Geestige/Geestelijke gaven van Trees
Moderator: Moderators
@ trees
Ik mis alleen het bewijs. En dan met name de vrouw Adolfina Hitler met 6.000.000 koters. Ik denk wel dat zoiets heden ten dage zou opvallen eigenlijk.....
Ik mis alleen het bewijs. En dan met name de vrouw Adolfina Hitler met 6.000.000 koters. Ik denk wel dat zoiets heden ten dage zou opvallen eigenlijk.....
Jonathan Rauch: (apatheism is) "a disinclination to care all that much about one's own religion and even a stronger disinclination to care about other people's"
Re: Geestige/Geestelijke gaven van Trees.
Neen, dat is dus niet voldoende. Eigenlijk kenschetst je eigen gedrag precies waarom het namelijk niet verifieerbaar is maar falsificeerbaar moet zijn. Als iets verifieerbaar is, dan is de redenering dat "ik geloof het en toon mij maar dat het niet zo is." Het probleem is dat dat leidt tot zelfbevestiging en niet tot een kritisch onderzoek. Wat je dient te doen is dat de theorie die je voor waar aanneemt afweegt tegen een nieuwe theorie en je moet een methodiek vinden waarop je kan zeggen: wel, bij zoveel significante resultaten van a is theorie A waar en bij zoveel significante resultaten van theorie b is theorie B waar. De theorie die je aanhangt moet zogezegd verwerpbaar zijn. Dit staat bekend als het demarcatiecriterium. Hierdoor beland je niet in zelfbevestiging want elke nieuwe waarneming ga je in de regel van uit dat de oude theorie niet klopt. Even een tweetal linkjes:Trees schreef:Hallo Sararje,
Ik denk dat je objectieve verifieerbare argumenten bedoelt.Je zult met objectieve falsificeerbare argumenten moeten komen.
Ik kan niet meer dan open en eerlijk zijn en daarnaast proberen het goede de wereld in te brengen, daarbij stevig met mijn beide benen op de grond blijven staand.
Het jodendom heb ik getypeerd met als basis hebbend de eigenliefde hetgeen bevestigd werd. Diezelfde eigenliefde geldt voor een gedeelte van de mensen die het christendom en de islam aanhangen. Ik verafschuw geweld. Daarnaast propageer ik daadwerkelijke vergeestelijking.
Graag zie ik dat dit voldoende is voor een normale deelname aan dit Forum.
Vriendelijke groeten,
Trees.
http://en.wikipedia.org/wiki/Demarcation_problem
http://en.wikipedia.org/wiki/Falsifiability
In hoeverre is reincarnatie dus falsificeerbaar?
Om een concreet voorbeeld uit de evolutietheorie te nemen:
Men heeft waargenomen dat mensen 2x23=46 chromosomen hebben en alle andere bekende mensapen 2x24=48 chromosomen hebben. Hierdoor is er een serieus probleem voor de evolutie want je zou verwachten dat als bijv. chimpansees of bonobo´s een gemeenschappelijke voorouder met de mens zouden hebben, het aantal chromosomen gelijk zouden zijn. Kortom, evolutie moet dit kunnen verklaren en anders hebben òf de chimpansees, bonobo´s en gorilla´s geen gemeenschappelijke voorouder met de mens òf de hele evolutietheorie klopt niet. Dit is dus de demarcatie die gemaakt wordt. Wat schetst nu ieders verbazing als blijkt (uit onderzoek) dat het 2e menselijke chromosomenpaar een samenvoeging is van twee mensapen-chromosomen en men kan zelfs tot op het basepaar nauwkeurig bepalen waar deze samenvoeging is geweest. Hierdoor is de evolutietheorie toch gered, kan men verklaren waarom een mens 2 chromosomen minder heeft en heeft men er zelfs een pro-evolutieargument bij.
http://www.youtube.com/watch?v=zi8FfMBYCkk
Wel, doe jij allen hier een groot plezier en doe een vergelijkbaar experiment eens met je reincarnatie.
"De bijbel is net een spoorboekje van de NS, je kan er alle kanten mee op." - Fons Jansen
"Als er bij het dorp waar bergen bergen bergen bergen bergen, Bergen, bergen bergen bergen bergen bergen, bergen bergen bergen bergen bergen.". - Kees Torn
"Als er bij het dorp waar bergen bergen bergen bergen bergen, Bergen, bergen bergen bergen bergen bergen, bergen bergen bergen bergen bergen.". - Kees Torn
Jaahhh heela hola zeg, nou wordt ie helemaal mooi !! Jij bent degene die "dovemansoren" heeft.Trees schreef:
Maar ik begrijp dat ook dit tegen dovemansoren gezegd zal zijn. .
Bij voorbaat heeft discussie geen zin met jou vanwege 'jouw feiten', en een 'feit' betekend dat het vaststaand en niet betwist kan worden !! Een discussie met jou is nutteloos.
Da,s mijn beleving !!!
Fuck met alles.
- Rereformed
- Moderator
- Contacteer:
Het blijkt nu dat je niets van mijn schrijven begrepen hebt. Ik verklaar die jongen helemaal niet voor heilig, noch sta ik achter zijn denken, maar legde slechts op tafel wat ik in de Finse bergen artikelen over hem ben tegengekomen, en gebruik dit als een voorbeeld om jou te laten zien dat anders denken net zo 'waar' is als jouw overtuigingen. Ik hoopte inderdaad dat het je sprakeloos zou maken. Ik lees net wat Herman2 over Jozef Rulof te vertellen heeft, en het is net zo krankzinnig als onze Fin.Trees schreef:Hallo Rereformed,
Ik ben gewoonweg sprakeloos over wat je hier allemaal vanuit de ‘heilige ratio’ naar voren brengt inclusief wat je over de zogenaamde vergeestelijking van deze inmiddels door jou zowat heilig verklaarde Finse jongen naar voren brengt.
Dit is een volkomen ongegronde uitspraak. 'Uit je nek kletsen' noemen ze zoiets in duidelijk Nederlands.Juist het feit dat de mens andere mensen vermoordt, is een van de belangrijkste oorzaken van overbevolking. Elk leven dat we nemen moeten we het leven teruggeven en daartoe moeder worden van de door eigen hand vermoorde mens, het zogenaamde karma.
Natuurlijk valt zoiets op dovemansoren. Wat heeft een gezond denkend mens te maken met zulke groteske fantasieën als die je nu weer oplepelt?Maar ik begrijp dat ook dit tegen dovemansoren gezegd zal zijn.
Deze opmerking retourneer ik. Ik hoef mijn gelijk niet te behalen. Het gelijk staat altijd aan de kant van degene die rationeel denkt. Hij doet geen ongeoorloofde uitspraken en hoeft zijn gelijk dus niet te behalen.Ik besef inmiddels dat verder reageren volkomen zinloos is en jou alleen maar verder in je eigen overtuigde gelijk sterkt.
