Verbannen van Ontdek Islam?

Discussies over de Islam.

Moderator: Moderators

petals
Ervaren pen

Re: Verbannen van Ontdek Islam?

Bericht door petals »

Zeker nu ExtraMedium ook al weer gebanned is.
Gebanned op Ontdekislam, een soort geuzennaam.
Welkom Reema.
ja, het wordt een gezellige boel daar, dan zit ik toch liever hier. Was me overigens op het forum zelf daar ook al aangeraden, ga maar naar atheistenforums of zielige ex-moslims. Het is DE strategie, jezelf alleen maar omringen met niet kritische mensen en eindeloos hetzelfde verhaaltje herhalen.

Jij bent Vadigran toch?

Zeg, Marinus, ik heb nog altijd geen wijntje gedronken hoor ;-). Ik ben al 4 jaar geheel alcoholloos.
En hoe debiel het ook mag klinken, dat soort dingen zijn het moeilijkst om weer te gaan doen, als je een tijd lang geloofd hebt dat je ervoor naar de hel gaat. Ik bid al lang niet meer, maar die kleine dingen doen het hem op de een of andere manier nog meer ;-).
Marinus
Bevlogen

Bericht door Marinus »

petals schreef:Zeg, Marinus, ik heb nog altijd geen wijntje gedronken hoor ;-). Ik ben al 4 jaar geheel alcoholloos.
En hoe debiel het ook mag klinken, dat soort dingen zijn het moeilijkst om weer te gaan doen, als je een tijd lang geloofd hebt dat je ervoor naar de hel gaat. Ik bid al lang niet meer, maar die kleine dingen doen het hem op de een of andere manier nog meer ;-).
Ach weet je, alcohol is rotzooi, dus als je daar niet meer aan begint dan heeft dat hele islamgedoe iig een nuttige bijwerking gehad. Je kunt je hooguit nog afvragen waarom allah's schepsel "gist" te pas en te onpas alcohol uitschijt. Gooi je haar los, eet een karbonaatje en het komt allemaal goed ;)
Jonathan Rauch: (apatheism is) "a disinclination to care all that much about one's own religion and even a stronger disinclination to care about other people's"
vegan-revolution
Superposter

Bericht door vegan-revolution »

Marinus schreef:eet een karbonaatje en het komt allemaal goed ;)
Dat laatste zou ik om diverse redenen niet willen aanbevelen. Maar zoiets kun je natuurlijk van mij verwachten. Ik ben zelf trouwens al even lang geheelonthouder als dat ik veganist ben: 22 jaar. Niet dat geheelonthouding iets met veganisme te maken heeft, maar bij mij valt dat samen. Ik voel me er trouwens nog steeds uitstekend bij. Atheïst ben ik (na eerst een protestants-christelijke opvoeding te hebben "genoten") al wat langer: zo'n 33 jaar.

De bans op ontdekislam zijn uiteraard wel logisch: alle denkbeelden die tot afvalligheid zouden kunnen leiden moeten worden geweerd. Zegt dit iets over hoe open-minded moslims doorgaans zijn?
                              Denken "wij zijn (ik ben) beter dan de rest" heeft helaas al veel verpest
Jagang
Ontoombaar

Bericht door Jagang »

OntdekIslam bestaat vooral uit een stelletje halve zolen.
Van een enkeling snap ik niet wat hij daar doet.
‘Als mensen vandaag het geldsysteem begrijpen, dan breekt morgen de revolutie uit.'
Henry Ford
Cluny
Banned

Bericht door Cluny »

Jagang schreef:OntdekIslam bestaat vooral uit een stelletje halve zolen.Van een enkeling snap ik niet wat hij daar doet.
Nee, het is veel erger.
Jij hebt duidelijk geen enkel benul hoe het daar is.
God bestaat niet. Religie is de vrijwillige celstraf van het verstand. Bidden is ozo kinderachtig. De dood is het absolute eindpunt van elk individueel leven. Als iets niet merkbaar en niet meetbaar is, bestaat het niet. Alle homeopaten zijn kwakzalvers.
Jagang
Ontoombaar

Bericht door Jagang »

Cluny schreef:
Jagang schreef:OntdekIslam bestaat vooral uit een stelletje halve zolen.Van een enkeling snap ik niet wat hij daar doet.
Nee, het is veel erger.
Gast, ik ben daar zelf actief geweest.
En ook een hoger opgeleide kan nog steeds een halve zool zijn.
‘Als mensen vandaag het geldsysteem begrijpen, dan breekt morgen de revolutie uit.'
Henry Ford
Fish
Ontoombaar

Bericht door Fish »

