Tsja bij mensen die hardhorend zijn zul je wel moeten!!collegavanerik schreef:en vet en rood en groot
wim , je moet niet zo schreeuwen....
De kerken
Moderator: Moderators
De achtste hemel is het atheïstische inzicht dat de werkelijkheid weliswaar hard is maar wel de werkelijkheid en die is zoveel waardevoller dan alle mooie, verzachtende sprookjes bij elkaar. (Gerard)
Geleid wordt enkel hij die zichzelf niet gevonden heeft. (Rereformed)
Geleid wordt enkel hij die zichzelf niet gevonden heeft. (Rereformed)
Het is inderdaad zo dat ik na 30 paigna's wachten op argumenten van Antoon en na mijn uitgebreide reactie aan Otter waar ik eveneens om verifieerbare argumenten vroeg, en dus geen onderbuik gevoel, ik uit vrees voor nog eens 30 nodeloze pagina's inderdaad mijn verzoek - om verifieerbare argumenten en consistente redenaties gebaseerd op deze verifieerbare argumenten - vrij SCHREEUWERIG geformuleerd heb!Erik schreef:Tsja bij mensen die hardhorend zijn zul je wel moeten!!collegavanerik schreef:en vet en rood en groot
wim , je moet niet zo schreeuwen....
Mijn excuses aan allen die de boodschap al begrepen hadden en zich daarom ook storen aan deze stijl die normaal gesproken dan ook niet typerend voor mij is.
MvG, Wim.
Only two things are infinite: the universe and human stupidity;
and I'm not certain about the universe. (Albert Einstein, 1879-1955)
- collegavanerik
- Superposter
Uhh...Tsjok...ik zei:Tsjok45 schreef:De excuses van Antoon en Otter zouden anders ondetrussen ook wel eens mogen ...Mijn excuses aan allen
Die gasten doen niet anders dan met onze brave kloten rammelen zoals de vlamingen zo plastisch zeggen ....
![]()
![]()
Dus, ik heb me zeker niet voor iedereen geexcuseerd...en dit is natuurlijk niet nodig ook!wahlers schreef:Mijn excuses aan allen die het al begrepen hadden...
Antoon heeft het namelijk nooit begrepen en Otter heeft het tot nu toe [nog] niet begrepen!
Otter begrijpt het pas als hij met consistente verklaringen komt gebaseerd of verifieerbare argumenten/feiten en dus niet komt met de inhoudsloze boodschap:
- "als ik om me heen kijk zie ik dit gewoon, en mijn eigen waarneming gebaseerd op de diepe wens om creatie te 'zien' is voor mij voldoende bewijs!"
...in de hoop natuurlijk dat hij ditmaal serieus de vragen gaat beantwoorden!
MvG, Wim.
- Grypania spiralis
Sorry en bij voorbaat mijn excuses, ik kon het als meelezer niet laten;
De spreekwoordelijke samenvatting tussen Otter en Wahlers:
Otter: Ik heb de klok horen luiden
Wahlers: Je weet niet waar de klepel hangt.
Otter: Huh, is er een klepel?
De spreekwoordelijke samenvatting tussen Antoon en Wahlers:
Antoon: Ik heb de klok horen luiden.
Wahlers: Je weet niet waar de klok en de klepel hangt
Antoon: Dat weet ik wel, kijk maar hier boven in mijn wachtoren.......
De spreekwoordelijke samenvatting tussen Otter en Wahlers:
Otter: Ik heb de klok horen luiden
Wahlers: Je weet niet waar de klepel hangt.
Otter: Huh, is er een klepel?
De spreekwoordelijke samenvatting tussen Antoon en Wahlers:
Antoon: Ik heb de klok horen luiden.
Wahlers: Je weet niet waar de klok en de klepel hangt
Antoon: Dat weet ik wel, kijk maar hier boven in mijn wachtoren.......
Iedereen praat, niemand luistert.......... ik ben vaak niemand.
