Duidelijk en glashelder met herhalingen en toevoegingen waar niet om gevraagd werd, kortom de ideale schoolmeester.chromis schreef: ↑25 mar 2023 07:09ChatGPT schreef:Als taalmodel dat getraind is door OpenAI, heb ik toegang tot een enorme hoeveelheid gegevens en informatie uit verschillende bronnen, waaronder tekst in het Nederlands en andere talen. Dit betekent dat wanneer je me iets vraagt in het Nederlands, ik niet alleen informatie kan gebruiken die in het Nederlands op internet beschikbaar is, maar ook informatie uit andere talen kan gebruiken als dit relevant is voor het beantwoorden van je vraag.
Het is belangrijk om op te merken dat ik alleen gebruik maak van de informatie die op internet beschikbaar is, wat betekent dat ik soms niet in staat ben om specifieke informatie te vinden als deze niet online beschikbaar is. Bovendien is mijn reactie gebaseerd op de gegevens die ik heb geleerd tijdens mijn training, wat betekent dat ik niet altijd up-to-date ben met de meest recente informatie.
Kortom, als je me iets vraagt in het Nederlands, zal ik alle beschikbare informatie gebruiken die relevant is voor het beantwoorden van je vraag, inclusief informatie in andere talen, maar mijn kennis is gebaseerd op wat ik heb geleerd tijdens mijn training en beperkt tot informatie die beschikbaar is op internet.![]()
Ik kwam op het internet tegen dat Jan Cremer het woord sijsjeslijmer gebruikt had in zijn boek "Ik, Jan Cremer", maar dat boek is vast niet te lezen op internet, dus deze specifieke informatie is dan niet te vinden voor AI.