O wat denken jullie toch zo aards.
Ben blij dat ik daarin wat veel verder staat.
Jozef Rulof is èèn van de grootste Mediums geweest die de verste rijzen heeft kunnen maken, iets wat je niet kan begrijpen zoals ik hier lees. Dit kunnen jullie blijkbaar niet vatten, ergens begrijpelijk want die man verteld dingen die zijn tijd voorruitwaren en nog op dit moment. Over 20 jaar gaan we nog eens praten tegen dan zal het een feit zijn en bewezen zijn
Kijk Bijna dood ervaringen bijvoorbeeld, èèn waarvan ik zelf heb meegemaakt heb je toch ook een bewijs van leven na de dood?
Ook de wetenschap is er nog niet uit, verhaal gelezen van Anita Moorjani ?
Ze kon dingen vertellen die buiten haar kamer gebeurde op einde van een gang ene gesprek kon volgen.
Ze was terminaal kanker, kwam terug naar haar lichaam en geneesde volledig. Dit allemaal is vast gesteld door dokters, ook wetenschappers hebben intresse in haar.
Ook zou het vrij raar zijn we worden geboren en gaan dan weer dood wat zou jou bedoeling dan zijn geweest ? niet alleen om kindjes op de wereld te zetten maar gaat veel dieper dan dat.
Wetenschappers staan nu eindelijk meer en meer open voor dit fenomeen als bijna doodervaringen.
In tegenstelling wat mannen van skept doen, die staan er nog voor open en willen dit fenomeen verder bestuderen.
Geloof me kan met zekerheid zeggen dat er leven verder bestaat na de dood.
En op een inmiddels gebumpt topic te reageren.
In de biologie wordt de term ras gebruikt voor vormen van dieren en groepen van planten die door de mens door veredeling zijn aangepast en dus niet op een natuurlijke wijze zijn ontstaan. Je kunt dus niet spreken van mensenrassen, dat is een zeer negentiende-eeuwse manier van denken waar we gelukkig van gevrijwaard zijn door uitgebreid genetisch onderzoek. Je noemt iemand dus een racist als hij of zij nog van die denkbeelden aanhangt .
Downs de naamgever van het syndroom was trouwens ook een racist, net als zoveel van zijn tijdgenoten. En Rulofs nu inmiddels al een dikke zestig jaar dood past prima in dat plaatje, net als Rudolf Steiner trouwens.
Ik vind het eerlijk gezegd een beetje treurig dat er nu heden ten dage nog mensen zijn die van die achterhaalde denkbeelden koesteren, racisten heb je in alle soorten en maten. Ook zonder dat ze het zelf blijkbaar in de gaten hebben.
Heeft niets met racisme te maken, zoals de rechtbank daarvan ook heeft vrijgesproken.
De woorden uit hun context trekken is makkelijk, dat was dus fout en de rechtbank heeft daarover juist beoordeeld. Dus is vrij van racisme de boeken, eerst goed lezen en geen citaten uit nemen en uit hun context trekken. Daarvoor moet je wel heel het boek en meerdere boeken lezen om dat onderwerp te begrijpen.
Groeten
Ritchie30 schreef:O wat denken jullie toch zo aards.
Ben blij dat ik daarin wat veel verder staat.
Jozef Rulof is èèn van de grootste Mediums geweest
Ik denk aards omdat ik daar woon. Voetjes op de grond en zo. Van zweven ga je net als,na helium te hebben ingeademd niet alleen praten als Donald duck maar loop je het risico door een zwaartekracht aanhanger in het ootje te worden genomen. Mediums bestaan niet.
Wie atheïsme een geloof noemt kan tot niets bekeerd worden
The person who calls atheism a religion can be converted to nothing
Heeft niets met racisme te maken, zoals de rechtbank daarvan ook heeft vrijgesproken.
De woorden uit hun context trekken is makkelijk, dat was dus fout en de rechtbank heeft daarover juist beoordeeld. Dus is vrij van racisme de boeken, eerst goed lezen en geen citaten uit nemen en uit hun context trekken. Daarvoor moet je wel heel het boek en meerdere boeken lezen om dat onderwerp te begrijpen.
Groeten
Je moet mijn reactie niet uit haar context trekken, je moet wel de hele discussie op dit topic lezen om te begrijpen waar ik naar verwees.
Mij interesseert die Rulof eigenlijk geen zier maar er werden wat zaken verkondigt in dit topic die niet deugden.
Maar ik ga met jou niet in discussie want dat vind ik zonde van mijn tijd , ik ben namelijk mijn tijd ook ver vooruit en aangezien jij nogal achterloopt ga ik daar niet op zitten wachten.
Sorry heb dyslectie zoals je ziet,
maakt me zeker niet dommer dan anderen
Nee hoor, die dyslectie maakt je niet dom. De onzin die je hier uitkraamt daarentegen...
"Anti-intellectualisme has been a constant thread winding its way through our political and cultural life, nurtured by the false notion that democracy means that my ignorance is just as good as your knowledge" - Isaac Asimov