Dit was letterlijk wat je schreef WimDe lijnen in onze vingers zijn uniek! Nergens anders op je lichaam tref je deze aan.
Deze vingerafdrukken zijn ook uniek per persoon!
Deze lijnen hebben een specieke functie [die jezelf kan testen!] onze vingertippen zijn namelijk uitermate gevoelig voor...wel...gevoel! Voelen doe je met je vingers!
Nergens anders vindt je deze gevoelslijnen terug...behalve op je tenen!
Maar tenen gebruiken we niet voor gevoel!
Maar een primaat wel! Voor een primaat zijn dit namelijk ook handen.
Waarom heeft God, in al zijn almachtigheid, in Godsnaam onnodige vingerafdrukken gedesigned voor onze tenen???
Voor ballet, dansen, turnen, en voor veel sporten heb je wel grip van voeten/tenen nodig!
De eerste mens was blootsvoets met sterk ontwikkelde voeten in een natuurlijke omgeving!<Genesis>ik vind dat het redelijk te verklaren is,het was dus niet onnodig <toen en nu>
Wat je wel mist van mij is een wetenschappelijke beschouwing van 200 regels, dat kan ik je niet geven!
Wat ik wel meegeef is dat nergens op het net geklaagd wordt dat voeten onnodige kenmerken hebben,integendeel behalve jij dan op dit forum, en mogelijk nog meer evolutionisten.
Wim.
Je haalt aan, verwijst, haalt universiteits documenten aan verwijst weer,haalt weer aan, en haalt nog eens aan,zonder een spoortje van overtuigend bewijsvoering schrijf je het forum vol, stuurt nog een image.jpg ter aanvulling.
Wim we kunnen doorgaan tot sint juttemis, het maakt mij niet uithoor,maar misschien kan je beter stoppen zoals je doet op andere forums.
Zo niet, even goede vrienden hoor ,mijn computer is geduldig en ik leer nieuwe dingen die an passant ter sprake komen via Tsjok.
Wim, Ik weet ook drommels goed dat ik genesis niet kan bewijzen, dat zeg ik nogmaals, ook onderken ik je wetenschappelijke opleiding niet,Ik heb ook meermalen gezegd dat mijn niveau lager ligt..
Of ik angst heb zoals iemand opperde dat ik genesis moet laten varen, maken jullie je geen zorgen, die angst heb ik niet, en ik kan mij ook niet voorstellen dat Otter problemen krijgt.
ik zeg het nogeens Wim ik ben al een dagje ouder,wat opzich natuurlijk weinig voorsteld,echter ik trap nergens meer in zonder deugdelijke bewijsvoering,en die bewijsvoering is toch echt niet te merken bij de ET.
Wat ik wel opmerk is dat er een lachende derde is,HET volk dat zijn brood en spelen krijgt <evolutie versus creatie>.
Maar zeg jij eens iets over de stem en de spraak,dan is er weer iets te mailen,of stoppen,maar dat laat ik aan jou over.
M.V.G.
Antoon
PS.
Onderbuik gevoel heb ik niet!!!
Antoon,antoon schreef:Dit was letterlijk wat je schreef WimDe lijnen in onze vingers zijn uniek! Nergens anders op je lichaam tref je deze aan.
Deze vingerafdrukken zijn ook uniek per persoon!
Deze lijnen hebben een specieke functie [die jezelf kan testen!] onze vingertippen zijn namelijk uitermate gevoelig voor...wel...gevoel! Voelen doe je met je vingers!
Nergens anders vindt je deze gevoelslijnen terug...behalve op je tenen!
Maar tenen gebruiken we niet voor gevoel!
Maar een primaat wel! Voor een primaat zijn dit namelijk ook handen.
Waarom heeft God, in al zijn almachtigheid, in Godsnaam onnodige vingerafdrukken gedesigned voor onze tenen???
Voor ballet, dansen, turnen, en voor veel sporten heb je wel grip van voeten/tenen nodig!
