stad:provincie ALS stad:provincie ... logisch toch?
Testje logisch denken
Moderator: Moderators
Ik dacht zoiets van Maastricht (stad) heeft iets te maken met Limburg (provincie), dus dan zal Leeuwarden (stad) wel iets te maken hebben met Utrecht (provincie). Maar waar Leeuwarden ligt ... geen idee. Gokje. Niet in Utrecht dus ?

Remember kids, fly, fear, fall, flare, fight, forgive, find out. Always remember.
Peh, ik heb 12...Apologetus schreef:Bij de test met figuren:
Dat vind ik helemaal niet goed...Je hebt 13 van de 18 vragen goed beantwoord. Dit is goed.
Je hebt 12 van de 18 vragen goed beantwoord. Dit is goed.
The most disturbing, heartbreaking and *disgusting thing about the idea of heaven and hell is not that so many people BELIEVE it to be the truth, but that they WANT it to be. ~ yoyo
Joe Hn schreef:Ik dacht zoiets van Maastricht (stad) heeft iets te maken met Limburg (provincie), dus dan zal Leeuwarden (stad) wel iets te maken hebben met Utrecht (provincie). Maar waar Leeuwarden ligt ... geen idee. Gokje. Niet in Utrecht dus ?
Dit is wel heel erg hoor 8) Leeuwarden is de hoofdstad van Friesland!!!!!!
Of woon je niet in Nederland, dan zou ik het nog kunnen begrijpen 8) Belg?
Alle gebondenheid kan vrijheid heten, zolang de mens de banden niet voelt knellen. (naar Erasmus)
Il n’y a que les imbéciles qui ne changent jamais d’avis ... (Jacques Brel)
En de mens schiep God en dacht dat dat goed was.
Il n’y a que les imbéciles qui ne changent jamais d’avis ... (Jacques Brel)
En de mens schiep God en dacht dat dat goed was.
Niet mouwen Yo, ik had er MAAR 10 goed!Yoyo schreef:Peh, ik heb 12...Apologetus schreef:Bij de test met figuren:
Dat vind ik helemaal niet goed...Je hebt 13 van de 18 vragen goed beantwoord. Dit is goed.
Je hebt 12 van de 18 vragen goed beantwoord. Dit is goed.
Net voldoende!
Ik lijk wel enigszins visueel gehandicapt, want met dit soort figurentests faal ik altijd jammerlijk!
Er bestaat kwaad, dus God is ofwel niet in staat, ofwel niet van zins het op te heffen. Als God het kwaad niet kán opheffen is hij niet almachtig. Als hij het niet wíl opheffen is hij kwaadaardig. Als hij het niet kán of niet wíl opheffen, waarom zou je hem God noemen? (Epicurus)
Friesland ... das buitenland toch? Eigen taaltje enzo, worden niet goed begrepen, horen er niet echt bij ...Kitty schreef: Dit is wel heel erg hoor 8) Leeuwarden is de hoofdstad van Friesland!!!!!!
Ik kom zelf uit Zuid Holland, maar woon al enkele jaren in Noord Brabant. Maar serieus, nu je schrijft dat Leeuwarden in het hoge noorden ligt, rinkelt er wel een belletje ergens in mijn achterhoofd. 't is misschien toch de desinteresse ...
Remember kids, fly, fear, fall, flare, fight, forgive, find out. Always remember.
- The Prophet
- Bevlogen
- Contacteer:
Analogieentest:
Je hebt 100 procent van de vragen goed beantwoord.
Tot nu toe hebben 52581 mensen deze test al gedaan. Hun gemiddelde score was 85 procent.
Bolletjestest:
Je hebt 15 van de 18 vragen goed beantwoord. Dit is goed.
Je hebt 100 procent van de vragen goed beantwoord.
Tot nu toe hebben 52581 mensen deze test al gedaan. Hun gemiddelde score was 85 procent.
Bolletjestest:
Je hebt 15 van de 18 vragen goed beantwoord. Dit is goed.
Laatst gewijzigd door The Prophet op 09 apr 2008 13:43, 1 keer totaal gewijzigd.
Omni Padhni Disney Iceman Acme Leary Marx Illuminatus Christus Clark
Zo primaat, lekkere jongen van me, als je het niet gelooft zal dat mij een dikke zorg wezen, maar vind je het niet nogal kinderachtig om een ander voor "liegenaar" (whatever that might be) uit te maken als je geen bewijs hebt dat het zo is?
"De bijbel is net een spoorboekje van de NS, je kan er alle kanten mee op." - Fons Jansen
"Als er bij het dorp waar bergen bergen bergen bergen bergen, Bergen, bergen bergen bergen bergen bergen, bergen bergen bergen bergen bergen.". - Kees Torn
"Als er bij het dorp waar bergen bergen bergen bergen bergen, Bergen, bergen bergen bergen bergen bergen, bergen bergen bergen bergen bergen.". - Kees Torn
Sararje schreef:Zo primaat, lekkere jongen van me, als je het niet gelooft zal dat mij een dikke zorg wezen, maar vind je het niet nogal kinderachtig om een ander voor "liegenaar" (whatever that might be) uit te maken als je geen bewijs hebt dat het zo is?
????? stellen bij je intelligentie is een zere plek op de scheen van Sararje is het niet? Ben je toch nog een keer boos geworden, eindelijk.
"Als vleeseten een onverschillige zaak was, dan zouden de vleeseters het vegetarisme niet aanvallen. Zij worden boos, omdat ze zich reeds bewust zijn van hun schuld, maar nog niet de kracht hebben zich ervan vrij te maken"- Tolstoy
Integendeel, je bent wat mij betreft gewoon een moddergooiend stuk vreten op dit forum. En je weet hoe het met modder gaat he: een tijdje wachten en je veegt het zo weg.
"De bijbel is net een spoorboekje van de NS, je kan er alle kanten mee op." - Fons Jansen
Nee Sararje, je laat je kennen. Ik heb je bij je kladden en je kunt het niet hebben dat iemand je intelligentie "betwist". Blijkbaar was het "woord" 'liegenaar' niet genoeg om je de intentie van mijn post te doen laten vermoeden.Sararje schreef:Integendeel, je bent wat mij betreft gewoon een moddergooiend stuk vreten op dit forum. En je weet hoe het met modder gaat he: een tijdje wachten en je veegt het zo weg.
Niet zo druk maken, krijg je grijze haren van, als je die al niet hebt.
"Als vleeseten een onverschillige zaak was, dan zouden de vleeseters het vegetarisme niet aanvallen. Zij worden boos, omdat ze zich reeds bewust zijn van hun schuld, maar nog niet de kracht hebben zich ervan vrij te maken"- Tolstoy
Ach, mijn beste, je had me zowiezo niet geloofd, doe dus niet zo ontieglijk dom.