De woorden van jou slaan echt alleen op jezelf: Jij bent totaal niet vatbaar voor de rede, maar prefereert het zwemmen in quasireligieuze fantasie. Ik vind dat overigens het ergste nog niet, maar dat je dit alles naar voren brengt als feiten is echt bar en boos, oneerlijk en misleiding van het grofste niveau.
Born OK the first time
- Rereformed
- Moderator
- Contacteer:
Wat een hoop informatie op een presenteerblad! Ik heb nooit een woord van Rulof gelezen, maar dit maakt het voor mij wel heel duidelijk: aan zulk vuilnis van het denken maak ik geeneens woorden meer vuil.Herman2 schreef:Op jouw verzoek. Eerst citaten uit 'Zielsziekten van gene zijde bezien', 4e druk. In de volgende druk verscheen dit boek in een volledig herschreven gemoderniseerde versie, waaruit alle voor homoseksuelen beledigende fragmenten ook waren verwijderd. Dat werd vanaf de 6e druk weer ongedaan gemaakt.
Ik vermoed dat de (nog) niet door mij gelezen 57-lezingen-reeks delen 1, 2 en 3 ook zulke fragmenten bevat.
Klopt het,Trees, dat jij een aanhanger van Josef Rulof bent?
Born OK the first time
Wat jij met die arme Trees doet lijkt op de juridische demagogie van USA-advocatenRereformed schreef:Wat een hoop informatie op een presenteerblad! Ik heb nooit een woord van Rulof gelezen, maar dit maakt het voor mij wel heel duidelijk: aan zulk vuilnis van het denken maak ik geeneens woorden meer vuil.Herman2 schreef:Op jouw verzoek. Eerst citaten uit 'Zielsziekten van gene zijde bezien', 4e druk. In de volgende druk verscheen dit boek in een volledig herschreven gemoderniseerde versie, waaruit alle voor homoseksuelen beledigende fragmenten ook waren verwijderd. Dat werd vanaf de 6e druk weer ongedaan gemaakt.
Ik vermoed dat de (nog) niet door mij gelezen 57-lezingen-reeks delen 1, 2 en 3 ook zulke fragmenten bevat.
Klopt het,Trees, dat jij een aanhanger van Josef Rulof bent?
-
Theoloog
Herman2; dank voor de informatie. Één en ander wordt er een stuk helderder door.
Trees; heb je enig algemeen inzichtelijk bewijs voor je ideeën over reincarnatie en de rol die mannelijkheid/vrouwelijkheid bij een homoseksuele geaardheid zou spelen?
Indien het antwoord 'Nee' luidt, dan is dit gesprek feitelijk ten einde. Ik kan dan namelijk net zo goed de antieke Griekse verklaring inbrengen, dat alle mensen oorspronkelijk bestonden uit twee helften, sommige mannelijk-vrouwelijk, anderen mannelijk-mannelijk of vrouwelijk-vrouwelijk; of de antiek Joodse namelijk dat alle mensen heteroseksueel worden geboren en dat sommigen zich overgeven aan perversiteiten.
Trees; heb je enig algemeen inzichtelijk bewijs voor je ideeën over reincarnatie en de rol die mannelijkheid/vrouwelijkheid bij een homoseksuele geaardheid zou spelen?
Indien het antwoord 'Nee' luidt, dan is dit gesprek feitelijk ten einde. Ik kan dan namelijk net zo goed de antieke Griekse verklaring inbrengen, dat alle mensen oorspronkelijk bestonden uit twee helften, sommige mannelijk-vrouwelijk, anderen mannelijk-mannelijk of vrouwelijk-vrouwelijk; of de antiek Joodse namelijk dat alle mensen heteroseksueel worden geboren en dat sommigen zich overgeven aan perversiteiten.
Geestige/Geestelijke gaven van Trees.
Hallo Rereformed,
Zoals ik in het bericht waarin ik mij voorstel vermeld heb, ben ik een lezeres van de boeken van Jozef Rulof, maar heb deze zoals ik later heb geschreven al een tijd niet meer open geslagen. Zij zijn mij zeer behulpzaam geweest om o.a. mijn arbeidsgeschiktheid opnieuw te verkrijgen; daar ben ik tot op de dag van vandaag dankbaar voor.
Ze brengen ons een nog vrijwel onontwikkelde tak van wetenschap: De Geestelijke Wetenschap van Gene Zijde, die aansluit op de door mij opgedane ervaringen.
Er is een reeks boeken van deze mediamieke schrijver verschenen die op de oorsprong/toekomst van de macro-/microkosmos en steeds dieper op vele factoren van o.a. het menselijke bestaan ingaan. Er zijn beginnersboeken, boeken voor gevorderden en studieboeken die voor de opbouw van de kennis in de juiste volgorde gelezen dienen te worden. De boeken roepen absoluut niet op tot geweld, maar tot vrede, verdraagzaamheid en Liefde.
Bepaalde teksten zijn op een zeker moment uit de contekst van het geheel gehaald. Dat heeft o.a. tot een rechtszaak in Belgie geleid; de stichting die de boeken uitgeeft is in april van dit jaar door de rechtbank in Dendermonde vrijgesproken voor het aanzetten tot rassenhaat, discriminatie en negationisme. In het vonnis stond wel dat sommige citaten wellicht door joodse mensen als beledigend ervaren kunnen worden.
Ten overvloede wil ik erbij zeggen dat ik niets heb tegen Lex-Legis of welk ander mens dan ook en dat ik een ieder zijn of haar persoonlijke geluk toewens.
Wanneer je meer uitleg wilt dan verwijs ik je naar het Forum Geestelijke Wetenschap: www.geestelijkewetenschap.com waarvan Eelke de moderator is. Daar bevindt zich o.a. de rubriek: ‘Kritiek op Rulof weerlegd’. Het Forum sluit overigens op 20 december a.s.
Vriendelijke groeten,
Trees.
Zoals ik in het bericht waarin ik mij voorstel vermeld heb, ben ik een lezeres van de boeken van Jozef Rulof, maar heb deze zoals ik later heb geschreven al een tijd niet meer open geslagen. Zij zijn mij zeer behulpzaam geweest om o.a. mijn arbeidsgeschiktheid opnieuw te verkrijgen; daar ben ik tot op de dag van vandaag dankbaar voor.
Ze brengen ons een nog vrijwel onontwikkelde tak van wetenschap: De Geestelijke Wetenschap van Gene Zijde, die aansluit op de door mij opgedane ervaringen.
