De Palestijnse haatmuis

Hier kun je links naar relevante websites posten, graag met een toelichting erbij.

Moderator: Moderators

lost and not found yet!
Bevlogen

Bericht door lost and not found yet! »

Theoloog schreef: Van Israël en Europa hebben ze niets te verwachten. Dus vlucht men in religieus fanatisme.

De voedingsbodem daarvan is echter niet de islam, maar de omstandigheden waarin deze mensen leven.

Hoi,

Dus ze hadden net zo goed kunnen vluchten in het christendom, boedisme of wat voor andere religie dan ook??

Groeten.
We will dance again!
Als je meer produceert dan je klaagt, heb je gelijk! Als je meer klaagt dan produceert, blijf je achter!
🔱
fbs33
Bevlogen

Re: De Palestijnse haatmuis

Bericht door fbs33 »

Plons schreef:
chromis schreef:Ik kwam vandaag op Geenstijl dit filmpje tegen: http://www.dumpert.nl/mediabase/14410/a ... index.html
Wat een artelijke idioterie zeg in welk jaar leven die mensen, wanneer zullen hun ogen open gaan en op z'n minst proberen zelfstandig te denken.
Zelfstandig denken kon zelfs de uitvinder van het wiel niet zonder beinvloeding door zaken uit zijn omgeving die hem tot zijn creatie brachten.
Wij hebben het geluk om in een andere omgeving grootgebracht te zijn!
Theoloog

Bericht door Theoloog »

lost and not found yet! schreef:De voedingsbodem daarvan is echter niet de islam, maar de omstandigheden waarin deze mensen leven.
Dus ze hadden net zo goed kunnen vluchten in het christendom, boedisme of wat voor andere religie dan ook??[/quote]

Als het christendom of het boeddhisme de dominante cultuur was geweest in Palestina hadden ze dat waarschijnlijk ook gedaan.
fbs33
Bevlogen

Bericht door fbs33 »

Theoloog schreef:Maar over de onderliggende oorzaak van de haat, hebben jullie het allen niet.
Ligt die niet gedeeltelijk besloten in het gemiddelde kindertal (9 stuks?)
En daarmee alweer gedeeltelijk bij een godsdienst die anti-conceptie verbiedt?
En tevens voorschrijft om zo goed mogelijk je best te doen om zoveel mogelijk kinderen te krijgen.
Is dat niet het treurige manco van alle (mij bekende) godsdiensten? (omdat ze door het starre van een, in een ver verleden uitgevonden god, daardoor niet in staat zijn om het e.e.a. af te stemmen op de huidige tijd?
Producten/bevindingen tengevolge van menselijk denken onder te schoffelen onder de goddelijke doctrines van het oeroude aanvaarden?
Laatst gewijzigd door fbs33 op 09 mei 2007 18:29, 1 keer totaal gewijzigd.
Plons
Bevlogen

Bericht door Plons »

fbs33 schreef: Wij hebben het geluk om in een andere omgeving grootgebracht te zijn!
Nu wel ja, was vroeger wel anders.
Fuck met alles.
fbs33
Bevlogen

Bericht door fbs33 »

Plons schreef:
fbs33 schreef: Wij hebben het geluk om in een andere omgeving grootgebracht te zijn!
Nu wel ja, was vroeger wel anders.
Hoe vroeg?
Plons
Bevlogen

Bericht door Plons »

lost and not found yet! schreef:Maar in het Israelische parlement heb je al ik geloof meer dan 20 verschillende politieke partijen die over alles en nog wat over elkaar heenvallen, dus om dan ook nog een keer vrede te maken met de Palestijnen

Lijkt mij dat 'Vrede sluiten' top prioriteit moet krijgen !
Fuck met alles.
Sebastiaan
Bevlogen

Bericht door Sebastiaan »

Theoloog schreef:Om maar een voorbeeldje te geven: onder internationale wetgeving hebben alle, inmiddels zes miljoen vluchtelingen het recht op terugkeer naar het gebied waar ze vandaan komen. De Palestijnen hebben geëist dat slechts tussen enkele tienduizenden en honderdduizenden vluchtelingen terugkeerden: dat komt in de verste verte niet bij die zes miljoen.
Dat zal israel nooit accepteren want dan degraderen de seculiere, joodse en christelijke israeliers in een klap tot dhemies want indien alle vluchtelingen (en hun families) terug mogen komen, ze effectief in de minderheid worden binnen hun eigen staat. :twisted: .
De wereld is zoveel logischer en makkelijker te begrijpen zonder god dan met, dus waarom moeilijk doen als het makkelijk kan?
fbs33
Bevlogen

Bericht door fbs33 »

