Wat lees je nu?

Geef hier je mening over boeken die je hebt gelezen.

Moderator: Moderators

kiks
Bevlogen

Re: Wat lees je nu?

Bericht door kiks »

Fish en Jim. Hebben jullie het idee dat dit boek geschikt is voor een kind van bijna 9. Is het te begrijpen, niet te veel lastige woorden en zinnen enzo. Is het aan te bevelen om het boek samen met je kind te lezen, of kan het zelfstandig? Zo maar even wat vragen, aangezien ik ook van plan ben om het boek aan te schaffen voor mijn nogal nieuws-, en weetgierige dochter.

Groet

kiks
Kabouters bestaan niet, maar ze hebben wel rode puntmutsjes.
http://www.pumbo.nl/boek/volwassengeloof" onclick="window.open(this.href);return false;
Jinny

Bericht door Jinny »

Samen lezen, het is geen kinderboek.
Het is een boek geschreven (mi) voor de onderlaag vd maatschappij, de slecht geletterden zeg maar.
Fish
Ontoombaar

Bericht door Fish »

Dawkins heeft het geschreven voor zijn dochter ik weet niet hoe oud ze toen was, in het boek staat van 12 tot 80.
Ligt een beetje aan je dochter en jouw educatieve vaardigheden . :wink:
Mijn kleindochter is ook 9, ik wacht nog even voor ik het aan haar geef, lees het eerst zelf en laat het daarna haar moeder lezen.

Misschien dit eerst lezen:

http://www.nieuwamsterdam.nl/de-betover ... kelijkheid" onclick="window.open(this.href);return false;
Het goddelijke onderscheidt zich niet van het niet bestaande.
kiks
Bevlogen

Bericht door kiks »

Bedankt voor de service Fish en Jim.
Zelf op onderzoek uit laten gaan heeft mijn voorkeur, maar samenlezen is een goeie optie, als zelf lezen te veel van het vermogen vergt. :)

Groet

kiks
http://www.pumbo.nl/boek/volwassengeloof" onclick="window.open(this.href);return false;
Blackadder
Ervaren pen

Bericht door Blackadder »

Wat lees je nu?
kiks schreef:Fish en Jim. Hebben jullie het idee dat dit boek geschikt is voor een kind van bijna 9. Is het te begrijpen, niet te veel lastige woorden en zinnen enzo. Is het aan te bevelen om het boek samen met je kind te lezen, of kan het zelfstandig?
.....

En ik maar googelen op boeken met de titel "Fish en Jim".. En maar niks vinden..... duurde wel even voor er een lichtje ging branden.
May the Lord hate you and all your kind, may you be turned orange in hue, and may your head fall off at an awkward moment.'
kiks
Bevlogen

Bericht door kiks »

Blackadder schreef:En ik maar googelen op boeken met de titel "Fish en Jim".. En maar niks vinden..... duurde wel even voor er een lichtje ging branden.
:lol: :lol: :lol: :wink:

Groet

kiks
Jinny

Bericht door Jinny »

:lol: :lol: :lol:
Ik dacht dat ik niet scherp was op het moment. :D
Fish
Ontoombaar

Bericht door Fish »

Blackadder schreef:Wat lees je nu?
kiks schreef:Fish en Jim. Hebben jullie het idee dat dit boek geschikt is voor een kind van bijna 9. Is het te begrijpen, niet te veel lastige woorden en zinnen enzo. Is het aan te bevelen om het boek samen met je kind te lezen, of kan het zelfstandig?
.....

En ik maar googelen op boeken met de titel "Fish en Jim".. En maar niks vinden..... duurde wel even voor er een lichtje ging branden.
'Fish and chips' geeft meer resultaat. :D
Het goddelijke onderscheidt zich niet van het niet bestaande.
Fifi

Bericht door Fifi »

Ik ben begonnen aan het eerste boek van James Worthy.. het leest heel makkelijk en zit vol met dirty talking :)
Yours
Ervaren pen

Bericht door Yours »

Fifi schreef:Ik ben begonnen aan het eerste boek van James Worthy.. het leest heel makkelijk en zit vol met dirty talking :)
En, vertel eens: is het een verrijking om dit boek te lezen?
🕉️ Reïncarnatie is de verbindende factor binnen het bewustzijnsproces van de mens ☯️
Jagang
Ontoombaar

Bericht door Jagang »

Ben net beginnen aan:

"De ongelovige Thomas heeft een punt."

Van Johan Braeckman en Maarten Boudry.
‘Als mensen vandaag het geldsysteem begrijpen, dan breekt morgen de revolutie uit.'
Henry Ford
Devious
Erelid
Contacteer:

Bericht door Devious »

Ik heb momenteel een wat ongezonde obsessie voor 'The Road' van Cormac McCarthy. Ik heb het al meer dan tien maal herlezen in nederlands, duits, engels en frans, en enkele hoofdstukken zitten letterlijk in mijn hoofd. Ik moet toch maar weer iets anders lezen, maar ik weet niet wat.
'Bij een discussie die de redelijkheid zoekt heeft hij die het onderspit delft groter voordeel, voor zover hij er iets van opgestoken heeft.’ Epicurus (341-271vc)
Judge-Holden

Bericht door Judge-Holden »

Devious schreef:Ik heb momenteel een wat ongezonde obsessie voor 'The Road' van Cormac McCarthy..
Inderdaad een goed boek. Heb je zijn vorige boeken al gelezen? Blood Meridian is geniaal (mijn favoriet boek tot nu toe) en child of god was ook interessant. Een der komende dagen ga ik beginnen aan zijn border-trilogie.
Jagang schreef:Ben net beginnen aan:

"De ongelovige Thomas heeft een punt."

Van Johan Braeckman en Maarten Boudry.
Ben ik ook aan bezig :) zit nu aan pagina 200. Zeer interessant (vele dingen wist ik al omdat ik al een cursus sociale psychologie heb gehad en argumentatieleer, toch leer ik nog veel dingen bij). Dit is zo'n boek die meer mensen zouden moeten lezen. Het is eenvoudig, maar geeft toch bijzonder veel inzicht.
Existence is struggle, resistance is futile. Meanwhile we now possess the power of ten suns.
siger

Bericht door siger »

Ik begin aan een boek waar ik ongelooflijk lang naar gezocht heb:
The Criminal Prosecution and Capital Punishment of Animals van Edward Payson Evans (1906)
http://www.archive.org/stream/criminalp ... 9/mode/2up" onclick="window.open(this.href);return false;
Solist
Geregelde verschijning

Bericht door Solist »

The Freedmen's Book

Author: Lydia Maria Child

Reprinted last month; Release Date: January 3, 2012

http://www.gutenberg.org/files/38479/38 ... 8479-h.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
Plaats reactie