Waarom homo's evolutionisten zijn

Voor de mensen die depressief worden van alle ellende in de media, een forum met alleen positief nieuws.

Moderator: Moderators

Kaffer
Banned

Bericht door Kaffer »

Homofielen zijn net als communisten en evolutionisten leugenaars.
Dit alles gebeurt uit angst.
Bekijk de gelijkenissen tussen de 3 groepen.
1) Ze zijn bang van God en geloven daarom in de evolutietheorie.
2) Ze willen een alles dirigerende staat die hen geborgenheid schenkt , de 3 groepen zijn voor meer staatsinterventie wat betreft pers , onderwijs , economie , milieu , verkeer.
3) Ze zijn voorstanders van de antidiscriminatiewet.
Stel je voor , mensen die bang zijn gediscrimineerd te worden :lol:
En daarom worden normalen gedwongen in een dictatuur te leven :(
Erik
Bevlogen
Contacteer:

Bericht door Erik »

antoon schreef:Ik vraag mij af waar je mee bezig bent ?
Dat vraag ik me van jou ook af aangezien je OOK in dit topic geen moeite doet om je stellingen te onderbouwen.
In dit geval ondersteun je zonder bewijzen de stelling van Kaffer die aantoonbaar foutief is.

Probeer je soms Kaffer op te stoken?
De achtste hemel is het atheïstische inzicht dat de werkelijkheid weliswaar hard is maar wel de werkelijkheid en die is zoveel waardevoller dan alle mooie, verzachtende sprookjes bij elkaar. (Gerard)

Geleid wordt enkel hij die zichzelf niet gevonden heeft. (Rereformed)
Erik
Bevlogen
Contacteer:

Bericht door Erik »

Kaffer schreef:Homofielen zijn net als communisten en evolutionisten leugenaars.
Kun je dit met het nodige bewijs ondersteunen?
Kaffer schreef:1) Ze zijn bang van God en geloven daarom in de evolutietheorie.
Welke god?
Het 1 heeft geen invloed op het ander.
Het is een drogreden.
Kaffer schreef:2) Ze willen een alles dirigerende staat die hen geborgenheid schenkt , de 3 groepen zijn voor meer staatsinterventie wat betreft pers , onderwijs , economie , milieu , verkeer.
Kaffer schreef:3) Ze zijn voorstanders van de antidiscriminatiewet.
Kaffer schreef:En daarom worden normalen gedwongen in een dictatuur te leven
Wat is de definitie van normaal?

Je faalt in het bewijzen van je originele stelling.
De achtste hemel is het atheïstische inzicht dat de werkelijkheid weliswaar hard is maar wel de werkelijkheid en die is zoveel waardevoller dan alle mooie, verzachtende sprookjes bij elkaar. (Gerard)

antoon
Banned
Contacteer:

Bericht door antoon »

Dat vraag ik me van jou ook af aangezien je OOK in dit topic geen moeite doet om je stellingen te onderbouwen.
In dit geval ondersteun je zonder bewijzen de stelling van Kaffer die aantoonbaar foutief is.

Probeer je soms Kaffer op te stoken?

En dit

Antoon je bent van hetzelfde laken en pak als dit intens zielige aandachtvragertje!
In geen van deze Erik

Dat ik vaak humor maak is geen treiteren, maar zo ben ik eenmaal, waar moet een mens zijn zonder humor!!!
Aandacht vragen, kan zijn in mindere mate ,echter het onderwerp lokt het ook uit, en bijna iedereen hier houdt wel van aandacht.

Dat ik niet onderbouw is niet waar
Ik heb genoeg gezegd daarover maar omdat men hier nogal in het eigen straatje wil blijven ,althans zo lijkt het.....is het niet mijn urgentie op dit forem
antoon
doctorwho
Ontoombaar

Bericht door doctorwho »

Kaffer schreef: En daarom worden normalen gedwongen in een dictatuur te leven :(
Gelukkig ben jij niet normaal dus dat blijft je bespaart :)
Wie atheïsme een geloof noemt kan tot niets bekeerd worden
The person who calls atheism a religion can be converted to nothing
Erik
Bevlogen
Contacteer:

Bericht door Erik »

antoon schreef:Dat ik niet onderbouw is niet waar
Jawel.
In dit topic heb je geen onderbouwing geleverd die aantoont dat Kaffer gelijk zou hebben met zijn geponeerde stelling.
Je hebt enkel hem gesteund in zijn onbewezen stelling.
antoon schreef:Ik heb genoeg gezegd daarover maar omdat men hier nogal in het benauwde eigen straatje wil blijven ,althans zo lijkt het.....is het niet mijn urgentie op dit forem
Ook dit is een stelling die wederom niet onderbouwd is.
Vervolgens stel je ook nog eens -->> "althans zo lijkt het", wat inhoud dat je geenzins zeker bent van je zaak.

