Waar komen onze deeltjes vandaan?

Forum met topics over agnosticisme, atheïsme, humanisme, vrijdenken en andere aanverwante onderwerpen.

Moderator: Moderators

molleboon
Ervaren pen

Bericht door molleboon »

Mujahid, waarom nou de nick 'mujahid'. Dat geeft bij mij zeer negatieve gevoelens. Warrom niet Hassan of Mohammed. Waarom juist dat "strijder".
collegavanerik
Superposter

Bericht door collegavanerik »

Mujahid schreef:
lanier schreef:De vorming van deeltjes is afhankelijk van de constanten in de natuur. Zonder enkele van die constanten en zelfs met een hele kleine afwijking in die constanten was het heelal niet zo geweest zoals het nu is.
Salaam a'laikum lanier,

Onze Creator heeft deze waarden zo afgestemd dat het perfect is afgestemd op elkaar, zonder onze Creator was er dus geen universum.
Wa aleikum as salaam Mujahid,

Helaas het heelal heeft geen begin, omdat er voor het heelal geen tijd was. Wanneer werden de constanten dan geschapen?

... en wie creerde de Creator?
Afbeelding Hebr 6:
5 wie het weldadig woord van God en de kracht van de komende wereld ervaren heeft 6 en vervolgens afvallig is geworden, kan onmogelijk een tweede maal worden bekeerd.
Als er een almachtige god bestaat, dan is hij een sadist.
Mujahid
Contacteer:

Bericht door Mujahid »

collegavanerik schreef:[

Helaas het heelal heeft geen begin, omdat er voor het heelal geen tijd was. Wanneer werden de constanten dan geschapen?

... en wie creerde de Creator?
Wa aleikum as salaam collegavanerik,

Onze Creator werd niet geschapen, Hij is de Eeuwige, de Ongeschapene.
collegavanerik
Superposter

Mujahid schreef: Wanneer de heilige maanden voorbij zijn, doodt dan de ongelovigen waar je hen ook vindt en grijpt hen en belegert hen en loert op hen uit elke hinderlaag. Koran 9:5

Sta je achter deze soera?

Waarom wens je me dan Salaam Alaikum?
Afbeelding Hebr 6:
5 wie het weldadig woord van God en de kracht van de komende wereld ervaren heeft 6 en vervolgens afvallig is geworden, kan onmogelijk een tweede maal worden bekeerd.
Mujahid
Contacteer:

Bericht door Mujahid »

collegavanerik schreef:Sta je achter deze soera?

De Heilige en Nobele Koran is het Woord van onze Creator, wij zijn te nietig om hieraan te twijfelen.

Insh'Allah mag ook jij de grootsheid van onze Heer en Creator ontdekken.
collegavanerik
Superposter

Mujahid schreef:
collegavanerik schreef:Sta je achter deze soera?

De Heilige en Nobele Koran is het Woord van onze Creator, wij zijn te nietig om hieraan te twijfelen.
Insh'Allah mag ook jij de grootsheid van onze Heer en Creator ontdekken.
Dank je, dat station ben ik al gepasseerd. Misschien dat je de draad over slaapkwabepilepsie eens moet lezen.

PS Ik heb bij het graf van Khomeini gestaan en samen met de moskeebeheerder thee gedronken. Je zou eens wat aardiger hier kunnen zijn, je bent hier tenslotte te gast vlerk.
Afbeelding Hebr 6:
Mujahid
Contacteer:

Bericht door Mujahid »

collegavanerik schreef:Dank je, dat station ben ik al gepasseerd. Misschien dat je de draad over slaapkwabepilepsie eens moet lezen.
Salaam a'laikum collegavan erik,

De wegen van onze Creator zijn oneindig, als dit de manier is hoe Hij ons de waarheid wil laten zien dan kunnenwij daar niet over oordelen.
PS Ik heb bij het graf van Khomeini gestaan en samen met de moskeebeheerder thee gedronken. Je zou eens wat aardiger hier kunnen zijn, je bent hier tenslotte te gast vlerk.
Khomeini was geen volger van de Rechtschapen Religie, de zijne is er een die door de shaytaan onder de mensheid is gebracht om ons af te brengen van het Ware Geloof geschapen door onze Creator.
molleboon
Ervaren pen

