Spreek maar een toverformule uit dan!
De Levant is al eeuwen een spil in de geopolitiek van heersende grootmachten door de tijd heen en altijd al, keer op keer opnieuw, het centrum van opstand en oorlog geweest. Ik zou al teVREDEn zijn als de oorlog voorbij zou zijn zonder verdere burgerslachtoffers en zowel Hamas&Co en Netanyahu&Co al dan niet vrijwilig ophouden met hun eigen volk te offeren voor hun eigen belang!
Uitgaande van het hier en nu daar en de dreigende nabije toekomst daar,
zou zulks al een hele grote stap voorwaarts zijn.
Als er ooit in de Levant echte vrede uitbreekt, dan zal daar waarschijnlijk een verschikkelijke natuurramp plaats vinden die het hele gebied vernietigt. Vergeet niet dat daar gelijkertijd
JHWH, Allah en God zitten te pokeren met de bewoners daar als levende fiches ...
Om daar duurzame vrede te laten ontstaan moeten mijns inziens eerst ALLe Goden aldaar samensmelten en vervolgens een nieuwe religie stichten, maar als zulks ooit gebeurt, dan zullen er op aarde weinig Atheïsten overblijven vermoed ik ...
... they would come to get us!
- Is jou dat die vrede daar waard? Mij niet!
En hoppa, terug op zijn stokpaardje! Same shit on both sides all over again!dikkemick schreef:Ook Palestijnen hebben rechten, zeker en vooral
omdat het de oorspronkelijke bewoners van het gebied waren,
Echter: dinosaurussen, dat waren de oorspronkelijke bewoners daar!
Beloofd door de Britten, toegekend door de VN in en door Israël ZELF gesticht en vervolgens bevochten en veroverd,dikkemick schreef:totdat Israël het kreeg van de Britten.
[HERoverd volgens menigeen!], tijdens de
- Pan-Arabische invasie 15 mei 1948 en daaropvolgende oorlog:
- de Arabisch-Israëlische Oorlog van 1948, oftewel Israëls Onafhankelijkheidsoorlog.
Dat is de lijfspreuk van de volgelingen van de samengesmolten 'JHWH, Allah en God'dikkemick schreef:Eerlijk zullen we alles delen. Weet niet van wie die wijze woorden waren.
en die lijfspreuk betekent in de praktijk:
- Eerlijk zullen we alles delen
maar ik wel een beetje meer dan jou en
we verdelen verder ALLes onder de armen:- te weten MIJN linker- EN rechterarm!

- te weten MIJN linker- EN rechterarm!