Er is een reeks boeken van deze mediamieke schrijver verschenen die op de oorsprong/toekomst van de macro-/microkosmos en steeds dieper op vele factoren van o.a. het menselijke bestaan ingaan. Er zijn beginnersboeken, boeken voor gevorderden en studieboeken die voor de opbouw van de kennis in de juiste volgorde gelezen dienen te worden. De boeken roepen absoluut niet op tot geweld, maar tot vrede, verdraagzaamheid en Liefde.
Bepaalde teksten zijn op een zeker moment uit de contekst van het geheel gehaald. Dat heeft o.a. tot een rechtszaak in Belgie geleid; de stichting die de boeken uitgeeft is in april van dit jaar door de rechtbank in Dendermonde vrijgesproken voor het aanzetten tot rassenhaat, discriminatie en negationisme. In het vonnis stond wel dat sommige citaten wellicht door joodse mensen als beledigend ervaren kunnen worden.
Ten overvloede wil ik erbij zeggen dat ik niets heb tegen Lex-Legis of welk ander mens dan ook en dat ik een ieder zijn of haar persoonlijke geluk toewens.
Wanneer je meer uitleg wilt dan verwijs ik je naar het Forum Geestelijke Wetenschap: www.geestelijkewetenschap.com waarvan Eelke de moderator is. Daar bevindt zich o.a. de rubriek: ‘Kritiek op Rulof weerlegd’. Het Forum sluit overigens op 20 december a.s.
Vriendelijke groeten,
Trees.
Geestige/Geestelijke gaven van Trees.
Hallo Theoloog,
Zoals ik in eerdere berichten schreef is er geen algemeen aanvaard inzichtelijk bewijs voor de persoonlijke wetenschap die ik heb dat reïncarnatie bestaat; er wordt echter behoorlijk wat onderzoek naar gedaan.
De mens is in oorsprong zowel mannelijk als vrouwelijk. We moeten ons echter beide gevoelslevens eigen maken, wat we doen door middel van de reïncarnatie, het vaderschap en het moederschap. Voor de rest verwijs ik wat dat betreft naar wat ik gisteren om 10.48 pm tevens over de homofilie en het lesbisch zijn heb geschreven, die respectievelijk leiden tot het bewuste vaderschap dan wel het moederschap. Die samen de basis van het Leven vormen.
Ik hoop hiermee duidelijkheid gegeven te hebben.
Vriendelijke groeten,
Trees.
Zoals ik in eerdere berichten schreef is er geen algemeen aanvaard inzichtelijk bewijs voor de persoonlijke wetenschap die ik heb dat reïncarnatie bestaat; er wordt echter behoorlijk wat onderzoek naar gedaan.
De mens is in oorsprong zowel mannelijk als vrouwelijk. We moeten ons echter beide gevoelslevens eigen maken, wat we doen door middel van de reïncarnatie, het vaderschap en het moederschap. Voor de rest verwijs ik wat dat betreft naar wat ik gisteren om 10.48 pm tevens over de homofilie en het lesbisch zijn heb geschreven, die respectievelijk leiden tot het bewuste vaderschap dan wel het moederschap. Die samen de basis van het Leven vormen.
Vriendelijke groeten,
Trees.
Soort hoor, ik kan het even niet meer aanzien.Trees schreef: Ze brengen ons een nog vrijwel onontwikkelde tak van wetenschap: De Geestelijke Wetenschap van Gene Zijde, die aansluit op de door mij opgedane ervaringen.
.
Geestelijke Wetenschap van Gene Zijde?
Wetenschap?
Ben je nu helemaal betoeterd?
God bestaat niet. Religie is de vrijwillige celstraf van het verstand. Bidden is ozo kinderachtig. De dood is het absolute eindpunt van elk individueel leven. Als iets niet merkbaar en niet meetbaar is, bestaat het niet. Alle homeopaten zijn kwakzalvers.
- Socratoteles
- Diehard
Hallo Trees
Zoals ik elder ook wel heb geschreven is er helaas geen algemeen aanvaard inzichtelijk bewijs voor de persoonlijke wetenschap die wij hebben dat elfen existeren en dat de mensheid zich tot hen moet verkernen; er wordt echter behoorlijk wat onderzoek naar gedaan.
De elf is in oorsprong zowel natuurlijk als bovennatuurlijk. We moeten ons echter beide primaire val-trillingsnaturen eigen maken, wat we doen door middel van het artefibreren, het verzielen van koelte en vurigheid, waardoor graduele (slechts in aanvang) disharmonieke Zijnsverinnerlijkingen in de dualistische verdichtingen een interaurale dimensieverhoging forceren.
Vriendelijke groeten,
De guru van alle tijden
Zoals ik elder ook wel heb geschreven is er helaas geen algemeen aanvaard inzichtelijk bewijs voor de persoonlijke wetenschap die wij hebben dat elfen existeren en dat de mensheid zich tot hen moet verkernen; er wordt echter behoorlijk wat onderzoek naar gedaan.
De elf is in oorsprong zowel natuurlijk als bovennatuurlijk. We moeten ons echter beide primaire val-trillingsnaturen eigen maken, wat we doen door middel van het artefibreren, het verzielen van koelte en vurigheid, waardoor graduele (slechts in aanvang) disharmonieke Zijnsverinnerlijkingen in de dualistische verdichtingen een interaurale dimensieverhoging forceren.
Vriendelijke groeten,
De guru van alle tijden
Ik wens u ook het geluk toeTrees schreef:
Ik heb de weblink die Trees gaf bekeken, hier is de tekst over J.Rulofs:
Ik zelf wist niets van Rulofs, tot ik hier op de site kwam.GeestelijkeWetenschap-vanGeneZijde schreef: Op het internet zijn vele kritische artikelen over Jozef Rulof te vinden. Je hoeft 'Jozef Rulof' alleen maar in een zoekmachine in te tikken om dat te kunnen zien. En als je die artikelen en de citaten uit de boeken van Rulof die erin voorkomen leest, zonder dat je een boek van Rulof hebt gelezen, heb je de neiging om te denken dat Jozef Rulof inderdaad een racist en een antisemiet was, zoals in veel van die artikelen geponeerd wordt.
Wat de schijvers van dergelijke artikelen er vaak bij vergeten te melden is de context waarin e.e.a. beschreven wordt en ook maken zij geen melding van fragmenten uit de boeken die bepaalde zaken relativeren. Om aan dat gebrek te voldoen is dit artikel geschreven. Het laat zien dat er ook fragmenten in de boeken van Rulof staan op grond waarvan vastgesteld kan worden dat Rulof juist tégen discriminatie was. Zodat de lezer een objectiever beeld krijgt van hetgene in de boeken van Rulof beschreven staat. Hierbij wordt telkens eerst een voorbeeld uit de media naar voren gebracht, waarin Rulof van het één of ander wordt beschuldigd en vervolgens worden de fragmenten weergegeven die die beschuldiging weerleggen met eventueel nog wat verklarende tekst erbij.
