De stoomwals Trump is op gang gekomen.

Wat is jouw politieke voorkeur, je kunt het hier kwijt!

Moderator: Moderators

Gerard R.
Superposter

Re: De stoomwals Trump is op gang gekomen.

Bericht door Gerard R. »

Het heeft nu wel lang geduurd, maar ook Amerikanen met reputatie zeggen zich zorgen te maken over de geestelijke gesteldheid van de president.
Ik ken zeer veel b.v. bedrijfsmatige en militaire plekken in de wereld waar zo'n 'leider' niet lang kan blijven zitten.
Dat beloof ik
Bevlogen

Bericht door Dat beloof ik »

Rereformed schreef:Sublieme analyse van de stand van zaken op dit moment:
https://www.youtube.com/watch?v=zULVdpWO89g" onclick="window.open(this.href);return false; (vanaf minuut 2)

Hier kan men horen hoe erg het is gesteld met Trumps geestelijke capaciteiten. Wanneer hij zich vrijelijk uit is zijn spraak volkomen onsamenhangend: https://www.youtube.com/watch?v=qX3Dmpw5b3o" onclick="window.open(this.href);return false;
Helaas, de eerste video is verwijderd.
They made him an offer he couldn't refuse ?
“Mr. Spock, do you have a theory?”
“No captain. For a theory, one requires facts. Since we do not have any, it would be illogical to have a theory.”
(Star Trek, seizoen 1)
Maria
Moderator

Bericht door Maria »

Dat beloof ik schreef:
Rereformed schreef:Sublieme analyse van de stand van zaken op dit moment:
https://www.youtube.com/watch?v=zULVdpWO89g" onclick="window.open(this.href);return false; (vanaf minuut 2)
Helaas, de eerste video is verwijderd.
Het waarom ervan kun je misschien verzinnen. =P~
Eén van de redenen om een titel te zetten bij een video.
Ze worden vaak meerdere keren ge-upload.
Ook later weer eens.
They made him an offer he couldn't refuse ?
Dat gaat over junior:
https://www.vox.com/culture/2017/7/11/1 ... -godfather" onclick="window.open(this.href);return false;

Het presidentschap van Trump wordt steeds meer getekend als in feite een familie business, maar ook met de schandalen van dien.
Goede humor versplintert de gesneden beelden in ons hoofd. - Frank Bosman.
Labyrint
Bevlogen

Bericht door Labyrint »

"Fire and fury". Het is begonnen hoor. Zit al weer een paar uur CNN live de laatste ontwikkelingen te volgen op YouTube-Live van de spanningen tussen N. Korea en de VS.

Noord-Korea dreigt met een preventieve aanval op Guam.

Het gaat nu wel erg snel fout allemaal.
2001: "This is a memo that describes how we’re going to take out seven countries in five years, starting with Iraq, and then Syria, Lebanon, Libya, Somalia, Sudan and, finishing off, Iran" (General Wesley Clark 2007)
ChaimNimsky
Superposter

Bericht door ChaimNimsky »

Labyrint schreef:"Fire and fury". Het is begonnen hoor. Zit al weer een paar uur CNN live de laatste ontwikkelingen te volgen op YouTube-Live van de spanningen tussen N. Korea en de VS. Noord-Korea dreigt met een preventieve aanval op Guam. Het gaat nu wel erg snel fout allemaal.
Ik denk dat we binnen een half jaar een oorlog zien als Trump geen impeachment aan z'n broek krijgt. Hopelijk speelt China het wat intelligenter. Beide narcisten zijn gek genoeg om legio mensenlevens op te offeren voor hun hachje. Een voorbeeld van hoe stom individuen binnen een samenleving kunnen zijn door volgzaam achter een autoriteit de verdoemenis in te lopen.
Zionist
Labyrint
Bevlogen

Bericht door Labyrint »

Een half jaar? Dat klinkt optimistisch in verhouding tot de sfeer op CNN van dit moment. :(
2001: "This is a memo that describes how we’re going to take out seven countries in five years, starting with Iraq, and then Syria, Lebanon, Libya, Somalia, Sudan and, finishing off, Iran" (General Wesley Clark 2007)
Labyrint
Bevlogen

Bericht door Labyrint »

Hier de Live-stream op dit moment van schrijven.

Rereformed
Moderator
Contacteer:

Bericht door Rereformed »

Live-stream kun je beter niet naartoe linken, aangezien die altijd meteen wordt weggehaald.
Hier is Laswrence O'Donnells programma weer, waar over hetzelfde wordt gesproken, misschien blijft het langer staan.

Trumps woorden: "they will be met with fire and fury and frankly power the likes of which this world has never seen before".
Born OK the first time
Dat beloof ik
Bevlogen

Bericht door Dat beloof ik »

Nu China achter de VN motie is gaan staan, ziet Noord-Korea zich alleen staan. De grote broer valt de Noord Koreanen openlijk af en dat is heel zorgelijk.
http://www.nu.nl/noord-korea/4872158/ch ... redirect=1" onclick="window.open(this.href);return false;
Het is algemeen bekend wat jongetjes die voor zichzelf moeten opkomen voor gekke dingen kunnen doen, en in het groot is dat niet anders. Links en (vooral) rechts zullen er dus wel wat mensen bezig zijn met scenario's die beginnen met "Wat als Kim op de knop drukt". Ondenkbaar is het immers niet.

