dikkemick schreef: ↑14 mei 2024 20:50Het doet je echt niets he?
Niet dat het zin heeft dergelijke vragen van jou te beantwoorden, maar
wat probeer jij te bewerkstelligen met voortdurend op deze manier te discussiëren?
En ook dat voortdurend aanhalen van de wereldopinie ...
... zulks diskwalificeert jou volledig als Vrijdenker,
want jij laat jouw denken leiden en bepalen door de wereldopinie!
Hoezo wereldopinie? Nu het jou goed uitkomt zijn rellende studenten en andere oproerkraaiers die universiteiten vernielen en de politie bekogelen, ordinaire straatterreur dus, plotseling zo belangrijk voor jou dat het
'de creators van jouw evangelie' zijn: DE wereldopinie [
JOUW opinie!], terwijl in ieder ander topic jij als eerste klaar staat om de politie toestemming te geven om dergelijke straatterroristen ter plekke hun knieschijven kapot te schieten/slaan zodat ze zulks nooit meer kunnen uitvreten. Het kan verkeren ...
Ik zag recent onze minister van Landbouw, Natuur en Voedselkwaliteit, Pieter Adema, op nationale TV verklaren wat zijn mening was over dat crapuul welk volgens jouw overtuiging momenteel de wereldopinie uitdraagt.
"Kritiek op Israël moet toch kunnen?" vroeg de reporter waarop Adema zonder enige terughoudenheid dat hele gedoe correct bestempelde als:
- "Met kritiek op Israël heeft dat niets te maken, het is puur antiSemitisme!"
Ik laat mijn opinie niet bepalen door Adema en denk er het mijne van,
maar JOUW[!] wereldopinie wordt
[mede] gevormd door mensen wiens knieschijven jij kapot wil zien om wat ze daadwerkelijk doen! Laat dat dan ook maar tot je doordringen:
- die wereldopinie [van JOUW!] doet mij inderdaad helemaal niets! Helder?