Wat is je urgentie op dit forUm?
Nee beantwoord dat maar niet, het is teveel off-topic.

Kaffer
Banned

Bericht door Kaffer »

Erik schreef:
Kaffer schreef:2) Ze willen een alles dirigerende staat die hen geborgenheid schenkt , de 3 groepen zijn voor meer staatsinterventie wat betreft pers , onderwijs , economie , milieu , verkeer.
Kaffer schreef:3) Ze zijn voorstanders van de antidiscriminatiewet.
Kun je dit met het nodige bewijs ondersteunen?.
Ik denk dat iedereen die hier zit voldoende sociale ervaring heeft.
Noem mij eens één homo die niet in de evolutietheorie gelooft?
Noem mij eens één communist die niet in de evolutietheorie gelooft?

Noem mij eens één evolutionist die tegen meer staatsinterventie is.
Noem mij eens 1 homo die tegen meer staatsinterventie is .

Noem mij eens één persoon van voornoemde 3 groepen die tegen de antidiscriminatiewet is.

Dat zijn feiten , door de schuld van die gasten dienen stabielen ook al in een dictatuur te leven.
doctorwho
Ontoombaar

Bericht door doctorwho »

Kaffer schreef:[Noem mij eens één homo die niet in de evolutietheorie gelooft? De paus?
Noem mij eens één communist die niet in de evolutietheorie gelooft? Henk de Vries uit Uffelte
Noem mij eens één evolutionist die tegen meer staatsinterventie is. Ik
Noem mij eens 1 homo die tegen meer staatsinterventie is .Pim Fortuin

Noem mij eens één persoon van voornoemde 3 groepen die tegen de antidiscriminatiewet is. Racistische Henkie

Dat zijn feiten , door de schuld van die gasten dienen stabielen ook al in een dictatuur te leven.
Erik
Bevlogen
Contacteer:

Bericht door Erik »

Ik krijg de indruk dat je het niet begrijpt Kaffer.

JIJ ponneert een stelling dus aan JOU de taak deze van het benodigde bewijs te voorzien.

Antwoord op je vragen is dus onnodig aangezien er geen bewijs is geleverd voor de initiele stelling.
Kaffer schreef:Dat zijn feiten , door de schuld van die gasten dienen stabielen ook al in een dictatuur te leven.
Je hebt geen feiten getoond helaas.

Al je bijdragen in dit topic kunnen verworpen worden.

Prodigy
Forum fan

Bericht door Prodigy »

Kaffer schreef: Noem mij eens één homo die niet in de evolutietheorie gelooft?
Ja hoor, een vervelende trol genaamd kaffer. Aan de hand van zijn profielafbeelding hier en op andere fora en zijn aversie tegen homoseksuelen(typerend voor een homo in de ontkenningsfase). Zelfs Google adwords heeft zijn ware aard door, zie deze afbeelding/printscreen(photobucket is offline dus even een tragere versie): http://www.box.net/shared/vo3ksmnfeh
Niets is zeker en misschien zelfs dat niet.
doctorwho
Ontoombaar

Bericht door doctorwho »

Prodigy schreef:
Kaffer schreef: Noem mij eens één homo die niet in de evolutietheorie gelooft?
Ja hoor, een vervelende trol genaamd kaffer. Aan de hand van zijn profielafbeelding hier en op andere fora en zijn aversie tegen homoseksuelen(typerend voor een homo in de ontkenningsfase). Zelfs Google adwords heeft zijn ware aard door, zie deze afbeelding/printscreen(photobucket is offline dus even een tragere versie): http://www.box.net/shared/vo3ksmnfeh
Tsja Kaffer misschien wordt je wel minder gefrustreerd als je uit de kast komt :D
Afbeelding
Devious
Erelid
Contacteer:

Bericht door Devious »

Kaffer! Het is nu wel overduidelijk dat de enige reden waarom jij hier aanwezig bent, is om heibel te maken, en niet om serieuze discussies te voeren. Je hebt al twee waarschuwingen gehad, maar je blijft bezig met moderatoren, en forumgebruikers die het niet met je eens zijn, te beledigen, je blijft bezig met onzintopics te starten; je houding is volkomen respectloos. Ik ben zat van jouw vervelende geklier.

Tot nooit!
'Bij een discussie die de redelijkheid zoekt heeft hij die het onderspit delft groter voordeel, voor zover hij er iets van opgestoken heeft.’ Epicurus (341-271vc)
Gesloten