Ik neem aan dat Peter hier met SAM een "Surface-to-Air Missile" bedoelt.siger schreef:Weet ik eindelijk wat een CT is, moet ik weer naar SAM op zoek.
De splitsing van Oekraïne.
Moderator: Moderators
- vegan-revolution
- Superposter
Re: De splitsing van Oekraïne.
Denken "wij zijn (ik ben) beter dan de rest" heeft helaas al veel verpest
Gewoon Wiki
In Noord-Vietnam zijn er zo'n 15.000 afgevuurd. Bijna iedereen die deze oorlog op de zwart-wit televisie heeft gevolgd kan volgens mij de term SAM nog wel herinneren.War in Vietnam[edit]
The Vietnam War was the first modern war in which guided antiaircraft missiles seriously challenged highly advanced supersonic jet aircraft. It would also be the first and only time that the latest and most modern air defense technologies of the Soviet Union and the most modern jet fighter planes and bombers of the United States confronted each other in combat.[25] Indeed, nearly 17,000 Soviet missile technicians, and operator/instructors would deploy to North Vietnam in 1965 to help defend Hanoi against American bombers while North Vietnamese missilemen completed their six to nine months of SAM training in the Soviet Union.[26]
From 1965 through all of 1966 nearly all of the 48 U.S. jet aircraft shot down by SAMs over North Vietnam were downed by Soviet missile men. During the course of the air defense of North Vietnam, one Russian SAM operator, Lieutenant Vadim Petrovich Shcherbakov,[nb 2] was credited with destroying 12 U.S. aircraft from 20 engagements.[29] The Soviet Union supplied 7,658 SAMs to North Vietnam, and their defense forces conducted about 5,800 launches, usually in multiples of three. By war's end, about 205 aircraft had been lost to North Vietnamese surface-to-air missiles.[30]
The USAF responded to this threat with increasingly effective means. Early efforts to directly attack the missiles sites as part of Operation Iron Hand were generally unsuccessful, but the introduction of Wild Weasel aircraft carrying Shrike missiles and the Standard ARM missile changed things dramatically. Feint and counterfeint followed as each side introduced new tactics to try to gain the upper hand. By the time of Operation Linebacker II in 1972, the Americans had gained critical information about the performance and operations of the S-75, and used these missions as a way to demonstrate the capability of strategic bombers to operate in a SAM saturated environment. Their first missions appeared to demonstrate the exact opposite, with the loss of three B-52s and several others damaged in a single mission.[31] Dramatic changes followed, and by the end of the series missions were carried out with additional chaff, ECM, Iron Hand and other changes dramatically changed the score – the North Vietnamese used up almost their entire stock of remaining missiles for the loss of two more B-52s over a series of missions.[32]
God bestaat niet. Religie is de vrijwillige celstraf van het verstand. Bidden is ozo kinderachtig. De dood is het absolute eindpunt van elk individueel leven. Als iets niet merkbaar en niet meetbaar is, bestaat het niet. Alle homeopaten zijn kwakzalvers.
Lijkt mij een goed idee.siger schreef: Maar goed, als de waarheid niet geheim te houden is hoeven we alleen maar even te wachten, en ons in de tussentijd niet te veel laten wijsmaken.
Het goddelijke onderscheidt zich niet van het niet bestaande.
Een paar bekende CT's : Kennedy werd door de CIA vemoord, in het stadje Roswell is een ruimtevaartuig neergestort op 8 juli 1947 , de wezens daarin zijn door de Amerikaanse overheid verdonkeremaand, 9/11 is door de Amerikaanse overheid gepleegd als excuus om Irak binnen te vallen, Prinses Diana’s dood was geen ongeluk en maanlanding Apollo 11 in 1969 is nooit gebeurd.siger schreef:Ik heb inmiddeld gevonden dat CT bedoelt "Complot Theorie".
Begrijp ik het nu goed dat je de mogelijkheid dat van de twee strijdende partijen, die partij die met stelligheid de wapens ervoor bezat het schot heeft gelost? Ik zeg niet dat zoiets gebeurt is, maar waarom zou je dat een CT noemen?
http://plazilla.com/page/4295051263/de- ... heorieen-1" onclick="window.open(this.href);return false;
Als je nu gaat denken dat de Oekraïnse regering (eventueel met medewerking van de amerikanen) een burgerluchtvaart vliegtuig opzettelijk uit de lucht schiet om de separatisten de schuld te geven ben je ook bezig met een CT.
Daar denken de Russen anders over Fish. Je hoort in Nederland niemand over deze persconferentie van een half uur:
http://youtube.com/watch?v=4bNPInuSqfs" onclick="window.open(this.href);return false;
http://youtube.com/watch?v=4bNPInuSqfs" onclick="window.open(this.href);return false;
-
siger
Dat beweert toch niemand?Fish schreef:Als je nu gaat denken dat de Oekraïnse regering (eventueel met medewerking van de amerikanen) een burgerluchtvaart vliegtuig opzettelijk uit de lucht schiet om de separatisten de schuld te geven ben je ook bezig met een CT.
Vertel eens met je eigen woorden over wat er verteld wordt, wie dat doen, waarom ze dat doen en of deze informatie betrouwbaar genoemd kan worden en of er enige logica in deze theorie zit.lanier schreef:Daar denken de Russen anders over Fish. Je hoort in Nederland niemand over deze persconferentie van een half uur:
Dit is dus een test of jij in staat bent Bullshit te herkennen.
Als ik goed geteld heb is dit al de derde keer dat iemand deze CT bullshit in dit topic plettert, dus ga maar aan het werk met je pro-Russische verontwaardiging. Het is jouw link, dus jouw verantwoordelijkheid, jouw verplichting om deze met zinnige argumenten te onderbouwen.
