Wilders 4 Oktober
Moderator: Moderators
-
Nietweten en Geweten
- Ervaren pen
Re: Wilders 4 Oktober
@Mahalingham (nog bedankt voor die laatste link)
@Jagang
Vermoeiend is de sinds nine eleven (en Fortuyn) opgelaaide overdaad aan demonisering, van links-rechtse-politci onder elkaar, door islamkritische westerlingen van moslims, maar dus ook in de islamitische variant van de sjeitanisering, djinnisering of iblisering van de westerse kuffur.
@Uncle Rat
Waar komt die door jou steeds weer gebuikte karakterisering "rottend kadaver" in de richting van de islam nu precies vandaan?
"Aan de stank herkent men het rottend kadaver."?
En wat herkent men aan de frietlucht van vele door moslimse autochtonen gerunde friet&pizza-tenten bij mij in de buurt?
@Jagang
Vermoeiend is de sinds nine eleven (en Fortuyn) opgelaaide overdaad aan demonisering, van links-rechtse-politci onder elkaar, door islamkritische westerlingen van moslims, maar dus ook in de islamitische variant van de sjeitanisering, djinnisering of iblisering van de westerse kuffur.
@Uncle Rat
Waar komt die door jou steeds weer gebuikte karakterisering "rottend kadaver" in de richting van de islam nu precies vandaan?
En wat herkent men aan de frietlucht van vele door moslimse autochtonen gerunde friet&pizza-tenten bij mij in de buurt?
Alle mensen worden vrij en gelijk in waardigheid en rechten geboren. Zij zijn begiftigd met verstand en geweten, en behoren zich jegens elkander in een geest van broederschap te gedragen. Art.1 vd Universele Verklaring vd Rechten vd Mens
De demonisering opgelaaid na Fortuyn?Nietweten en Geweten schreef:@Jagang
Volgens mij heeft Fortuyn het woord "demonisering" zo ongeveer zelf uitgevonden.
Voor Fortuyn had ik van dat woord nog nooit gehoord.
Enfin: Ik raak offtopic, waarschijnlijk.
‘Als mensen vandaag het geldsysteem begrijpen, dan breekt morgen de revolutie uit.'
Henry Ford
Henry Ford
- BillvdBergh
- Banned
"Ik zal me niet verbazen dat de hoogste corrupte mullah' s ofwel poppetjes van het Westen daarbij betrokken zijn, bij het herschrijven van de koran."Mahalingam schreef:Vanwege de alu-hoedjes uitspraak van U:BillvdBergh schreef:Dat zei ik niet maar het is wat u zegt, bent u joods of wilt u juist dat mensen die stempel over jodenja, een complot. Vast en zeker eentje waar de Joden achter zitten.
dragen ? Dat is namelijk wat u doet en graag wilt maar zeg dat dan .
Vermoeiend hoor.
"Ik zal me niet verbazen dat de hoogste corrupte mullah' s ofwel poppetjes van het Westen daarbij betrokken zijn, bij het herschrijven van de koran."
Ik verwijs met mijn belachelijke opmerking naar een heel algemeen gevoel dat steeds opduikt bij Mohammedanen: dat ze de schuld als zaken mis lopen altijd bij anderen leggen, bij voorkeur bij ongelovigen en als het even kan bij Joden (maar dan praten ze meestal in termen van "zionistisch complot").
Een favouriete complot theorie is die over 9/11: dat deden de CIA en de Mossad.
Uw opmerking over "het herschrijven van de koran" is baarlijke complot-nonsens.
Er staat geen "joden" bij vermeld. Ik zei al het is wat U ervan maakt ofwel een ander laten geloven dat de joden erachter zitten... Misschien zijn juist mensen met dit soort vooringenomen uitspraken juist verantwoordelijk voor het "algemeen gevoel" dat mohammedanen het zouden denken, dus de joden de schuld geven. Het wordt dus aangepraat.
Doe je huiswerk en klets niet.Nietweten en Geweten schreef:@Uncle Rat
Witwaspraktijken.En wat herkent men aan de frietlucht van vele door moslimse autochtonen gerunde friet&pizza-tenten bij mij in de buurt?
- Mahalingam
- Ervaren pen
@BillvdBergh:
sorry, ik geeft het op, nu U zegt:
"Ik zei al het is wat U ervan maakt ofwel een ander laten geloven dat de joden erachter zitten..."
terwijl ten overvloede mijn verdere reactie toch duidelijk de dwaasheid van dat idee benadrukt.
Ik moet de eerste gelovige Moslim tegen komen die vrij is van Jodenhaat.
Laat bij wijze van experiment maar eens het woord "Israël" vallen in gezelschap van Mohammedanen.
Oh ja, in Frankrijk is er een imam die vriendschap preekt met Joden. maar die is zijn leven niet zeker en heeft bewaking.
Nog even over het woord 'demonisering'. Ik kwam dit artikel tegen over de oorsprong, verspreiding e,d, in de pers.
http://www.pietkaashoek.com/demoniseren_in_de_krant.htm
"Ik zei al het is wat U ervan maakt ofwel een ander laten geloven dat de joden erachter zitten..."
terwijl ten overvloede mijn verdere reactie toch duidelijk de dwaasheid van dat idee benadrukt.
Laat bij wijze van experiment maar eens het woord "Israël" vallen in gezelschap van Mohammedanen.
Oh ja, in Frankrijk is er een imam die vriendschap preekt met Joden. maar die is zijn leven niet zeker en heeft bewaking.