Toeval bestaat niet en ook dit bericht komt naar buiten. McDonalds opent 2000 nieuwe zaken in China. Dat was al in kannen en kruiken maar wordt nu gebracht. Het lijkt er op dat de Amerikanen de goede band met China nog eens willen benadrukken.
http://www.nu.nl/beurs/4872227/mcdonald ... redirect=1" onclick="window.open(this.href);return false;

Ik vraag me af of Kim Jung Un zijn Big Macs nu nog geleverd krijgt, speciaal voor hem ingevlogen vanuit een McDonalds vestiging 2 km over de chinese grens.
http://www.dailystar.co.uk/news/latest- ... Un-Big-Mac" onclick="window.open(this.href);return false;
“Mr. Spock, do you have a theory?”
“No captain. For a theory, one requires facts. Since we do not have any, it would be illogical to have a theory.”
(Star Trek, seizoen 1)
lanier
Superposter

Bericht door lanier »

China wordt zo een beetje buitenspel gezet in de onderhandelingen. Ze hebben net ingestemd met sancties tegen Noord-Korea (wat al uniek is!) en even later gooien de Amerikanen en Noord-Koreanen olie op het vuur. Probleem is dat beide partijen China hard nodig hebben om dit conflict op te lossen.

Dat Trump zo kwaad is, is niet zonder reden; voor het eerst is het de Noord-Koreanen gelukt om een kernkop op een lange afstandsraket te plaatsen. Eerder waren de Noord-Koreanen in de ogen van de Amerikanen een vervelend en irritant volk, maar nu komt de dreiging wel heel dichtbij. Het zijn de Noord-Koreanen die steeds zelf stappen maken op het gebied van technologische oorlogsvoering; het is niet zo dat het hun wordt opgelegd door een andere natie. Dan moeten ze ook maar de consequenties accepteren. Niemand kan accepteren dat Noord-Korea een grote kernmacht wordt. De machthebbers zijn totaal onvoorspelbaar en niemand weet welke plannen ze hebben. Wat mij betreft had er al veel eerder moeten worden opgetreden, nu is dit land levensgevaarlijk geworden.

China heeft een groot probleem; ze stemmen in met sancties (uniek!) maar beide partijen trekken zich niets aan van de Chinezen. China zit niet te wachten op een oorlog, want dan is de kans zeer groot dat Amerikaanse eenheden gelegerd gaan worden bij de grens tussen China en Noord-Korea wanneer de Amerikanen het land aanvallen. Gaat Noord-Korea nucleaire raketten afvuren dan zullen de Amerikanen met dezelfde wapens reageren. En dan zal China dit uiteraard ook merken. China kan druk zetten op Noord-Korea en doet dit met de sancties, maar ze schijnen niet onder de indruk te zijn. Dat is gezichtsverlies voor de Chinezen en dat zal ze niet lekker zitten. Hoe krijgen ze de Noord-Koreanen weer in het gareel? En hoe denken ze de nucleaire dreiging weg te nemen? Ik heb geen idee.
Labyrint
Bevlogen

Bericht door Labyrint »

Op het iedereen in slaap sussende NPO 'kinder journaal voor volwassenen' krijgen we maar weinig mee. Ik dacht toch dat het ook best belangrijk nieuws voor "de hollanders" was. Ik wijk dus maar weer uit naar internet en twitter.
ChaimNimsky
Superposter

Noord Korea zegt 4 raketten op Guam te gaan afvuren. Ze zullen het eiland niet raken, maar zullen over Japan vliegen & in zee ontploffen zo'n 30 tot 40 kilometer voordat ze Guam bereiken. Als waarschuwing. Indien ze dat doen, zal Trump wel moeten reageren. En daarop zal Kim Jong Un dan waarschijnlijk wel weer reageren. Ik hoop dat China gauw iets intelligents doet.
Zionist
Mullog
Bevlogen

Bericht door Mullog »

Ik zeg Wag the dog. Maar wie van de twee nu de dog aan het waggen is....?
Zo moet ge dat zien, we worden geboren en we gaan dood, daar tussendoor begaan we stommiteiten (hoofdinspecteur van In, Aspe)
ChaimNimsky
Superposter

Ter info, hier een YouTube filmpje zodat we weten waarover we spreken mochten er nucleare wapens gaan worden gebruikt in dit akkefietje:

Zionist
Peter van Velzen
Site Admin

Bericht door Peter van Velzen »

Beide "leiders" lijken te veel interne problemen te hebben, waarvan ze de aandacht willen afleiden.
Van Trump weten we ongeveer wat die problemen zijn. De vraag is wat er aan de stoelpoten van Ki, Yong Un knaagt.
Ik wens u alle goeds
Gesloten