Je bedoelt natuurlijk iemand de hand schudden.Er zijn nog meer functies te bedenken die de mens zonder handen niet kan uitoefenen, maar ik beperk me bewust tot deze die ik noem.
Maar dat is sowieso haram.
Moderator: Moderators
Je bedoelt natuurlijk iemand de hand schudden.Er zijn nog meer functies te bedenken die de mens zonder handen niet kan uitoefenen, maar ik beperk me bewust tot deze die ik noem.
Chaimae schreef:Jim, ik ben benieuwd uit welke streek en welke sekte zij dan zijn? Vergeet niet dat de islam 73 groeperingen telt en daar maar 1 de juiste van is; en dat is zij die zich vastklampen aan de koran en de soenah. De overleveringen, zoals je lezen kunt op bladzijde 1 van de discussie, liegen er niet om. Deze overlevering is van de profeet zelf en daarbij ook nog authentiek.Jim schreef:Het siert je dat het je betreurt.
Toch is dit de werkelijkheid onder streken die onder de shaira zuchten.
Siger weet waarschijnlijk wel waar het op ons onvolprezen forum is te vinden, zelf gun ik me daar de tijd even niet voor.
De mensen die dit uitvoerden vonden zichzelf echte moslims, maar dan waarschijnlijk van een andere planeet dan jij?
Of zijn er twee soorten moslims?
Ergo, het pleit niet voor de boekgodsdiensten dat er zoveel interpretatie mogelijk is, het lijkt wel door mensen verzonnen.......
Maar ook is het van belang niet uit het oog te verliezen dat er bijna geen land is dat de sharia helemaal volledig en correct geïmplementeerd heeft. Dan krijg je inderdaad dit soort toestanden, helaas!
http://www.freethinker.nl/forum/viewtop ... ng#p259886" onclick="window.open(this.href);return false;Chaimae schreef:Er zit een heel wijsheid achter de hudood.
http://www.google.nl/search?hl=nl&q=ste ... h=764&bs=1" onclick="window.open(this.href);return false;Talibanzegsman Zabiullah Mujahid verdedigde de executies in een telefonische reactie tegen de BBC.
''Iedereen die de islam kent, weet dat steniging in de koran staat, en dat het onderdeel is van de sharia (islamitisch recht). Er zijn mensen die het onmenselijk noemen, maar daarmee beledigen zij de profeet. Ze willen buitenlandse ideeën naar ons land brengen.''
Dit is zo triest dat het weer grappig wordt.''Iedereen die de islam kent, weet dat steniging in de koran staat, en dat het onderdeel is van de sharia (islamitisch recht). Er zijn mensen die het onmenselijk noemen, maar daarmee beledigen zij de profeet. Ze willen buitenlandse ideeën naar ons land brengen.''
Ik kan er mee leven dat ik de hand niet meer kan schudden van degene die de handen vrijwillig heeft laten amputeren.gerard_m schreef:Je bedoelt natuurlijk iemand de hand schudden.Er zijn nog meer functies te bedenken die de mens zonder handen niet kan uitoefenen, maar ik beperk me bewust tot deze die ik noem.
Maar dat is sowieso haram.
Gelukkig kunnen we met die flauwe kul stoppen.caius schreef:Filmpje wordt ook besproken in
http://www.freethinker.nl/forum/viewtop ... =34&t=8925" onclick="window.open(this.href);return false;
Dus als ik je goed begrijp kan je morgen of volgende maand weer een vreemde ervaring krijgen die er dan weer wijst dat er tóch niet meer is... weet jij veel. Dus dat veegt mekaar uit.Lode schreef:Toen ik op m'n 27 in Mexico een hele vreemde ervaring beleefde die op het bestaan van meer dan enkel deze wereld wees...