RASSEN
De belangrijkste beschuldiging aan het adres van Rulof is die van rassendiscriminatie. Volgens de critici zou er in de boeken staan dat het blanke ras superieur is aan de donkere mensenrassen. De journalis Lodewijk Dros bijvoorbeeld, noemt Rulof in zijn artikel: 'Rulofianen / De herontdekking van een antisemiet' in het dagblad Trouw van 11-02-2002 letterlijk een 'astrale racist'. Maar wat staat er nu werkelijk hierover?
Die kleur bijvoorbeeld, onze blanke raskleur is een mooi kleurtje, maar dat zegt nog niets ten opzichte van het bewustzijn van de mens. Je hebt zwarte kleuren en je hebt bruine kleuren. En je hebt zwarte mensen en bruine mensen, die zijn vele malen, honderdduizendmaal verder dan wij; die zijn er toch ook. Je hebt negers, daar kunnen wij ons hoofd voor buigen, zo krachtig en machtig zijn ze.
(Vraag en Antwoord, deel 2, blz. 240-241)
"Het ene ras maakte het andere af, dit alles hebben wij kunnen volgen. In het beginstadium van de aarde is dit begonnen. Doch in die tijd waren het andere en donkere stammen, doch later kwamen de blanken en die wezens wisten eerst goed hoe het moest. Het blanke ras (...) slachtte het donkere wezen af. (...) Vervloekt heeft het blanke ras zijn goddelijke afstemming en ook vervloeken zij God, wanneer zij op deze mensen neerzien en denken dat zij deze zielen hun eigen beschaving moeten brengen en opleggen."
(Het Ontstaan van het Heelal, blz. 289)
"Wie het ene of andere ras vervloekt, gaat zelf ten onder."
(Het Ontstaan van het Heelal, blz. 304)
"(...)het onderscheiden van rassoorten heeft zijn betekenis verloren. Die tijden zijn voorbij!"
(De Volkeren der Aarde door Gene Zijde bezien, blz. 219)
HOMOSEKSUALITEIT
Een andere beschuldiging is dat Rulof homoseksuelen negatief zou bejegenen. Zo noemt Harry Westerink Rulof een 'homohater' in zijn artikel 'Esoterisch fundamentalisme van Jozef Rulof in opmars' in het tijdschrift 'De Fabel van de Illegaal' van januari/februari 2003. Hij leidt dit af uit het feit dat er in de boeken van Rulof staat beschreven dat homoseksualiteit een natuurlijke vorm van onbewustzijn ten opzichte van vader- en moederschap is die iedere ziel moet doormaken in zijn reincarnatiecyclus en die daarom voorbij gaat. En hij beweert dat hiermee bedoeld zou zijn dat homoseksuelen minderwaardig zijn.
"Doordat de mens beide lichamen moet beleven is de homoseksualiteit ontstaan. Indien er geen homoseksualiteit zou bestaan, dan zou het tevens niet mogelijk zijn dat de ziel zowel het moeder- als het vaderlichaam zou kunnen beleven. Maar dan zouden wij moeten aanvaarden dat de schepping niet deugde en dat is uitgesloten! Duizenden problemen zouden dan het scheppingsplan in duigen laten vallen, zouden ons als mens maken en breken, omdat de ene ziel als vrouw alles zou ontvangen en beleven en de man in zijn evolutie niet verder zou komen. Als man zouden we dan op aarde leven maar niet verder komen, want de moeder alleen zou het zijn die het verhoogde stadium zou binnentreden door de verbinding met God. Tijdens de dracht van het kind is de moeder met Gods schepping verbonden.
De homoseksualiteit is dus een natuurlijk en normaal verschijnsel. Het heeft geen nut al die mensen te verachten, want wij allen hebben ons eens onbewust gevoeld. Niet een mens kan zeggen: Ik niet, ik heb die gevoelens nimmer gekend. Dat is waanzin! Die mensen leven tussen de beide organismen van man en vrouw in en zijn noch het een noch het ander.
(Zielsziekten van Gene Zijde bezien, blz. 344)
"Lach niet, scheld niet op de homoseksueel, gij zijt het zelf! (...) God is rechtvaardig, God kent geen onderscheid in rang en stand. Wanneer God voor de ziel het lichaam van de moeder geschapen heeft, is dat voor al het leven van God en niet slechts voor een klein deel. Voor de ziel zijn beide lichamen bestemd! Het scheppend wezen (de man) gaat in het moederschap over, omdat ook God Vader en Moeder is! De persoonlijkheid echter maakt zich deze gevoelskrachten eigen. "
(Zielsziekten van Gene Zijde bezien, blz. 345)
De homoseksualiteit is dus ontstaan doordat de mens als ziel zowel het vrouwelijke als het mannelijke lichaam moet beleven in zijn reïncarnatiecyclus. Het is een natuurlijk verschijnsel wat elke ziel als mens zal moeten doormaken. Want het duurt namelijk verscheidene levens voordat de ziel zich het volledig bewuste vader- of moederschap heeft eigen gemaakt.
Aan het begin van een dergelijke reeks levens, is de ziel nog onbewust hiervoor. Als de ziel bijvoorbeeld vanuit het mannelijke lichaam in een vrouwelijk lichaam terecht komt, is het innerlijk nog op het beleven van het mannelijke ingesteld en voelt de ziel zich nog steeds mannelijk, terwijl het zich in een vrouwelijk lichaam bevind. Hierdoor voelt deze 'vrouw' zich tot andere vrouwen aangetrokken. Deze toestand duurt verscheidene levens, waarin de ziel steeds weer een nieuw vrouwelijk lichaam krijgt, totdat de ziel zich het volledig bewuste moederschap heeft eigen gemaakt. Elk nieuw leven dient dan om de ziel weer een graadje bewuster te maken hierin. Voor de mannelijke homoseksuelen geld hetzelfde alleen dan omgekeerd: een ziel die op het beleven van het vrouwelijke is ingesteld, komt in een mannenlichaam terecht.
Wie nu doordenkt, zal begrijpen dat de homoseksualiteit een stadium is wat elke ziel door moet gaan, maar wat uiteindelijk ook door elke ziel overwonnen wordt. Dit is echter een natuurlijk proces! Waarvoor iedere ziel de tijd moet krijgen. Dit proces kan niet op een kunstmatige wijze gestimuleerd worden door het afmaken van homoseksuelen, zoals Hitler dat deed, of door te proberen homoseksuelen te 'genezen', zoals door allerhande religieuze organisaties geprobeerd wordt. De zielen die in dit proces zitten, zullen hier zelf moeten uitkomen! En in dit proces verdienen ze van ons alle steun! Vandaar ook dat er in bovenstaande fragmenten gezegd wordt dat we niet op de homoseksuelen moeten schelden.
