Syrië verbiedt verhullende hoofddoek op universiteiten

Actueel nieuws uit binnen en buitenland.

Moderator: Moderators

Ali
Banned

Re: Syrië verbiedt verhullende hoofddoek op universiteiten

Bericht door Ali »

Sararje schreef:Gaat je geen donder aan. Jij hebt een mening, wees dan ook en held, en verdedig die gewoon.
En jij valt mijn mening, die grosso modo neerkomt op, wie het eerst komt het eerst maalt, aan.

Onderbouw je aanval als je durft.
Sararje
Superposter

Bericht door Sararje »

Mijn onderbouwing is gebaseerd op simpele nieuwsgierigheid naar de medemens. Maar ik zal je een werkbare definitie geven: iedereen die het Nederlands staatsburgerschap heeft verkregen, heeft dezelfde rechten en plichten als jij, ik of ieder ander die in Nederland geboren is of deze rechten en plichten heeft ontvangen of meegekregen bij geboorte.

Et vous?
"De bijbel is net een spoorboekje van de NS, je kan er alle kanten mee op." - Fons Jansen
"Als er bij het dorp waar bergen bergen bergen bergen bergen, Bergen, bergen bergen bergen bergen bergen, bergen bergen bergen bergen bergen.". - Kees Torn
Ali
Banned

Bericht door Ali »

Sararje schreef:Mijn onderbouwing is gebaseerd op simpele nieuwsgierigheid naar de medemens. Maar ik zal je een werkbare definitie geven: iedereen die het Nederlands staatsburgerschap heeft verkregen, heeft dezelfde rechten en plichten als jij, ik of ieder ander die in Nederland geboren is of deze rechten en plichten heeft ontvangen of meegekregen bij geboorte.

Et vous?
Beaam ik zonder meer.
Sararje
Superposter

Bericht door Sararje »

Wel, de meeste moslims hier, zijn hier gewoon geboren, getogen en zullen hier ook sterven. In verreweg de meeste andere gevallen hebben ze het Nederlands staatsburgerschap. Dus zij hebben dezelfde rechten en plichten als elke andere Nederlander, inclusief het ijveren voor een samenleving waar jij en ik het niet mee eens zijn. Gek he? Maar waarom ben jij dan zo bang voor eventuele nieuwkomers? Dat is maar een fractie.
"De bijbel is net een spoorboekje van de NS, je kan er alle kanten mee op." - Fons Jansen
"Als er bij het dorp waar bergen bergen bergen bergen bergen, Bergen, bergen bergen bergen bergen bergen, bergen bergen bergen bergen bergen.". - Kees Torn
Ali
Banned

Bericht door Ali »

Sararje schreef:Wel, de meeste moslims hier, zijn hier gewoon geboren, getogen en zullen hier ook sterven. In verreweg de meeste andere gevallen hebben ze het Nederlands staatsburgerschap. Dus zij hebben dezelfde rechten en plichten als elke andere Nederlander, inclusief het ijveren voor een samenleving waar jij en ik het niet mee eens zijn. Gek he? Maar waarom ben jij dan zo bang voor eventuele nieuwkomers? Dat is maar een fractie.
Ken jij het aantal te verwachten nieuwkomers, zaadverwekkers, importbruiden, nakomelingen en te verwekken spruiten dan?
Sararje
Superposter

Bericht door Sararje »

Ja die ken ik. Ik neem even gemakshalve aan dat je doelt op de hoeveelheid moslims die hier in Nederland binnenkomen. Wel, dat was in 2008 maar liefst een toename van ongeveer 4400 mensen.
http://www.vkblog.nl/bericht/290634/Mas ... De_cijfers
Van de totale geschatte hoeveelheid moslims (850.000), gaat volgens het CBS 200.000 regelmatig naar de moskee.
http://allochtonen.web-log.nl/allochton ... 00000.html
Wanneer denk je dat met zulke alarmerende cijfers de vijfde collone van de geitenneukers de 50% gehaald gaat worden die ons land wel even zal islamiseren? Eens even een rekensommetje: 200.000+4400x>=8.000.000. Als ik even snel reken, dan duurt dat nog tot ongeveer het jaar 3780 voordat we met deze groei de grote intifada krijgen. Sweet dreams.
Ali
Banned

Bericht door Ali »