Bericht door molleboon »

Mujahid,

onder deze richtingenstrijd heeft Nederland al eeuwen geleefd. Wij hebben een rationeel verbond gesloten tussen verschillende denominaties. We hebben elkaar "gevonden" in het democratische rechtstelsel.
Wat jij nu beweerd staaft nu juist mijn weerzin tegen de islam, het radicalisme, en het elkaar verketteren.
collegavanerik
Superposter

Mujahid schreef: Khomeini was geen volger van de Rechtschapen Religie, de zijne is er een die door de shaytaan onder de mensheid is gebracht om ons af te brengen van het Ware Geloof geschapen door onze Creator.
Oh ja, dat was ik bijna vergeten de soenitische mujaheddin werden door de VS gesponsord om Khomeini ten val te brengen.

Goed dan, Ik heb ook in the dome of the rock gestaan boven op de tempelberg zonder dat me een strobreed in de weg werd gelegd. Was dat niet de plek waar jullie profeet ten hemel is gevaren? Effe dimmen jongen.
Afbeelding Hebr 6:
lanier
Superposter

Bericht door lanier »

Wanneer de heilige maanden voorbij zijn, doodt dan de ongelovigen waar je hen ook vindt en grijpt hen en belegert hen en loert op hen uit elke hinderlaag. Koran 9:5
Religion is something left over from the infancy of our intelligence, it will fade away as we adopt reason and science as our guidelines. Russell, Bertrand (1872-1970)

Vanwaar die angst voor de ongelovige? Bang dat je religie ten onder gaat? Religies komen en gaan; het universum zal het een zorg zijn.
molleboon
Ervaren pen

Bericht door molleboon »

lanier schreef:
Wanneer de heilige maanden voorbij zijn, doodt dan de ongelovigen waar je hen ook vindt en grijpt hen en belegert hen en loert op hen uit elke hinderlaag. Koran 9:5
Religion is something left over from the infancy of our intelligence, it will fade away as we adopt reason and science as our guidelines. Russell, Bertrand (1872-1970)

Vanwaar die angst voor de ongelovige? Bang dat je religie ten onder gaat? Religies komen en gaan; het universum zal het een zorg zijn.
precies, religies zijn stemmen van beneden over boven. Beiden kennen elkaar niet. Of beiden bestaan niet naast elkaar.
Mujahid
Contacteer:

Bericht door Mujahid »

an3sdej schreef:Mujahid,

onder deze richtingenstrijd heeft Nederland al eeuwen geleefd. Wij hebben een rationeel verbond gesloten tussen verschillende denominaties. We hebben elkaar "gevonden" in het democratische rechtstelsel.
Wat jij nu beweerd staaft nu juist mijn weerzin tegen de islam, het radicalisme, en het elkaar verketteren.
Wa aleikum as salaam an3sdej,

Insh'Allah mogen wij allen kennis maken met het Ware Geloof, ook jij, en zal jij het Paradijs kennen.
collegavanerik
Superposter

Mujahid schreef:
Insh'Allah mogen wij allen kennis maken met het Ware Geloof, ook jij, en zal jij het Paradijs kennen.
Je bent tenminste consequent, kunnen de JG's nog wat van leren :twisted:
Afbeelding Hebr 6:
lanier
Superposter

Bericht door lanier »

Ach ja, het paradijs.... Vertel iemand een hersenspinsel als: leef hier op aarde volgens de regeltjes die we opgesteld hebben en we beloven je van alles en nog wat. Er zijn altijd wel gasten die erin trappen. Denk je nou echt dat je met die fanatieke praat zieltjes kunt winnen?
lanier
Superposter

Bericht door lanier »

MUJAHID: Een vriendelijk verzoek om je onderschrift te wijzigen. Het oproepen tot doden van wie dan ook kan niet door de beugel. :!:
Plaats reactie