ADOLF HITLER
In een bericht op de website van de krant Belga / De Morgen van 6 februari 2007 stond geschreven: 'Het paranormale "medium" Rulof (..) bejubelde Hitler(..)”'. Worden de daden van Hitler in de boeken van Jozef Rulof werkelijk bejubeld, zoals hier gesteld wordt?
"Wat Hitler om zich heen vergaart, zijn mensenhaters, bruten en sadisten. Zij leven hun hartstochten uit ten koste van duizenden. De gevoelsmens vlucht uit Duitsland en intussen gaan Hitler en de zijnen voort dood en verschrikking te brengen onder de joden. Zij zijn krankzinnig geworden, dit alles is beestachtig, maar het wordt nog erger. De verschrikkingen hopen zich op, de martelingen worden steeds afschuwelijker. Adolf Hitler is nu reeds de vijand van de mensheid geworden."
(De Volkeren der Aarde door Gene Zijde Bezien, blz. 162)
Welk een intuïtie bezitten Mussolini en Hitler? U zult in de loop van deze oorlog nog duidelijker ervaren, welk een genieën het zijn. Zet nu voor deze bewuste krankzinnigen uw leven maar in, offer voor hen uw bloed en steek uw handen maar omhoog – zij voeren u tot de vernietiging van al uw bezit, van al het heilige dat u zich hebt weten eigen te maken. Deze beide dictators gaan over uw lijk! Weet dan dat u met hen ten onder zult gaan.
(De Volkeren der Aarde door Gene Zijde Bezien, blz. 155)
Bovenstaande fragmenten over Adolf Hitler bevatten mijns inziens niet bepaald een 'jubelende' toon. En zo zijn er vele dergelijke fragmenten in de boeken van Rulof te vinden. Hitler wordt in de boeken van Rulof dan ook niet zozeer bejubeld, het gaat er meer om dat in zijn boeken wordt opgeroepen om de ellende die Hitler heeft veroorzaakt als een 'leerervaring' te zien om inzicht te krijgen in 'hoe het niet moet'. Dit betekent niet dat de daden van Hitler op zich goed waren en navolging verdienen.
TWEEDE WERELDOORLOG
Vele misverstanden zijn er ontstaan over de boeken van Rulof door mensen die niet de moeite hebben genomen om zich de basisfundamenten van de boeken eigen te maken. Zo staat er bijvoorbeeld in dat de tweede wereldoorlog tot het karma van de mensheid behoorde (en niet alleen de joden, zoals beweerd is in sommige media). Door sommigen is hier van gemaakt dat Rulof de daden van Hitler en de holocaust zou goedpraten. Zo wordt er bijvoorbeeld in het artikel 'Aanhangers obscure denker vervolgd wegen racisme' in Belga / De Morgen van 6 februari 2007 gezegd door de advocaat Paul Quirynen dat Jozef Rulof de slachtoffers van de Holocaust zou 'minimaliseren' en zich daarom aan 'negationisme' schuldig maakt. Maar wat is nu werkelijk de betekenis van de term karma in dit verband? Simpel gezegd betekent het in dit geval niets anders dan dat de tweede wereldoorlog de mensheid een bepaalde les had te leren:
Hij (Adolf Hitler; red.) brengt door deze ellende intuïtie aan de mens, hij maakt het mogelijk dat de massa goedmaakt. Hij voert u en haar opwaarts, want u leert door hem dat het zó niet moet. Voelt u hoe ontzettend het is wat hij u leren wil? Hij breekt af om op te bouwen. In werkelijkheid is heel uw geschiedenis zo opgebouwd, want door leed en smart kwam in u de ontwaking.
(De Volkeren der Aarde door Gene Zijde Bezien, blz. 199)
De volken moeten ontwaken en tot eenheid komen. Wat voor een gesel de oorlog ook voor de mensheid betekent, z’n waarde is toch, dat hij die saamhorigheid, het aaneensluiten van de massa zal bewerkstelligen. Wat woord en voorbeeld niet kunnen bereiken, brengen het leed en de oorlog tot stand. Zij alleen spreken een taal die de volken verstaan en hen tot andere, betere inzichten brengen.
(Door de Grebbelinie naar het Eeuwige Leven, blz. 202-203)
Jozef Rulof had dan ook een enorm ontzag voor al die mensen die in de concentratiekampen gemarteld zijn en zich desondanks niet aan de haat overgaven:
Er zijn zielen in uw midden teruggekeerd, die door de brute heidenen stoffelijk en geestelijk zijn mismaakt, die door hun beulen zijn afgeranseld en gemarteld, die als een Christus aan de muur zijn geslagen en die desondanks zijn teruggekeerd met een hart vol liefde en nog konden zeggen: 'Wat was God goed voor ons, wij behoren nog tot de levenden! Wij hebben het leed in heel zijn verschrikking leren kennen en toch zijn wij er dankbaar voor. Door pijn en smart zijn wij tot nadenken en tot bezinning gekomen, zodat wij rijker en bewuster werden. Wij wonnen aan waarden, die we tot nog toe onbestaanbaar achtten, door hen die ons sloegen. Wij kunnen hun vergeven, ook al, omdat wij aan hun fouten de onze konden afmeten. Pas nu durven wij de Calvariëberg betreden en opzien naar het kruis. Want we dienden het leven van God en we hebben lief wat Hij schiep. We leggen er bloemen neer, die we meebrachten uit de hel van de concentratiekampen, alwaar ze tot verdichting kwamen door in onze handelingen, gevoelens en gedachten de liefde van Christus te laten stralen!' Zie, zo spreekt de mens, die zich te midden van het dierlijke geweld heeft losgemaakt van haat en leugen en nu de liefde stelt tegenover hardheid.
(Uit het artikel: De meesters over de doodstraf, verschenen in het tijdschrift de Europese Heraut in de jaren '50)
Het is wellicht interessant op te merken dat de volkeren inderdaad door de tweede wereldoorlog tot meer eenheid zijn gekomen: denk aan de Europese Unie en de Verenigde Naties. Dit betekent niet dat de situatie op aarde nu ideaal is, maar het is wel zo dat het in bijvoorbeeld Europa, Noord Amerika en delen van Azië tot nu toe rustig is gebleven, waar dat voor de tweede wereldoorlog niet het geval was.
NSB
ook heeft men valse geruchten verspreid dat Rulof positief tegenover de N.S.B. zou staan. Uit het al eerder genoemde artikel van dhr. Dros: 'En dat laatste zou Rulof nooit doen. Hij had meer op met NSB'ers. Dat waren ,,in de oorlog de idealisten voor ons''.' Maar wat staat er in de boeken:
Je moet eens kijken nu (...) hoeveel mooie mensen er zijn gesneuveld door die vervloekte, rotte, onbewuste N.S.B. Mensen van mij, vrienden, roepen mij op straat aan: 'Kom jij nog niet?' En die halzen lazen 'Zij die terugkeerden uit de dood', 'Een blik in het hiernamaals' en 'De kringloop der ziel', en staan nu naast Mussert, een idioot die een verkeerd paard wil berijden en straks volkomen in elkaar zakt.
