Toch wel hoor!Berjan schreef: ↑20 mar 2024 19:26Je hebt geen weet he van oorzaak en gevolg..HierEnNu schreef: ↑19 mar 2024 11:09 Ik vind het ook onbegrijpelijk dat Hamas die gegijzelden niet vrijlaat zodat deze ramp voorkomen wordt. Hongersnood misbruiken als PR-Wapen? Eigen volk offeren voor wat? Om dat volk te redden?
Waar is Hamas toch mee bezig? Doorvechten tot de laatste Gazaanse burger van honger gestorven is en dan vervolgens capituleren omdat het Human Shield verdwenen is?
We weten allebij [SIC] dat we van mening verschillen.Berjan schreef:Het is Israel dat de honger in Gaza heeft bewerkstelligt en niet Hamas.
Tevens is het Israel dat de Mossad heeft teruggeroepen toen de Mossad met Hamas wilde onderhandelen over het vrijlaten van de gijzelaars. Als Mossad dit mocht dan waren die gijzelaars allang vrij. Maar Israel wilde liever doorgaan met Gaza bombarderen en kleine kinderen verhongeren. Omdat ze dan weten dat er een tweede Hamas komt. En dat is de enige manier voor Israel om een tweestatenoplossing te voorkomen.
Dan heb ik het over de leiding van Israhel. Die is al jaren lang een tweestatenoplossing aan het blokkeren.
Ik ken jouw mening, maar ik weet niet waar jij jouw mening op baseert.
Ik ken mijn mening en weet waar mijn mening op gebaseerd is.
Fijn dat je niet scheldt ondanks dat je van mijn mening gruwelt, op die basis wil ik best verder:
- op welke feiten baseer jij jouw mening?
- Vervolgens zal ik een poging wagen
om feiten naar voren te brengen waar ik mijn mening op baseer ...
...als jij daar überhaupt behoefte aan hebt.
- Vervolgens zal ik een poging wagen