God bestaat niet. Religie is de vrijwillige celstraf van het verstand. Bidden is ozo kinderachtig. De dood is het absolute eindpunt van elk individueel leven. Als iets niet merkbaar en niet meetbaar is, bestaat het niet. Alle homeopaten zijn kwakzalvers.
Alle nieuws uit Rusland zijn blijkbaar onbetrouwbaar.lanier schreef:Daar denken de Russen anders over Fish. Je hoort in Nederland niemand over deze persconferentie van een half uur:
Westers bewijzen zijn alleen maar mondelinge verklaringen.
Op weg naar WO III.
Toeval?
http://www.nu.nl/vliegramp-oekraine/384 ... sland.html" onclick="window.open(this.href);return false;EU neemt economische sancties tegen Rusland
De Europese Unie gaat economische sancties instellen tegen Rusland, wegens de Russische agressie en bemoeienis in buurland Oekraïne.
Cluny schreef:Vertel eens met je eigen woorden over wat er verteld wordt, wie dat doen, waarom ze dat doen en of deze informatie betrouwbaar genoemd kan worden en of er enige logica in deze theorie zit.lanier schreef:Daar denken de Russen anders over Fish. Je hoort in Nederland niemand over deze persconferentie van een half uur:
Dit is dus een test of jij in staat bent Bullshit te herkennen.
Als ik goed geteld heb is dit al de derde keer dat iemand deze CT bullshit in dit topic plettert, dus ga maar aan het werk met je pro-Russische verontwaardiging. Het is jouw link, dus jouw verantwoordelijkheid, jouw verplichting om deze met zinnige argumenten te onderbouwen.
Jij werkt toch voor de inlichtingendienst en krijgt alle info uit betrouwbare bron...?
Blijkbaar heb jij alle vertrouwen in de bananenrepubliek Oekraine, die mensen liegen nooit.
Ik doe niet uit voorlezen. Je bent goed genoeg in staat om te luisteren wat ze zeggen.
Wel beter lezen aub. Ik zei duidelijk dat de RUSSEN het niet met Fish eens zijn. Verontwaardiging verblindt blijkbaar.
Ik zie het al, er komt zoals eigenlijk al de verwachting was niets redelijks van de bullshitleverancier.
Want dat bescheiden drogredentraktaatje van je, dat reken ik niet goed.
Want dat bescheiden drogredentraktaatje van je, dat reken ik niet goed.
Dat kan mij niets schelen...
Daar zou je van staan te kijken.siger schreef:Dat beweert toch niemand?Fish schreef:Als je nu gaat denken dat de Oekraïnse regering (eventueel met medewerking van de amerikanen) een burgerluchtvaart vliegtuig opzettelijk uit de lucht schiet om de separatisten de schuld te geven ben je ook bezig met een CT.
http://plazilla.com/page/4295143656/het ... e-rebellen" onclick="window.open(this.href);return false;Volgens Strelkov waren de lijken die ze vonden in de velden rondom Grabovo “niet vers” De mensen waren volgens hem al dagen dood. De lijken waren volkomen bloedloos. Het vliegtuig zou de Boeing zijn van Malaysia Airliines die al een tijdje vermist was en in de oceaan zou liggen. Volgens Strelov was het een complot van de VS waarbij een vliegtuig met lijken speciaal over het gebied zou vliegen waarna het boven de Donbas regio door Oekraïense luchtmacht zo worden neergeschoten.
En dan nog Lanier zijn Russische kolonel in de video (als ik er iets van begrijp tenminste).
Ik heb het even nagekeken.lanier schreef:Dat kan mij niets schelen...
De vorige die met dezelfde bullshit kwam, verkoos na erkenning dat hij totaal geen benul had over de door hem presenteerde "info" om te vertrekken.
Maar omdat ik het idee heb dat jij nog wel even op Freethinker blijft hangen.
Heb jij enig idee wat je met deze bullshitbabbel made in Russia aan moet?
Erg scheutig ben je niet met de presentatie van jouw kennis van zaken betreffende deze YouTube link.
Omdat het al minstens de derde keer is dat dit wij Russen hebben het niet gedaan gebabbel langskomt trek ik de conclusie dat deze Russische leugenpraat uitgediept moet worden want vanzelf weggaan doet het blijkbaar niet.
Aangezien ik weinig trek heb om jouw werk te moeten gaan doen, verzoek ik je nu wat dringender:
Die Russische propagandelink, welke info staat er in en wat moet ik daar mee?
- vegan-revolution
- Superposter
Een analyse van Zjirinovski van de situatie in de Oekraïne :
Denken "wij zijn (ik ben) beter dan de rest" heeft helaas al veel verpest
Cluny schreef:Ik heb het even nagekeken.lanier schreef:Dat kan mij niets schelen...
De vorige die met dezelfde bullshit kwam, verkoos na erkenning dat hij totaal geen benul had over de door hem presenteerde "info" om te vertrekken.
Maar omdat ik het idee heb dat jij nog wel even op Freethinker blijft hangen.
Heb jij enig idee wat je met deze bullshitbabbel made in Russia aan moet?
Erg scheutig ben je niet met de presentatie van jouw kennis van zaken betreffende deze YouTube link.
Omdat het al minstens de derde keer is dat dit wij Russen hebben het niet gedaan gebabbel langskomt trek ik de conclusie dat deze Russische leugenpraat uitgediept moet worden want vanzelf weggaan doet het blijkbaar niet.
Aangezien ik weinig trek heb om jouw werk te moeten gaan doen, verzoek ik je nu wat dringender:
Die Russische propagandelink, welke info staat er in en wat moet ik daar mee?
Wat moet jij ermee? Het was een reactie van mij richting Fish.Daar heb jij weinig mee te maken. Lees het daarnaast in de goede context aub.