Jagang schreef:
Cluny schreef:
Nee, het is veel erger.
Gast, ik ben daar zelf actief geweest.
En ook een hoger opgeleide kan nog steeds een halve zool zijn.
Niet alleen halve zolen maar ook nogal wat enge types, maar goed dat die site niet model staat voor de rest van de moslims hier.
Het goddelijke onderscheidt zich niet van het niet bestaande.
Cluny
Banned

Bericht door Cluny »

Fishhook schreef:Niet alleen halve zolen maar ook nogal wat enge types, maar goed dat die site niet model staat voor de rest van de moslims hier.
Nogal wat enge types is al beter.
God bestaat niet. Religie is de vrijwillige celstraf van het verstand. Bidden is ozo kinderachtig. De dood is het absolute eindpunt van elk individueel leven. Als iets niet merkbaar en niet meetbaar is, bestaat het niet. Alle homeopaten zijn kwakzalvers.
Cluny
Banned

Bericht door Cluny »

Cluny schreef:
Fishhook schreef:Niet alleen halve zolen maar ook nogal wat enge types, maar goed dat die site niet model staat voor de rest van de moslims hier.
Maar het kan nog beter.
Jagang
Ontoombaar

Bericht door Jagang »

Cluny schreef:
Enge type's zijn ook halve zolen.
Henry Ford
Fish
Ontoombaar

Bericht door Fish »

Jagang schreef:
Cluny schreef:
Enge type's zijn ook halve zolen.
Halve zolen zijn in mijn optiek onschuldige simpele zielen, wat is jouw idee van een halve zool.
Jagang
Ontoombaar

Bericht door Jagang »

Fishhook schreef:Halve zolen zijn in mijn optiek onschuldige simpele zielen, wat is jouw idee van een halve zool.
Iedereen die niet spoort.
Henry Ford
Cluny
Banned

Bericht door Cluny »

Dan maak ik een beginnetje. Aanvullen of verbeteren mag!

Het lawaaiigste deel is godsdienstwaanzinnig, islamofascist of een combinatie van die twee. Soms komt er ook ééntje hier op bezoek.
Het grootste deel is gewoon meeloper van vooral de lawaaiige moslimgodsdienstwaanzinnigen maar toch zijn er onrustbarend veel ook meeloper met de islamofascisten. Moslimmeelopers die ook zo geboren zijn.
En dan heb je nog een plukje niet-islamieten, de meeste daarvan zijn dhimmies van het verachterlijkste soort, als ze daarbij nog heel erg naief of simpelweg dom zijn dan hebben die nog overlevingskans. Kruiperigheid wordt hogelijk gewaardeerd.
En het allerkleinste deel zijn degenen die het als een soort roeping zien om daar rede in te gaan praten.
Die overleven het daar meestal niet.
Interessant is het om daar bijvoorbeeld de topics Islam en Atheïsme te lezen.
De opvallende hoeveelheid 'banned users'.
Link.
Fish
Ontoombaar

Bericht door Fish »

Cluny schreef:Dan maak ik een beginnetje. Aanvullen of verbeteren mag!

Het lawaaiigste deel is godsdienstwaanzinnig, islamofascist of een combinatie van die twee. Soms komt er ook ééntje hier op bezoek.
Het grootste deel is gewoon meeloper van vooral de lawaaiige moslimgodsdienstwaanzinnigen maar toch zijn er onrustbarend veel ook meeloper met de islamofascisten. Moslimmeelopers die ook zo geboren zijn.
En dan heb je nog een plukje niet-islamieten, de meeste daarvan zijn dhimmies van het verachterlijkste soort, als ze daarbij nog heel erg naief of simpelweg dom zijn dan hebben die nog overlevingskans. Kruiperigheid wordt hogelijk gewaardeerd.
En het allerkleinste deel zijn degenen die het als een soort roeping zien om daar rede in te gaan praten.
Die overleven het daar meestal niet.
Interessant is het om daar bijvoorbeeld de topics Islam en Atheïsme te lezen.
De opvallende hoeveelheid 'banned users'.
Link.
Met MrBE als laatste. :evil:
Blackadder
Ervaren pen

Bericht door Blackadder »

Ik ben nog nooit op ontdek islam geweest, dus naar aanleiding van dit ging ik even kijken. Meteen bingo.

Als je echt wilt lachen (of huilen, dat mag ook) is dit topic erg geschikt:

Hoe dienen wij de atheïsten te weerleggen?

Alle vooroordelen bevestigd. Dan ga ik toch liever af en toe buurten bij de gristenbroeders en zusters
May the Lord hate you and all your kind, may you be turned orange in hue, and may your head fall off at an awkward moment.'
Plaats reactie