De eerste mens was blootsvoets met sterk ontwikkelde voeten in een natuurlijke omgeving!<Genesis>ik vind dat het redelijk te verklaren is,het was dus niet onnodig <toen en nu>
Wat je wel mist van mij is een wetenschappelijke beschouwing van 200 regels, dat kan ik je niet geven!
Wat ik wel meegeef is dat nergens op het net geklaagd wordt dat voeten onnodige kenmerken hebben,integendeel behalve jij dan op dit forum, en mogelijk nog meer evolutionisten.
Wim.
Je haalt aan, verwijst, haalt universiteits documenten aan verwijst weer,haalt weer aan, en haalt nog eens aan,zonder een spoortje van overtuigend bewijsvoering schrijf je het forum vol, stuurt nog een image.jpg ter aanvulling.
Wim we kunnen doorgaan tot sint juttemis, het maakt mij niet uithoor,maar misschien kan je beter stoppen zoals je doet op andere forums.
Zo niet, even goede vrienden hoor ,mijn computer is geduldig en ik leer nieuwe dingen die an passant ter sprake komen via Tsjok.
Wim, Ik weet ook drommels goed dat ik genesis niet kan bewijzen, dat zeg ik nogmaals, ook onderken ik je wetenschappelijke opleiding niet,Ik heb ook meermalen gezegd dat mijn niveau lager ligt..
Of ik angst heb zoals iemand opperde dat ik genesis moet laten varen, maken jullie je geen zorgen, die angst heb ik niet, en ik kan mij ook niet voorstellen dat Otter problemen krijgt.
ik zeg het nogeens Wim ik ben al een dagje ouder,wat opzich natuurlijk weinig voorsteld,echter ik trap nergens meer in zonder deugdelijke bewijsvoering,en die bewijsvoering is toch echt niet te merken bij de ET.
Wat ik wel opmerk is dat er een lachende derde is,HET volk dat zijn brood en spelen krijgt <evolutie versus creatie>.
Maar zeg jij eens iets over de stem en de spraak,dan is er weer iets te mailen,of stoppen,maar dat laat ik aan jou over.
M.V.G.
Antoon
PS.
Onderbuik gevoel heb ik niet!!!
Nogmaals, en dit heb ik inmiddels all meerdere keren uitgelegd,
en ik zal het nogmaals eens benadrukken (in vet, rood en groot):
Blootvoets lopen heeft een dikkere eeltlaag tot gevolg!
Een dikkere eeltlaag betekent minder gevoel!
Ballet(dansers) hebben juist minder gevoel!
Probeer maar eens als niet danser met je blote voeten een pirouette te maken!
Dansers kunnen dit juist omdat ze hun voeten gebruiken!
Jij voelt een brandend gevoel juist omdat je je voeten minder gebruikt!
Turners, en dit heb ik al eerder gezegd, hebben geen grip met hun voeten!
Turners gebruiken magnesiumpoeder voor grip!
Verder:
Het net is geen wetenschappelijke instelling!
Het net bevat weinig inhoudelijk wetenschappelijke informatie!
Hiervoor moet je de WETENSCHAPPELIJKE LITERATUUR lezen,
bijvoorbeeld:
- Dillion YK , Haynes J, Henneberg M (2001) The relationship of the number of Meissner's corpuscles top dermatoglyphic characters and finger size. Journal of Anatomy 199: 577-584
Dat JIJ niet op de hoogte bent van dit onderzoek,
En dat JIJ weigert contact op te nemen met een universiteit,
Bijvoorbeeld: http://bio.leidenuniv.nl/ ,
getuigt alleen maar van jou vasthoudendheid om dom te blijven!
Dit is nu niet bepaald een kenmerk voor een autodidact!
Evenmin is het een kenmerk voor een autodidact om anderen continu de informatie te laten verzamelen en onder je neus te laten wrijven!