Nog even over het woord 'demonisering'. Ik kwam dit artikel tegen over de oorsprong, verspreiding e,d, in de pers.
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt zal zijn hoofd moeten missen.
- BillvdBergh
- Banned
Goed, wellicht helpt dit: u dient zich namelijk te realiseren dat NIET moslims verantwoordelijk waren voor de holocaust en de jodenhaat, want toen leefden hier bijna geen moslims in Europa. Als de joden werkelijk zo gehaat werden door moslims dan waren ze allang afgemaakt.Mahalingam schreef:@BillvdBergh:
Het zijn de Europeanen die nu een excuus hebben gevonden in de koran vanwege eigen belangen en het voeren van illegale oorlogen en proberen de jodenhaat aan te praten. Vandaar ook dat de Joden altijd "specifiek" worden genoemd ( heb ik elders al uitgelegd) . Volgelingen van Hitler ( ofwel met de Nazi ideologie) deden precies hetzelfde.
- Mahalingam
- Ervaren pen
Al 1400 jaar is een gevleugelde kreet onder Mohammedanen:
Khaybar Khaybar ya Yahūd, jaysh Muḥammad saya‘ūd,
"Khaybar, Khaybar o Jews, the army of Muhammad will return"
(خيبر خيبر يايهود جيش محمد سيعود).
Ook nu regelmatig te beluisteren zoals begin dit jaar bij de Gaza-demonstraties.
In Allahstan zijn Joden altijd tweederangsburger geweest zonder rechten. Als richtlijn voor hun positie kan je het pact van Omar nemen.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Pact_van_Omar
Progroms op Joden kwamen ook in het M-Oosten regelmatig voor uitmondend in de exodus van de Joden uit die landen naar Israël.
En voor verdere vergelijkingen:
Christenen zagen Joden als Godmoordenaars, Mohammedanen zien ze als moordenaars van Mohammed.
Het is verschillend, maar niet in de uitwerking.
Uw opmerking "Als de joden werkelijk zo gehaat werden door moslims dan waren ze allang afgemaakt."
snijdt geen hout. Het ontbrak de Arabieren gewoon aan de organisatie en techniek om dit te verwezenlijken plus dat ze zoveel realiteitsbesef hadden dat ze niet zonder Joden konden. Wat bij de Nazi's ontbrak (anders hadden ze misschien een atoombom gehad).
In de eerste plaats omdat toch iemand de jaziya moet ophoesten en ten tweede omdat Joden vakbekwame handwerkslieden waren. Jemen is nu zoveel jaar na de verjaging van de Joden nog altijd het Land van de Lekkende Kranen en de Loshangende electriciteitsdraden. De Joden waren loodgieters en electriciens en nog altijd zitten ze zonder.
Wist je dat ten tijde van het Al-Andalus paradijs er periodes waren dat conversie tot Islamiet niet werd erkend? men diende rechteloze 2-de rangs burger te blijven.
Khaybar Khaybar ya Yahūd, jaysh Muḥammad saya‘ūd,
"Khaybar, Khaybar o Jews, the army of Muhammad will return"
(خيبر خيبر يايهود جيش محمد سيعود).
Ook nu regelmatig te beluisteren zoals begin dit jaar bij de Gaza-demonstraties.
In Allahstan zijn Joden altijd tweederangsburger geweest zonder rechten. Als richtlijn voor hun positie kan je het pact van Omar nemen.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Pact_van_Omar
Progroms op Joden kwamen ook in het M-Oosten regelmatig voor uitmondend in de exodus van de Joden uit die landen naar Israël.
En voor verdere vergelijkingen:
Christenen zagen Joden als Godmoordenaars, Mohammedanen zien ze als moordenaars van Mohammed.
Het is verschillend, maar niet in de uitwerking.
Uw opmerking "Als de joden werkelijk zo gehaat werden door moslims dan waren ze allang afgemaakt."
snijdt geen hout. Het ontbrak de Arabieren gewoon aan de organisatie en techniek om dit te verwezenlijken plus dat ze zoveel realiteitsbesef hadden dat ze niet zonder Joden konden. Wat bij de Nazi's ontbrak (anders hadden ze misschien een atoombom gehad).
In de eerste plaats omdat toch iemand de jaziya moet ophoesten en ten tweede omdat Joden vakbekwame handwerkslieden waren. Jemen is nu zoveel jaar na de verjaging van de Joden nog altijd het Land van de Lekkende Kranen en de Loshangende electriciteitsdraden. De Joden waren loodgieters en electriciens en nog altijd zitten ze zonder.
Wist je dat ten tijde van het Al-Andalus paradijs er periodes waren dat conversie tot Islamiet niet werd erkend? men diende rechteloze 2-de rangs burger te blijven.
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt zal zijn hoofd moeten missen.
-
Nietweten en Geweten
- Ervaren pen
Nou bedankt voor de service, aardig van je, heb al meer dan genoeg huiswerk. Will je t graag voor je houden zodat je t me weer een keer kan gaan verwijten dat ik de precieze bladzijde met "rottend kadaver" uit een bepaald boek niet ken dat jij toevallig wel kent? Dat zou pas echte kletskoek zijn.Uncle Rat: Doe je huiswerk en klets niet
Ienand anders dan een idee waar ome rat zijn gevleugelde uitdrukking aan ontleent?
Alle mensen worden vrij en gelijk in waardigheid en rechten geboren. Zij zijn begiftigd met verstand en geweten, en behoren zich jegens elkander in een geest van broederschap te gedragen. Art.1 vd Universele Verklaring vd Rechten vd Mens