(57 Lezingen Deel 3, blz. 54)
(...)ik heb er honderden gewaarschuwd; die konden het weten. 'Waarom kom jij niet?' Ik zeg: 'Mens, blijf uit die chaos.' Luisterden niet. Gingen. Na de oorlog kwamen ze naar me terug: 'Wil je mij nog zien?' Ik zeg: 'Kom binnen, kerel, kom toch binnen.' Ik zeg: 'Was het zwaar?' 'O, mens' 'Was het moeilijk?' 'Ja' Ik zeg: 'Veronderstel dat je het gevoel had gehad in die en die tijd om naar mij te kunnen luisteren, dan had je die narigheid niet beleefd.'
(Vraag en Antwoord Deel 2, blz. 72)
Hoe komt dat gerucht dan in de wereld? Zoals Rulof hierboven zegt, waren er veel mensen die hem kenden die bij de N.S.B. gingen, omdat ze idealistisch ingesteld waren en bij deze organisatie hoopten hun idealen te kunnen verwezenlijken, toen de N.S.B. nog niet z'n ware aard had laten zien – in de beginjaren. Rulof heeft hen gewaarschuwd, omdat hij 'vooruit kon zien' welke kant het met de N.S.B. zou opgaan, maar ze wilden niet luisteren. Veel van deze mensen, die wel bij de N.S.B. gingen, maar het eigenlijk niet zo kwaad meenden en hun positie tijdens de tweede wereldoorlog gebruikt hebben om joden en onderduikers te helpen, werden tezamen met alle andere N.S.B.-ers die wel veel kwaad hadden gedaan, over één kam geschoren en massaal uitgekotst door de maatschappij na de tweede wereldoorlog. Jozef wist echter wel degelijk waarom deze mensen bij de N.S.B. gegaan waren en verwelkomde hen, ondanks dat zij bij deze organisatie gezeten hadden, omdat hij wel wist dat deze mensen het ondanks dat niet kwaad bedoeld hadden. Toen dit eens op een vraag en antwoordavond ter sprake kwam, zei Rulof zoiets als: jullie kunnen nu wel neerkijken op deze mensen, maar deze mensen hebben zich tenminste voor hun idealen willen inzetten en dat kunnen een heleboel van jullie niet zeggen. Er waren namelijk een heleboel mensen die in eerste instantie dweepten met Rulof, maar naderhand, als hij iets deed of zei wat hen niet helemaal zinde net zo snel weer weg waren. Dit gegeven is in de media een eigen leven gaan leiden en hierdoor is de roddel dat Jozef de N.S.B. bewonderde in de wereld gekomen.
JODEN
Verder wordt er ook beweerd dat volgens de boeken van Rulof de tweede wereldoorlog voor de joden een straf zou zijn, omdat zij Jezus Christus gekruisigd hebben. Uit het artikel 'Racisme van Gene Zijde' van Herman Nimis op de website van Skepp.be: 'In dat boek adviseert Rulof de joden om Adolf Hitler dankbaar te zijn voor de holocaust, omdat hij hun de mogelijkheid bood om in één keer het zware groepskarma af te lossen dat zij opliepen door hun medeschuld aan de kruisiging van Christus.'
Maar klopt dit wel?
Nu moet Christus, omdat men Hem heeft vernietigd, omdat men Hem daar aan het kruis heeft geslagen als de goddelijk Bewuste, moet Hij nog terugkeren naar de aarde en zeggen: ‘Ik vergeef u alles.’ Jazeker, maar daar bent u niet klaar mee. U zult eerst moeten gaan beseffen dat u het licht van de werelden – nietwaar, dat is Christus – vernietigd hebt, hebt u gesmoord, dat waren wij, Jeruzalem, jodendom, Romeinen, elkeen. We hebben allemaal schuld aan het leven (bedoel wordt de kruisiging; red.) van Christus. Eén verkeerde gedachte en u vermoordt Hem opnieuw. Is dat niet zo?
(Vraag en Antwoord deel 5, blz. 193-194)
Hier wordt terecht opgemerkt dat niet alleen de joden schuldig zijn aan het kruisigen van Christus, maar ook de romeinen. Weliswaar heeft een deel van de joodse schriftgeleerden en de romeinen van die tijd zijn stoffelijke lichaam gekruisigd, maar wat belangrijker is dat wij allemaal de innerlijke Christus in onszelf gekruisigd hebben door het navolgen van ons ego, door hoogmoed, haat, geweld en hartstocht. Het gaat er dan ook om dat wij ons gaan openen voor het Christusbewustzijn in onszelf door ons ego te 'kruisigen'. Het Christusbewustzijn wat betekent: het bewustzijn waar eenieder in leeft die zijn naaste liefheeft als zichzelf en die de mens niet op zijn uiterlijk beoordeelt. In dit licht moeten ook de opmerkingen gezien worden aan de joden en gelovigen van andere gezindten dat zij niet naar de wolken moeten staren en een eigen messias van 'buiten henzelf' verwachten, maar dat zij zich moeten openen voor de Christus, de Messias, ín zichzelf. In wezen is de tweede wereldoorlog dan ook een oproep aan ons allen om onze haat en hartstocht te laten varen en de bewustwording van Jezus Christus in ons toe te laten. De kruisiging van Christus heeft dus inderdaad te maken gehad met de tweede wereldoorlog, alleen op een hele andere manier als de meeste mensen denken!
De meesters van gene zijde, die Jozef Rulof geïnspireerd hebben, bedoelen dan ook niet dat de Joden zich tot het christendom zouden moeten bekeren, wanneer zij zeggen dat de Joden de Christus moeten aanvaarden, maar dat zij de boodschap van universele liefde, die Christus op aarde heeft gebracht, moeten aanvaarden en zich eigen maken en al het uiterlijke vertoon wat geen geestelijke basis heeft, naast zich neerleggen, willen zij spiritueel verder kunnen groeien.
Wat verbeeldt zich de katholieke kerk, dat het méér is dan het jodendom? Het joodse geloof is rein en zuiver, maar het moet ophouden om het onschuldige lam te killen en te slachten; dat zijn allemaal franjes.
(Lezingen deel 1, blz. 298)
Waar is de Messias? In u leeft Hij en op Golgotha is Hij voor elkeen gestorven, ook voor de jood! (...) U moet, als wij, als iedere katholiek en protestant, als alle dogmatisten Christus aanvaarden, u moet het leven van God leren liefhebben – of gij staat stil in de geestelijke ontwaking (...). Is het dan niet beter dat u nu het hoofd buigt? Gij behoeft het dan aan onze Zijde (Gene Zijde; red.) niet te doen. Waar is de Messias? Uw vonk (de Goddelijke Vonk; red.) is door het leven van die Messias gezegend.