Sararje schreef:Ja die ken ik. Ik neem even gemakshalve aan dat je doelt op de hoeveelheid moslims die hier in Nederland binnenkomen. Wel, dat was in 2008 maar liefst een toename van ongeveer 4400 mensen.
http://www.vkblog.nl/bericht/290634/Mas ... De_cijfers
Van de totale geschatte hoeveelheid moslims (850.000), gaat volgens het CBS 200.000 regelmatig naar de moskee.
http://allochtonen.web-log.nl/allochton ... 00000.html
Wanneer denk je dat met zulke alarmerende cijfers de vijfde collone van de geitenneukers de 50% gehaald gaat worden die ons land wel even zal islamiseren? Eens even een rekensommetje: 200.000+4400x>=8.000.000. Als ik even snel reken, dan duurt dat nog tot ongeveer het jaar 3780 voordat we met deze groei de grote intifada krijgen. Sweet dreams.
Het gaat niet om feitelijkheden Sararje, maar om principes,
Sararje
Superposter

Bericht door Sararje »

Over welke principes heb je het dan? De principes van jouw onderbuikgevoelens? De principes van jouw vijfde colonne gedachten? Je snapt toch wel dat ik van jouw principes niets kan bakken als je ze niet even voor me uitspelt.
Ali schreef:Ken jij het aantal te verwachten nieuwkomers, zaadverwekkers, importbruiden, nakomelingen en te verwekken spruiten dan?
Nu heb ik het voor haar uitgespeld. Dan krijg ik een reactie in de trend van:
Ali schreef:Het gaat niet om feitelijkheden Sararje, maar om principes,
Kloppen mijn cijfers niet? Klopt mijn berekening niet? Wat doe ik toch principieel verkeerd? Spel het eens voor me uit.
Laatst gewijzigd door Sararje op 27 jul 2010 02:58, 2 keer totaal gewijzigd.
Ali
Banned

Bericht door Ali »

Sararje schreef:Over welke principes heb je het dan? De principes van jouw onderbuikgevoelens? De principes van jouw vijfde colonne gedachten? Je snapt toch wel dat ik van jouw principes niets kan bakken als je ze niet even voor me uitspelt.
Dan vraag ik jou wat ik Theoloog ook al vroeg, hoe wens jij hoe het bij jou ten huize toegaat.

Hoe jij een en ander vervolgens binnenskamers rechtvaardigt.

Of niet wenselijk acht.

Welk criterium haal jij daar dan voor aan?
Sararje
Superposter

Bericht door Sararje »

Ik vond de beschouwing van Theoloog voor deze keer prima, weinig op aan te merken. Maar kennelijk heb jij een ander principe. Vertel mij maar, wat is dat principe van "wie het eerst komt, wie het eerst maalt"? De eerste die poedelnaakt jouw huis binnenstormt is sowieso welkom en de persoon die daarna op zijn gemakje netjes een koekje uit de koektrommel pakt, die is niet welkom?
Ali
Banned

Bericht door Ali »

Sararje schreef:Ik vond de beschouwing van Theoloog voor deze keer prima, weinig op aan te merken. Maar kennelijk heb jij een ander principe. Vertel mij maar, wat is dat principe van "wie het eerst komt, wie het eerst maalt"? De eerste die poedelnaakt jouw huis binnenstormt is sowieso welkom en de persoon die daarna op zijn gemakje netjes een koekje uit de koektrommel pakt, die is niet welkom?
Wat is jouw toets in jouw realiteit Sararje?
Sararje
Superposter

Bericht door Sararje »

Wel Ali, ik geloof dat ik jouw vragen ten overvloede heb beantwoord inmiddels. Ik stel voor dat je nu eens mijn vragen gaat beantwoorden.
Ali
Banned

Bericht door Ali »

En heb ik het recht als hollands allochtoon te ageren tegen import van ik noem waar wat, mexicaans boevisme?

Ja ?
Sararje
Superposter

Bericht door Sararje »

Concreter: ik heb even de volgende vragen nog voor je open staan:
- Na hoeveel generaties of jaar is iemand nieuwkomer-af?
- Waarom wil je een man die hier geboren is, getogen is, hier vermoedelijk zal sterven en/of die het Nederlands staatsburgerschap heeft, nog steeds aanduiden als nieuwkomer?
- wat is dat principe van "wie het eerst komt, wie het eerst maalt"?
- Welk principe draait het om in je posting van di jul 27, 2010 2:38 am?
Sararje
Superposter

Bericht door Sararje »

Ali schreef:En heb ik het recht als hollands allochtoon te ageren tegen import van ik noem waar wat, mexicaans boevisme?

Ja ?
Volgens mijn snelle schatting is er geen structureel probleem met mexicanen hier in Nederland die mogelijkerwijs in de ogen van de doorsnee Nederlander een vijfde colonne zullen vormen. Maar als jij mensen kan overtuigen, kom maar met de cijfers van de alarmerende groei van de Mexicanen hier in Nederland.
Plaats reactie