antoon schreef:blijkt dat je weinig weet van de marktonderzoek wereld Socratoteles
Sinds wanneer kan men aan je handschrift zien wie je bent? of dat je christen, satanist of atheïst bent? Of man, vrouw, intelligent of dom? Heb ik een nieuwe ontdekking in de wetenschap gemist?
Satanisten en Atheisten e.d. schrijven met grote sierlijke eigen-heimelijke trotse bogen Kitty... En christenen schrijven met kleine onderdanige godsvrezende letters met kuisheidsgordels eraan. Dat weet toch iedereen.
En Antoon, welcome back! Ik herken die naam nog wel ergens van ja. Ik hoop alleen niet dat dit ook betekend dat een andere crea fundi, die heel wat irritanter was, namelijk Kaffer, ook op de terugweg is... Maargoed, zo wel, dan is hij/zij (ik vond het altijd een zij, geen idee waarom), van harte welkom heheh
antoon schreef:Ik heb zelf in die wereld gewerkt ,men is bang voor iedere aanwijzing ,die naar de persoon zou kunnen lijden,al is het alleen maar om welke merk .tandenborstel of computer het gaat,geldt niet voor iedereen natuurlijk,maar komt wel veel voor.
Het is ook eerder psychologisch dat men terughoudend is ,zeker als het om geloof gaat .
Bewijzen? Onderbouwing? Peer review onderzoek van psychologen in een gekruisde doelgroep over meerdere landen??
antoon schreef:Het is ook eerder psychologisch dat men terughoudend is ,zeker als het om geloof gaat .
Dat wil ik wel geloven. Maar zoals Timon al schreef, in Amerika is het niet makkelijk om uit de kast te komen als atheist en als psychologische terughoudendheden de resultaten van dit onderzoek al hebben beinvloed, dan zal het eerder het percentage ongelovigen hebben verkleind dan vergroot.
antoon schreef:In die specifieke klasse waar evolutie creatie het hete hangijzer is ,maakt het verder niet uit dat het Amerika is ,Timon getuige ook de berichtgeving over felle aanvallen van weerszijden.
Verder heb je gelijk met AMERIKA
Jij gaat er van uit dat alle gelovigen ook meteen letterlijke-bijbel-creationisten zijn. Dit is NIET waar. De evolutietheorie word door vrijwel iedereen binnen de relevante velden geaccepteerd.(uitzonderingen zijn statistisch vergelijkbaar met holocaust-ontkennende geschiedkundigen)
Dit zijn dus zowel christelijke wetenschappers als andersgelovigen. Voor deze christenen is het geloof niet dus niet afhankelijk van een letterlijke bijbel-interpretatie.
De leugenachtige propaganda-campagne van de ID-folks probeert juist op dat idee van 'evolutie vs god'- in te spelen. Dit resoneert bij veel fundamentalistische christenen in Amerika.
*mod-break*
Antoon: een vriendelijk doch dringend verzoek om dit maal met verifieerbare bewijzen te komen voor je beweringen opdat we niet wéér een topic van 100 pagina´s welles nietes gaan krijgen zoals je eerder hebt uitgehaald.
Gr.
Sararje
"De bijbel is net een spoorboekje van de NS, je kan er alle kanten mee op." - Fons Jansen
"Als er bij het dorp waar bergen bergen bergen bergen bergen, Bergen, bergen bergen bergen bergen bergen, bergen bergen bergen bergen bergen.". - Kees Torn
Hoofdlettertjes zijn foei en jouw ervaringen zijn niet falsificeerbaar. Dat argument kennen we allang. Vandaar verifieerbaar.
"De bijbel is net een spoorboekje van de NS, je kan er alle kanten mee op." - Fons Jansen
"Als er bij het dorp waar bergen bergen bergen bergen bergen, Bergen, bergen bergen bergen bergen bergen, bergen bergen bergen bergen bergen.". - Kees Torn
De leugenachtige propaganda-campagne van de ID-folks probeert juist op dat idee van 'evolutie vs god'- in te spelen. Dit resoneert bij veel fundamentalistische christenen in Amerika.
waarom is het leugenachtig.ik bemerk geen of weinig leugens
Ik ben het met Sararje eens Antoon. Ik kan het weten want ik heb erin gewerkt is voor ons geen argument, dat kan namelijk iedereen beweren. En we vertrouwen hier niet iedereen op zijn mooie blauwe ogen.
Alle gebondenheid kan vrijheid heten, zolang de mens de banden niet voelt knellen. (naar Erasmus)
Il n’y a que les imbéciles qui ne changent jamais d’avis ... (Jacques Brel)
Kitty schreef:Ik ben het met Sararje eens Antoon. Ik kan het weten want ik heb erin gewerkt is voor ons geen argument, dat kan namelijk iedereen beweren. En we vertrouwen hier niet iedereen op zijn mooie blauwe ogen.
antoon schreef:De leugenachtige propaganda-campagne van de ID-folks probeert juist op dat idee van 'evolutie vs god'- in te spelen. Dit resoneert bij veel fundamentalistische christenen in Amerika.
waarom is het leugenachtig.ik bemerk geen of weinig leugens
bijvoorbeeld de film expelled, die o.a. evolutie aan de holocaust probeert te koppelen.
antoon schreef:Verder Sararje ben ik met genoeg argumenten gekomen,bedrog aangetoond ,en wat dies meer zij
in die bewuste 100
Helaas is mijn perceptie volledig anders en bleef je voortdurend in gebreke door telkens neer te zetten dat je het nog moest opzoeken. Maar ik ga hier niet over in discussie. Je hebt helaas de opmerkingen van een moderator op te volgen.