(De Volkeren der Aarde door Gene Zijde Bezien, blz. 264)
Laat de Christus in uzelf ontwaken.
(57 Lezingen deel I, blz. 329)
Merk op dat in bovenstaande fragment wordt gezegd dat ook de katholieken en protestanten Christus moeten aanvaarden. Blijkbaar zijn zij dus ook niet in staat geweest om de 'christelijke bewustwording' op een harmonieuze manier gestalte te geven. Dit maakt tevens duidelijk dat het de meesters er niet om gaat dat de mens zich tot de kerk zou moeten bekeren, wanneer zij zeggen dat de mens Christus moet aanvaarden. Verder zeggen de meesters dat de Joden niet moeten denken dat zij door hun joodse oorsprong als enigste uitverkoren zijn om tot God terug te keren en dat zij niet moeten menen dat zij op grond hiervan meer rechten hebben als niet-joden. Sterker nog: de meesters zeggen juist dat iedere ziel op aarde al ooit bij de joden is gereïncarneerd. Wij hebben dus allemaal de 'joodse bewustwording' meegemaakt in onze reïncarnatiecyclus. Wij zijn dus allemaal eigenlijk 'joden'.
U bent allemaal uit de joden geboren.
(Vraag en Antwoord deel 4, blz. 277)
Het joodzijn heeft aan deze zijde (in het hiernamaals; red.) geen betekenis, want iedere ziel is van joodse afkomst.
(De Volkeren der Aarde door Gene Zijde Bezien, blz. 263)
Diegene die bovenstaande fragmenten goed leest zal ook beseffen dat de kritiek op de geloofsbelevenis van een groot aantal joden in de boeken van Rulof, vooral op de orthodoxe en dogmatische kant ervan , niet bedoeld is om 'haat' te zaaien jegens joden in z'n algemeenheid. Maar juist bedoel is voor de joden zelf, zodat zij het niet meer buiten zichzelf in allerhande uiterlijke vertoningen en rituelen, maar ín zichzelf gaan zoeken, om zo spiritueel verder te groeien. Dit betekent overigens niet dat joodse mensen al hun culturele gewoontes en tradities moeten afleggen, of dat zij geen keppeltje meer zouden mogen dragen of iets dergelijks; het gaat er alleen om dat zij zich gaan realiseren dat al deze uiterlijke zaken op zích de mens spiritueel gezien niet verder kunnen helpen, wanneer zij niet ook de 'weg naar binnen' willen gaan en de bewustwording van Christus aanvaarden.
Overigens wordt er in de boeken van Rulof ook forse kritiek geleverd op andere godsdiensten, als het katholicisme:
De hele wereld heeft de rampzalige houding van de kerk beleefd. Niets, niets heeft zij kunnen doen voor het innerlijk en stoffelijk leven van het christenkind. Stond de kerk niet toe, dat de ene gelovige de andere afslachtte? Was de kerk in staat u het antwoord te geven op de klemmende vragen van het ogenblik? Krijgt u niet het álleszeggende beeld van haar ontreddering? Haar machteloosheid en onvolkomenheid jegens God en voor Christus?
(De Volkeren der Aarde door Gene Zijde bezien, blz. 261)
De kerk valt, als er niet ingegrepen wordt, als niet opgehouden wordt met dat vloeken, met de hemelen te verkopen, want dit gesjacher behoort tot de laagste hellen in ons leven (bedoeld wordt het leven aan gene zijde; red.). Christus zal ingrijpen en afdoende handelen, maar dan verdwijnen de kerken van de Aarde en hebben die geestelijken geen betekenis meer. En ook dat komt, uw toekomst leert het en bewijst het u en de uwen en die na hen komen!
De kerk voelt zich op Aarde oppermachtig, maar waardoor? Door wie? De kerk spreekt van liefde en rechtvaardigheid, maar worden het leven en de wetten van Christus door de kerk aanvaard? Wij weten beter! Wij zien achter de schermen van uw kerkelijke hoogwaardigheidsbekleders en kennen hun levens. Maskers dragen is niet meer mogelijk en aan politiek doen is ongewenst, armzalig bedroevend, het is voor de kerk de geestelijke afbraak! De kerk heeft zichzelf hierdoor vervloekt en is diep gezonken. (...). De kerk voert het leven van God niet opwaarts, niet tezamen, maar brengt u naar de afgrond.
(De Volkeren der Aarde door Gene Zijde bezien, blz. 260)
De kritiek op misstanden binnen religies beperkt zich dus niet tot het jodendom, maar behelst ook andere religies. En is dus niet bedoeld om Joodse mensen te discrimineren, maar om de aanhangers van de verschillende godsdiensten op de fouten te wijzen die er naderhand in zijn geslopen en die de mens eerder van God weg houden dan dat ze de mens dichter naar God laten toegroeien.
TENSLOTTE
Het grootste gedeelte van de kritiek op Rulof is gebaseerd op selectief citeren, zo blijkt wel uit de bovenstaande tekst. Men is op zoek gegaan naar fragmenten die mogelijkerwijs racistisch of antisemitisch geïnterpreteerd kunnen worden, hierbij de context geheel buiten beschouwing gelaten en geen acht slaande op de fragmenten die juist ´anti-racistisch' zijn. En wanneer je de context niet betrekt bij het begrijpen van deze fragmenten, kom je dus bij interpretaties uit die in sommige gevallen zelfs tegengesteld zijn aan de oorspronkelijke bedoeling van het werk van Rulof. Wie nu nogmaals de kritische artikelen over Rulof leest, zal erachter komen dat geen van de bovenstaande fragmenten die een en ander relativeren ook maar genoemd worden in die artikelen. Het moge duidelijk zijn dat dergelijke artikelen dan ook geenszins een goed beeld kunnen geven van het werk van Rulof. Ik heb met dit artikel gepoogd om de lezer de andere kant van de Rulofboeken te tonen. Zodat de mensen die niet bekend zijn met het werk van Rulof een andere kijk krijgen op datgene wat in de boeken van Rulof staat. Wilt u meer weten? Lees dan op de rest van deze website of in de boeken zelf.
Be well,
Lex-Legis
"We never judge a statement by its author, but only on its own merit."
-Rabbi Moshe Chaim Luzzato (1707-1746)
-Rabbi Moshe Chaim Luzzato (1707-1746)
Lex-Legis: wat vind jij van dergelijke teksten? (Als je het niet wist: de NSB was de nederlandse NAZI-partij.
