Cluny schreef:Rusland valt zijn buurland Oekraïne van binnenuit aan en het is oorlog.
Blijkbaar willen behoorlijk wat inwoners van Oekraïne bij Rusland horen.
Wie zijn wij om voor die mensen hun keuze te verbieden. Politiek is nu eenmaal smerig.
Rusland schiet een verkeersvliegtuig afgeladen met vooral Nederlanders uit de lucht.
Dat is een aanname zonder enige onderbouwing. Dat het vliegtuig is neergeschoten is bijna zeker, door wie moet het nog bewezen worden. En waarom geeft ons het inzicht wie verantwoordelijk is en dan kan pas vervolging plaats vinden.
Daar kan ik ook niets aan doen.
Misschien een cursus volgen?
Dit is wel een goede begin:
http://www.rijnlandmodel.nl/achtergrond ... ologie.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
Het is vreemd dat je mij liefde voor oorlog in de schoenen wilt schuiven terwijl je zelf staat te juichen bij elk Russisch succesje en als er een leugenpropagandastukje van het oorlogszuchtige Rusland op internet verschijnt ben jij er als de kippen bij om een link in die richting op FT te plaatsen.
Liefde voor deze oorlog zit m.i. ongezond veel in jou en daarbij wat even kwalijk is, liefde voor de vijandige agressor op wereldveroveringstocht, jouw vriend Rusland.
Grappig, ik plaats de links om 13:08 en om 13:18 heb je al geconcludeerd dat het propaganda films zijn.
De films samen zijn ruim 2 uur. Wonderbaarlijk?!
Laat mij toch eens zien dat ik partij zou kiezen voor Rusland.
Zonder jouw overdreven walging voor Poetin zal ik niet eens gereageerd en in het conflict verdiept hebben.