe je simpel weer lid kunt worden daar ook al heb je een ip-ban. Je hebt een aantal mogelijkheden, waarvan.

A) De simpelste:

1) een tijdelijk email adres openen of even langs hotmail.com
2) een proxyserver zoeken, of een programma dat snel kan switchen tussen proxies
(ik heb ev. een lijst met zo'n 3000+ servers waarvan er zeker 100 bruikbaar zijn en nooit problemen opleveren op OI, je kan overal gratis programma's downloaden die even snel je verbinding omzetten hiernaar en dan ben je ready to go..)

B) Redelijk gedoe

Een andere optie die ik zelf vaak gebruik is inloggen op routers van andere mensen (SpeedTouch en Thomsons zijn vaak makkelijk te kraken.. kost nog geen 30 seconden) ... als je daarmee geband wordt is het jammer maar dan heb je tenminste weer een goede daad gedaan.

C) Alleen voor lezen

Je kan je Firefox zo instellen dat hij als user-agent de GoogleBot aangeeft, daarmee kan je vrij bladeren in de meeste forums daar behalve de 'geheime' (google gebruikt dat om OI's pagina's te indexeren dus ze zullen dat ook niet uitzetten).

Wil je priveberichten kunnen sturen zul je een tijd braaf moeten zijn. Dat kost wat tijd, dus het lukt niet altijd, het handigst is om oude posts te zoeken (ouder dan 5 jaar) en die opnieuw te plaatsen, idem voor reacties. Kost niet veel tijd zo en na 3-4 weken heb je een werkend account voor priveberichten.

Voor omgekeerd missionariswerk heb ik nog wel een account over met priveberichten, zolang je er niet mee post op het forum (valt teveel op). :lol:

Gezegend zij het spaghettimonster en in zijn naam zullen we hen bekeren.
Ramen
Plaats reactie