Thor schreef:Beste demmers,
Dat een Indier..(denk dus voor het gemak maar even een Hindu

) een betoog houd over die slechte Islam? Wat had je eigenlijk verwacht van die man?
Niets anders, hij kent zijn en de geschiedenis van India en de aard van de Islam, in die korte tijd heb jij de video niet kunnen zien, want die zegt iets over die geschiedenis.
Die man heeft een gekleurde bril van heb ik jouw daar...
En jij, jij hebt een niet gekleurde bril?
Waar halen jullie toch die arrogantie vandaan zeg....geachte Gerard en Siger...
Als of de tekst in wat voor "boek" er nog toe...
Misschien voor jou, maar niet voor de islam, dat boek zijn de letterlijke woorden van Allah en daar maak je geen grapjes over. Dat deze bewering een volstrekte onzin is doet niet af aan het feit dat mrd. mensen dat WEL geloven en naar deze woorden handelen. Maar doordat jij je er niet in wenst te verdiepen noem jij andere arrogant. Het is arrogant om zonder enige kennis van de islam andere te veroordelen over hun kennis (hoe beperkt ook) van de Islam.
Die zijn geen haar...geen haar beter dan die moslims!
Die zijn wel degelijk beter, want die verdedigen zich tegen de islam. Daar hebben ze eeuwen ervaring in. Hoor jij wel eens over de wantoestanden van de hindoes in Westerse landen, over hun criminaliteit, misbruik van sociale voorzieningen, ik niet?
DAAR gaat het mij om!!
Enkel omdat jij het kwaad van de islam niet
wenst te zien. Overal in de wereld zijn conflicten met de islam, maar dat komt dat de rest van de wereld geen haar beter is als de islam. Derhalve lijkt het dat in jou denken elke vorm van zelfverdediging ondenkbaar is.
Want daar kun je lezen dat ik niet zo pro-moslim ben als jij vreest.
Het gaat niet om het pro-moslim zijn, het gaat erom dat de essentie van het kwaad in die ideologie gezien wordt. Dat kun je alleen begrijpen door er tijd in te stoppen en er iets over te lezen. Ik ben bereid mijn boekenkast ter beschikking te stellen, zodat je niets hoeft te kopen.

Boeken....
Dus daar haal jij al je wijdheid vandaan...
Doen al die "enge" moslims en andere reli-fanaten dat ook niet?...
Neen, heel aardig van je,maar ik gebruik liever me eigen inzicht.
Als ex geluidsman en cameraman heb ik ook gewerkt voor de NMO en de Wereldomroep....
Ben het gehele midden oosten doorgegaan van Marokko Oman Saoedi Arabie tot Jordanie en Afghanistan..
Voor andere omroepen en bedrijven ben ik in tal van andere landen geweest. Tot zelf in de diepe binnenlanden van o.a Papua New Guinea.....en neen...ik heb geen peniskoker meegenomen
Maar dus ook India en Nepal en Pakistan..
Ik wil absoluut niet de indruk wekken dat ik dus een wijsneus ben.....zeker niet...
Maar dankzij dat vakgebied....door toch op plekken te komen waar je als toerist niet zo vaak komt of aan denkt, zie je veel....heel veel....
Jij bent verblind door de haat tegen de islam dat blijkt uit alles...
Ik ben een verklaard tegenstander van elke vorm van religieuze onderdrukking..
Daar heb ik geen boek voor nodig best Thor...
Jij kan beweren wat je wilt, maar er is geen enkel verschil tussen een Hindu of een moslim fanatic...
Of wat dacht je van al die maffe orthodoxe Joden?
Wat me opviel in Israel is dat al die mafkezen accentloos amerikaans spreken.....
Off-record bleek ook dat bijna 90 % van de gasten uit de VS komen....
Laat ze lekker in de "States" blijven met hun dwazen geloof, ga daar lekker een nederzetting bouwen, of met je hoofd tegen een muur aan staan....
Al die gelovige heethoofden zijn een groot gevaar voor de wereld...
En ja...dus ook de radicale moslim gasten.
Want daar moeten we ons inderdaad toch zorgen over maken, zeker een land als Indonesie is hard op weg om steeds meer te radicaliseren...Was daar eind vorig jaar en ik schrok van het feit dat binnen die 6 jaar dat ik er voor het laatst was het aantal moskeeen is verdrievoudigd....
Dat stemt mij anno 2010 toch wel bijzonder teleur...