axxyanus schreef: ↑03 jul 2020 12:45
En hoe bepaal wanneer de slinger te ver is doorgeslagen? Je erkent dat er nog steeds racisme is maar toch ben je van oordeel dat de slinger doorgeslagen is.
Ik ben er vrij zeker van dat ik niet de enige ben
Hoe bepaal je dat elke blanke blijkbaar een racist is en enkel blanken zich daaraan schuldig kunnen maken?Dat is vandaag het discours van zowat alle blm-organisaties. Onlangs vloog er ene over een stwdion met de flyer Dat ook white live matters. Die meNs werd serieus verkettert en iedereen op tzitter struikelde over mekaar om zijn verontwaardiging te uiten.
Echt? Meen je dat serieus?
Wat denk je?
We hebben Goodwin gehaald zie ik net

Best het centraal station afbreken, Naar kinshasa exporteren en hopen dat ze ginder dat station kunnen heropbouwen?
Ik wil niet weten hoeveel bakstenen En kabels daar in de corrupte zakken verdwijnen. Of is de bewering dat kongolese leiders corrupt zijn ook al misdadig racistisch? Misschien zijn ze plots tot inzicht gekomen hé
Dus hoewel onze generatie diet schuldig is aan de misdaden uit de koloniale tijd, een deel van onze rijkdom komt daar wel vandaan. Dus waarom zou er dan geen compensatie mogen zijn t.o.v. de familie van de slachtoffers?
Dan wil ik gecompenseerd worden door:
Italie, Duitsland, frankrijk, nederlqnd, oostenrijk, Spanje,...
Door sommige zelfs meermaals omdat ze een paar keer in vlaanderen gezeten hebben.
Gaan Nederlanders hier zich verontschuldigen aan ons+herstelbetalingen. De amsterdamse rijkdom is voor een deel afkomstig uit de val van antwerpen. En van daaruit komt dan bv de VOC
Waarom wel/niet?