Al met al is deze afhankelijkheid van anderen in deze een nogal zielige vertoning!
n.b.: (betekenis) "auto-didact": Iemand die zichzelf traint.
Je zegt dat je al 'een dagje ouder bent'.
Het schijnt mij zo dat de wijsheid niet altijd en auto-matisch met de jaren komt!
Het schijnt mij ook dat 'de lachende derde' de informatieve lezer is,
die constateert dat jou onwetendheid,
en je eigen vastgeroeste mening gebaseerd op deze onwetendheid,
keer op keer te kijk wordt gezet met verifieerbare wetenschappelijke bronnen.
Ik herhaal bij deze dan nogmaals mijn orginele advies van bladzijde 7,
zie: http://www.freethinker.nl/forum/viewtop ... 0976#30976
Waarin ik eindigde met het pleidooi:
- Mijn pleidooi: Studeer en Leer, asjeblieft!
En als je niets bestudeert kun je ook niets leren!
En hier lachen derden inderdaad om (c.q. alle informatieve lezers!).
MvG, Wim.
hier is the paper on line --->Dillion YK , Haynes J, Henneberg M (2001) The relationship of the number of Meissner's corpuscles top
dermatoglyphic characters and finger size. Journal of Anatomy 199: 577-584
http://www.blackwell-synergy.com/doi/pd ... 19950577.x
Ni dieu , Ni maitre
Ni , Ni , Ni ( The knight of Ni )
Tsjok,Tsjok45 schreef:hier is the paper on line --->Dillion YK , Haynes J, Henneberg M (2001) The relationship of the number of Meissner's corpuscles top
dermatoglyphic characters and finger size. Journal of Anatomy 199: 577-584
http://www.blackwell-synergy.com/doi/pd ... 19950577.x
Ik vrees dat Antoon niet echt geinteresseerd is in de inhoud.
Ik vrees dat Antoon dit dan ook niet kritisch zal lezen.
Laat staan dat hij de implicaties begrijpt!
MvG, Wim.
Ja potverdorielanier schreef: Ook ik zie graag van Otter een waterdichte theorie die de ET ondermijnt. Het is nu maar eens afgelopen met het ontwijken van vragen; werk aan de winkel Otter!

Ik zie in de reacties van Antoon een dogmatisch vasthouden en een totale onkunde, en zijn eigen creationistische wereldbeeld is voor hem a-priori waar. Discussie met Antoon heeft daarom geen enkele zin meer. Ook niet voor onszelf om er iets van te leren, want Antoon heeft vrijwel geen kennis over biologie. Het enige wat Antoon zegt is 'evolutietheorie klopt niet', maar hij is niet in staat om uit te leggen waarom. Met iemand die zo 'redeneert' valt niet te praten. We kunnen nog eens 30 pagina's aan deze draad toevoegen, maar dat zal denk ik niets veranderen.
Bij Otter koester ik soms nog enige hoop, maar hij blijft vasthouden aan het idee dat de evolutietheorie een soort atheïstisch geloof is (terwijl ik al vele malen heb uitgelegd dat dit onjuist is).
Ciao...
'Bij een discussie die de redelijkheid zoekt heeft hij die het onderspit delft groter voordeel, voor zover hij er iets van opgestoken heeft.’ Epicurus (341-271vc)
Wat kan mij die Antoon (en al dat andere verlopen en "gedegenereerde "otterachtige gedierte-voetvolk ) schelen ....Ik vrees dat Antoon niet echt geinteresseerd is in de inhoud.
Nederland heeft gelukkig zoveel meer te bieden dan dit achterlijke gedoe ....
Ik plaats deze link gewoon voor al die mensen die wel geinteresseerd zijn in iets anders dan " eddy wally" en de "zangeres zonder naam " ....
Ik kom hier namelijk op dit forum om er ook wat van bij te leren en interesssante links doorgespeeld te krijgen ( niet iedereen heeft genoeg tijd noch de gelegenheid om in univ-bilbliotheken rond te kuieren ) ....
