Dat zou misschien wel prettig zijn.Peter van Velzen schreef: Jullie zeggen het maar als je nog een hint nodig hebt.
Steden raden
Re: Steden raden
Religie is gebouwd op drijfzand, Atheïsme ook maar stevig gefundeerd.
- Peter van Velzen
- Site Admin
- Rereformed
- Moderator
- Contacteer:
- Peter van Velzen
- Site Admin
Uitstekend! U gaat door naar de volgende ronde!Rereformed schreef:Phra Nakhon Khiri Historical Park in Phetchabury?
Ik wens u alle goeds
Knap gevonden! Ik was door de hint van Peter, volkomen op het verkeerde been gezet.
Was bij Kanchanaburi en zelfs de aangrenzende provincies aan het kijken. Had vanwege de hint de Phetchaburi links laten liggen. Hoe kwam je op het idee zo ver van de hint vandaan te kijken?
"historical site + phetchaburi" googlen komt-ie zomaar te voorschijn!
Was bij Kanchanaburi en zelfs de aangrenzende provincies aan het kijken. Had vanwege de hint de Phetchaburi links laten liggen. Hoe kwam je op het idee zo ver van de hint vandaan te kijken?
"historical site + phetchaburi" googlen komt-ie zomaar te voorschijn!
Despite the high cost of living.....
it remains popular.
it remains popular.
- Rereformed
- Moderator
- Contacteer:
Had ik niet verwacht. Ik heb gezocht op "forest temple Thailand". En daarna kijken naar één die keurig op één heuvel past.Peter van Velzen schreef:Uitstekend! U gaat door naar de volgende ronde!Rereformed schreef:Phra Nakhon Khiri Historical Park in Phetchabury?
Born OK the first time
- Rereformed
- Moderator
- Contacteer:
Volgend raadsel:
Grote plaatjes zijn in het kader van de bezuinigingen verwijderd
Bonjour
Bonjour
Born OK the first time
- Peter van Velzen
- Site Admin
Voor Thaise bergrippen ligt het dichtbij. (van Trang tot Bangkok is meer dan 700km) Overgiens niet links maar onder Kanachaburi.Vilaine schreef:Ik was door de hint van Peter, volkomen op het verkeerde been gezet.![]()
Ik wens u alle goeds
Gokje:
In de buurt van de Noors-Russische grens. Kirkenes bijvoorbeeld.
In de buurt van de Noors-Russische grens. Kirkenes bijvoorbeeld.
it remains popular.
it remains popular.
- Rereformed
- Moderator
- Contacteer:
Vardö? Daar is ook een en ander gebeurd tijdens WOII. Maar of daar een monument staat voor de russen? Geen idee.
it remains popular.
it remains popular.
- Rereformed
- Moderator
- Contacteer:
Nog niet in de roos geschoten, maar indien je Vardø bedoelt zit je nog wel in het goede land.
Born OK the first time
Trondenes
Vågsfjorden - Harstad
http://norgenl.blogspot.nl/2014/10/tron ... tiske.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Vågsfjorden - Harstad
http://norgenl.blogspot.nl/2014/10/tron ... tiske.html" onclick="window.open(this.href);return false;
it remains popular.
it remains popular.
Goed zeg, heb zitten zoeken op google afbeeldingen; second world war, monument, russia, cccp, 1966 etc. Niks gevondenVilaine schreef:Trondenes
Vågsfjorden - Harstad
Hoe ben jij deze op 't spoor gekomen?
"Het goede leven is een leven ingegeven door liefde en geleid door kennis.", Bertrand Russell.
- Rereformed
- Moderator
- Contacteer:
Goed gevonden!Vilaine schreef:Trondenes
Vågsfjorden - Harstad
@Moretime: Je had ipv. "monument" het woord "memorial" moeten inslaan, met de woorden Norway en soviet.
Op de foto die ik als bijlage upload kun je ook klikken, waarna de foto uitvergroot wordt weergegeven. Je kunt dan oa. lezen "til minne om sovjetiske soldater". Deze tekst levert ook het beoogde resultaat op.
Gedurende de oorlog werden 3000 Russische krijgsgevangenen naar Harstad verplaatst om daar voor de Duitsers dwangarbeid te verrichten. 800 kwamen om het leven vanwege de barre omstandigheden.
Born OK the first time