Ik lach en Hij lacht.
Joepie!
Moderator: Moderators
Jazeker, maar het ging in die tijd om het recht van slaven op het dienen van de Grootste Tiran.chromis schreef:Je vraagt je af of je in die tijd ook vakbonden had...
Zo is het : laten wij samen lachen.JH schreef:God is om te lachen en om met Hem samen te lachen is het fijnste wat er is!
Ik lach en Hij lacht.
Joepie!
Oh, oh, wat is ie weer chagrijnig!!doctorwho schreef:Bedoel je die vrolijke gezellige oude baas uit het oude testament????
Om wedergeboren te worden in mij.Rereformed schreef:Of die God uit het Nieuwe die gemarteld en geslacht moest worden om de oude Baas voor eens en altijd tevreden te stellen?doctorwho schreef:Bedoel je die vrolijke gezellige oude baas uit het oude testament????
Inderdaad : die van de timmerlieden, maar ook die lieten Jezus in de steek, omdat ie vergeten had zijn contributie te betalen.chromis schreef:Je vraagt je af of je in die tijd ook vakbonden had...
..die slaven in de woestijn zijn er nu allang niet meer, maar kleinburgerlijke arbeiders geworden met recht op een persioen en hebben ook GOD daarom niet meer nodig.Rereformed schreef: En de slaven leefden daarna nog lang en gelukkig tot in eeuwigheid. Ze bedanken de Opperdwingeland er nog steeds elke week voor dat ze niet te hoeven worden afgeslacht, maar heerlijk tot in het oneindige als slaven in de woestijn mogen doorzwoegen.
De moderne mens heeft geen eerbied meer en denkt dat iedereen even platvloers is als Hijzelf.MOODY BLUE schreef:Waarom schrijf je "hij" met een hoofdletter?JH schreef:God is om te lachen en om met Hem samen te lachen is het fijnste wat er is!
Ik lach en Hij lacht.
Joepie!
JH,JH schreef:Heyo Harrie,
Waarom noem jij jezelf Christus als ik vragen mag?