Niet alleen maar om wat eindeloos en zinloos te discussieren dus
en /of om een soort spannende computer-"vecht"-spelletjes te spelen of te volgen vanaf de zijlijn , of om een paar loslopende vergeten charlatans en leuter-tantes te bekeren ..... ( uiteraard spreek ik hier uitsluitend voor mezelf )
Ik vind het daarom cruciaal ook de link te geven naar papers die wel online staan
wanneer iemand die vindt....
Hoe die Antoon ( of anderen ) de boel verder interpreteren ( als ze het al lezen ) is hun zaak ...Laat staan dat hij de implicaties begrijpt!
ik ga hen niet uitleggen of voorkauwen welke conlusies ze daaruit moeten trekken....
Het is bovendien gewoon zinloos te discussieren met een paar zombies ;.... al even zinloos als "spreken over raketgeleerdheid met je kat .... "
Ik ben geen leraar ( of heb geen zin een soort leraar te spelen ) van een of andere basisschool , die hen ook nog eens een cursus begrijpend lezen moet uitleggen ....
Dat deze auto-didakte farizeers en betweters hun plan trekken en hun onsmakelijke denk - diarree zelf opkuisen
inderdaadLaat men eens komen met een alternatieve theorie, en laten we dan eens kijken hoeveel gaten daarin zijn te prikken.
Quid pro Quo
Dat ze beginnen met hun creatie-model te presenteren en daarbij aangegeven hoe ze het als(eventueel) gefalsifeerd kunnen aanvaarden .
Groet
Ni dieu , Ni maitre
- collegavanerik
- Superposter
cheri, cheri
:P
:P

5 wie het weldadig woord van God en de kracht van de komende wereld ervaren heeft 6 en vervolgens afvallig is geworden, kan onmogelijk een tweede maal worden bekeerd.
Als er een almachtige god bestaat, dan is hij een sadist.
toch weer die voeten
opgepikt op het net
dierfysiologie:
blijft dus:
voetlijnen= aanwezig bij mens, primaat, boomdier, mogelijk toch een functie voor de mens
Antoon
opgepikt op het net
dierfysiologie:
http://www.daaromevolutie.net/default.a ... =5&stype=6de menselijke huid bestaat uit verschillende lagen. drie hoofdlagen zijn, hypodermis, endodermis en epidermis. de verbinding tussen endo- en epidermis is zeer belangrijk. als die verbinding namelijk niet goed is, valt je opperhuid eraf. niet zo handig dus. nu is het zo dat grip van het epidermis op het endodermis vergroot wordt door plooiing van de middelste laag. en raad eens? die plooiing zien wij als de bekende 'huidlijntjes'! deze lijntjes worden dus veroorzaakt door een systeem dat voorkomt dat je spontaan de onderhuid blootlegt als je even over je huid wrijft.
blijft dus:
voetlijnen= aanwezig bij mens, primaat, boomdier, mogelijk toch een functie voor de mens
Antoon
Ja en bij de andere zoogdieren , die deze lijntjes niet hebben ____ maar toch ook beschikken over een zoogdieren- huid uit drie lagen ____ komt de onderhuid wél bloot te liggen na wrijving .....???deze lijntjes worden dus veroorzaakt door een systeem dat voorkomt dat je spontaan de onderhuid blootlegt als je even over je huid wrijft.
Leg me eens uit hoe die beesten dat flikken op een "andere" manier ....
Bijvoorbeeld bij het varken ( dat een zeer goed en veelgebruikt "model"lis voor het menselijk lichaam )
Lees bovendiens eens alles wat op die link staat .....
ik vraag me ook al langs om meer af wat de functie is van JOUW hersenenToch een functie voor de mens

Laatst gewijzigd door Tsjok45 op 01 jul 2006 15:52, 1 keer totaal gewijzigd.
Ni dieu , Ni maitre