Is het een verplichting volgens de forum regels om hierop te reageren? Dien ik een bron te plaatsen mbt zaken die ik niet op die wijze expliciet beweerde, dat voelt een beetje vreemd of bijzonder? Dien ik een bron te plaatsen voor een persoonlijke mening? Of is een motivatie waarom ik het persoonlijk aanschouw als een door Hames vooropgezette informatie oorlog (wat de inhoud van de post was) reeds voldoende? Volgens mij staat die motivatie reeds in de post, maar indien het een verplichting is volgens de forumregels zal ik er dieper op ingaan.
Mijn vorige verplichting voor het plaatsen van een bron is mij immers niet goed bekomen, ook al kwam het van een officiële .gov ( Government) account met link naar de officiële
site en niet van een individu, werd het gewaarschuwd als hoog manipulatief of mogelijks gemanipuleerd vanwege gepubliceerd op X. Ik spreek echter geen Arabische, zoals velen, dus was een rechtstreekse link, voor mij moeilijk en leek me de ingebouwde vertaal optie zeer handig.