"De bijbel is net een spoorboekje van de NS, je kan er alle kanten mee op." - Fons Jansen
Met excuses dat ik tussendoor reageer. Echte Rulofianen beschuldigen critici steeds van het selectief te werk gaan. Hetzelfde kan ook gezegd worden van teksten van de site ‘De geestelijke wetenschap van gene zijde’ die hierboven werden gepost. Het is een kenmerk van fervente aanhangers van de boeken om alleen positieve aspecten te belichten en negatieve als het ware onder het vloerkleed te vegen. En nu weet men zich ook ondersteund door de uitspraak van een rechtbank. Vergeten wordt dat het verspreiden van Rulofs gedachtengoed of aanverwanten al eerder door de rechtbank werd veroordeeld.
Wat die laatste rechtszaak betreft, die Trees als verdedigingsargument aanhaalde, is het mijn indruk dat zowel de aanklagende partij ( Centrum voor Gelijkheid van Kansen en Antiracisme) als de rechtbank van Dendermonde zelf hun huiswerk niet goed hebben gedaan. Ik kan mij niet voorstellen dat men alle 27 boeken van Rulof heeft doorworsteld en begrepen, wat immers door Rulofianen wordt voorgeschreven voordat men zich al aan kritiek mag wagen. Uitlatingen van Rulof -gewoon in een zaal, niet in uitgetreden toestand- zoals ‘Hebben de joden die Goddelijk rake tik nog steeds niet begrepen omdat zij zich nu weer aan het verzamelen zijn (bedoeld wordt de oprichting van de staat Israël)? “ of “Hitler moest de knoet wel hanteren”, werden kennelijk over het hoofd gezien. Zie ook antisemitische fragmenten uit ‘Volkeren der Aarde’ die Devious plaatste in de topic http://www.freethinker.nl/forum/viewtop ... &&start=60
Terwijl de aanklagende partij steeds bleef volhouden dat de spreuk "Wie Hitler beschimpt belastert ook Jezus" door Rulof geschreven zou zijn. Deze had echter betrekking op een huiskamerbijeenkomst van Rulofianen en daarmee kon de verdediging weer scoren. Al met al een pyrrusoverwinning.
In feite blaast Rulof koud en warm in zijn boeken. Enerzijds is het verschrikkelijk wat Adolf Hitler heeft gedaan en zal hij lang in de hellen moeten verblijven, anderzijds ging het wél om het joods groepskarma dat ooit ingelost moest worden omdat de karmische wetten onverbiddelijk zijn. En als de mensheid de evolutie die Hitler tot stand bracht ooit zal inzien, zal men straks alsnog bloemen leggen op zijn graf (!). Blanken kunnen zich enerzijds erger dan inboorlingen gedragen maar anderzijds hielp de blanke cultuur hen wél sprongen vooruit om zich blank te evolueren en dat is een van de doelen van de evolutie. Enerzijds mag een homoseksueel niet belachelijk worden gemaakt en heeft hij zelfs een functie in een evolutionair proces, anderzijds kent hij geen hartstocht, is hij een zwakkeling voor moeder natuur en heeft ‘gene zijde’ geen boodschap aan homoseksuelen omdat alleen volledig vader- en moederschap telt. Enerzijds zijn mensen met het syndroom van Down zielig, anderzijds maken zij een verwrongen evolutie door omdat zij in een vorig leven massamoordenaars waren en de wetten van karma hen dit nu laat beleven. Enerzijds kunnen vrouwen zich nog wel in een beroep bekwamen, anderzijds verwaarlozen zij dan wél hun belangrijkste taak op aarde en dat is het moederschap. Enerzijds hoef je bloedtransfusie niet af te slaan als dit je leven kan redden, anderzijds loop je grote kans dat je wordt besmet met geestelijk onzuiver bloed, wat gereneraties later nog afgrijselijke gevolgen kan hebben. Enzovoorts.
Wat die laatste rechtszaak betreft, die Trees als verdedigingsargument aanhaalde, is het mijn indruk dat zowel de aanklagende partij ( Centrum voor Gelijkheid van Kansen en Antiracisme) als de rechtbank van Dendermonde zelf hun huiswerk niet goed hebben gedaan. Ik kan mij niet voorstellen dat men alle 27 boeken van Rulof heeft doorworsteld en begrepen, wat immers door Rulofianen wordt voorgeschreven voordat men zich al aan kritiek mag wagen. Uitlatingen van Rulof -gewoon in een zaal, niet in uitgetreden toestand- zoals ‘Hebben de joden die Goddelijk rake tik nog steeds niet begrepen omdat zij zich nu weer aan het verzamelen zijn (bedoeld wordt de oprichting van de staat Israël)? “ of “Hitler moest de knoet wel hanteren”, werden kennelijk over het hoofd gezien. Zie ook antisemitische fragmenten uit ‘Volkeren der Aarde’ die Devious plaatste in de topic http://www.freethinker.nl/forum/viewtop ... &&start=60
Terwijl de aanklagende partij steeds bleef volhouden dat de spreuk "Wie Hitler beschimpt belastert ook Jezus" door Rulof geschreven zou zijn. Deze had echter betrekking op een huiskamerbijeenkomst van Rulofianen en daarmee kon de verdediging weer scoren. Al met al een pyrrusoverwinning.
In feite blaast Rulof koud en warm in zijn boeken. Enerzijds is het verschrikkelijk wat Adolf Hitler heeft gedaan en zal hij lang in de hellen moeten verblijven, anderzijds ging het wél om het joods groepskarma dat ooit ingelost moest worden omdat de karmische wetten onverbiddelijk zijn. En als de mensheid de evolutie die Hitler tot stand bracht ooit zal inzien, zal men straks alsnog bloemen leggen op zijn graf (!). Blanken kunnen zich enerzijds erger dan inboorlingen gedragen maar anderzijds hielp de blanke cultuur hen wél sprongen vooruit om zich blank te evolueren en dat is een van de doelen van de evolutie. Enerzijds mag een homoseksueel niet belachelijk worden gemaakt en heeft hij zelfs een functie in een evolutionair proces, anderzijds kent hij geen hartstocht, is hij een zwakkeling voor moeder natuur en heeft ‘gene zijde’ geen boodschap aan homoseksuelen omdat alleen volledig vader- en moederschap telt. Enerzijds zijn mensen met het syndroom van Down zielig, anderzijds maken zij een verwrongen evolutie door omdat zij in een vorig leven massamoordenaars waren en de wetten van karma hen dit nu laat beleven. Enerzijds kunnen vrouwen zich nog wel in een beroep bekwamen, anderzijds verwaarlozen zij dan wél hun belangrijkste taak op aarde en dat is het moederschap. Enerzijds hoef je bloedtransfusie niet af te slaan als dit je leven kan redden, anderzijds loop je grote kans dat je wordt besmet met geestelijk onzuiver bloed, wat gereneraties later nog afgrijselijke gevolgen kan hebben. Enzovoorts.
Grüss Gott, falls Du Ihn begegnest.