Wie durft dit bewustzijnexperiment aan?

Discussies over Occultisme, Newage, pantheisme, satanisme, sekten, alpha-cursus, alternatieve geneeswijzen, etc..

Moderator: Moderators

L. Langeweg
Forum fan

Re: Wie durft dit bewustzijnexperiment aan?

Bericht door L. Langeweg »

Het is wel een beetje aan de late kant, maar beter laat dan nooit... ik ben hier al die tijd niet geweest. (Op dit forum dan bedoel ik... ga geen vreemde dingen denken :sunny: )
Antwoord:

Augustinus, Confessiones -Belijdenissen- Boek 12, Hoofdstuk XVII.
vegan-revolution
Superposter

Bericht door vegan-revolution »

L. Langeweg schreef:Het is wel een beetje aan de late kant,
Een beetje .......... ? Maar goed, het voordeel voor mij is dan weer dat mijn aandacht gevestigd wordt op een discussie die ik anders misschien gemist zou hebben.

Siger is vast blij dat hij nou eindelijk antwoord heeft gekregen.
                              Denken "wij zijn (ik ben) beter dan de rest" heeft helaas al veel verpest
siger

Bericht door siger »

Niet blij mét het antwoord in elk geval. In Boek 12, Hoofdstuk XVII staat iets heel anders. Maar of ik alsnog lust heb daarover te discussieren?
Lucifer

Re: Over meditatie.

Bericht door Lucifer »

Sararje schreef:Over welke goede eigenschappen van het oosten heb je het specifiek en hoe kom je aan de wetenschap dat ze positief zijn?
Waar het eigenlijk op neerkomt, is het zoeken naar een evenwicht tussen activiteit en rust. Veel mensen zijn gewoon vergeten wat het is om af en toe gas terug te nemen: je word al snel als een luiaard bestempeld als je eens ongecomplexeerd wil niksen. Ergerlijk gewoon.
Fish
Ontoombaar

Re: Over meditatie.

Bericht door Fish »

Lucifer schreef:
Sararje schreef:Over welke goede eigenschappen van het oosten heb je het specifiek en hoe kom je aan de wetenschap dat ze positief zijn?
Waar het eigenlijk op neerkomt, is het zoeken naar een evenwicht tussen activiteit en rust. Veel mensen zijn gewoon vergeten wat het is om af en toe gas terug te nemen: je word al snel als een luiaard bestempeld als je eens ongecomplexeerd wil niksen. Ergerlijk gewoon.
Lucifer, dit is een oud topic en Sararje is al vier jaar weg, dus een antwoord zul niet krijgen.
Het goddelijke onderscheidt zich niet van het niet bestaande.
Plaats reactie