Sararje schreef:robindr: de motieven om de staat Israel op die plek 3 jaar na WO2 te stichten hebben weinig met religie te maken, hebben wel alles ermee te maken dat dat land voor Joden het oorspronkelijke thuisland was. Hiervoor zijn diverse archeologische opgravingen die dat hard maken. Bovendien, er zijn talloze verdelingsplannen voorgesteld die stuk voor stuk gunstiger waren voor de Arabische bevolking (zoals Plan Peel) die stuk voor stuk niet gehonoreerd werden door de Arabische bevolking. Moet ik nog een keer uitleggen wat "Dit nooit weer!" betekent?
Oorspronkelijk thuisland?
Bedoel je daar het moment vóór of ná de verovering v. Kanaan mee?
Of nog verder daarvoor of na??
En als ik ergens in mijn huis woon, dan lijkt het iedere bewoner van elk huis logisch, dat hij niet gaat onderhandelen over het recht van een ander om welk stukkie van zijn huis dan ook!
Dan zegt iedereen "Ga daar in de verte, waar nog niemand woont, een huis bouwen om te bewonen"!
(ik ga aan genalogie doen, wie weet, waren mijn voorouders ooit de rechtmatige bezitters van Frankrijk of zo)
Sararje
Superposter

Bericht door Sararje »

Als je elke keer verdreven, vervolgd of vermoord wordt, dan ben je dat na een tijdje (pak 'm beet 2000 jaar) grondig zat.
"De bijbel is net een spoorboekje van de NS, je kan er alle kanten mee op." - Fons Jansen
"Als er bij het dorp waar bergen bergen bergen bergen bergen, Bergen, bergen bergen bergen bergen bergen, bergen bergen bergen bergen bergen.". - Kees Torn
robindr
Forum fan

Bericht door robindr »

Sararje schreef:robindr: de motieven om de staat Israel op die plek 3 jaar na WO2 te stichten hebben weinig met religie te maken, hebben wel alles ermee te maken dat dat land voor Joden het oorspronkelijke thuisland was. Hiervoor zijn diverse archeologische opgravingen die dat hard maken. Bovendien, er zijn talloze verdelingsplannen voorgesteld die stuk voor stuk gunstiger waren voor de Arabische bevolking (zoals Plan Peel) die stuk voor stuk niet gehonoreerd werden door de Arabische bevolking. Moet ik nog een keer uitleggen wat "Dit nooit weer!" betekent?

Als de "founding father" van de Joden, Abraham, van God een opdracht krijgt om zijn stad (Ur in Irak) te verlaten en hij (en zijn zonen) zogezegd het land van Kanaän 'kado' krijgen, en hierop het hele zionisme en recht van bestaan is gebaseerd dan vind ik dat veel met religie te maken heeft.

Joden kennen geen leuke geschiedenis en dat is te betreuren, ze werden inderdaad verdreven, vervolgd en vermoord, maar of ze na eeuwen van diaspora opeens terug het recht hebben om een staat in Palestina op te richten betwijfel ik.

Dan hebben de Indianen volgens mij veel meer recht Amerika terug op te eisen.
Life is but a momentary glimpse of the wonder of the astonishing universe, and it is sad to see so many dreaming it away on spiritual fantasy.
- Carl Sagan -
Sararje
Superposter

Bericht door Sararje »

Joden kennen geen leuke geschiedenis en dat is te betreuren, ze werden inderdaad verdreven, vervolgd en vermoord, maar of ze na eeuwen van diaspora opeens terug het recht hebben om een staat in Palestina op te richten betwijfel ik.
Er hebben in die hele 2000 jaar van geschiedenis Joden in dat gebied gewoond.
"De bijbel is net een spoorboekje van de NS, je kan er alle kanten mee op." - Fons Jansen
"Als er bij het dorp waar bergen bergen bergen bergen bergen, Bergen, bergen bergen bergen bergen bergen, bergen bergen bergen bergen bergen.". - Kees Torn
doctorwho
Ontoombaar

Bericht door doctorwho »

Nieuwsflits

Jihad Mickey van scherm gehaald
AMSTERDAM - Een uitzending van een Jihad Mickey Mouse die volgens CNN roept dat alle Joden vermoord worden, is door de Palestijnse autoriteiten van het scherm gehaald.

De televisiezender van Hamas indoctrineert kinderen op een afschuwelijke manier. Een op Mickey Mouse lijkende pop en een paar kinderen spreken huiveringwekkende teksten uit. De boodschap aan de allerkleinste Palestijntjes is duidelijk: neem de wapens op tegen Israël en het grote boze Amerika.

De uitzending was al te zien in de Gazastrook op de zender Al Aqsa-TV. Naast Mickey was er een ronddansende Farfour te zien die, rondzwaaiend met een pistool, kinderen oproept melk te drinken, goed te studeren en vooral mee te doen aan gewelddadige acties tegen Israël. Farfour benadrukt de superioriteit van Arabaieren en schreeuwt : We will win Bush!'.

De Palestijnse minister van informatie, Mustafa Barghouti, zegt 'ongelukkig' te zijn met de Palestijnse Mickey. De zender zou overwegen de hele show te schrappen. De minister vroeg wel aandacht voor de wanhopige bewoners van Gaza die niet meer kunnen vissen, wonen en werken. 'We zitten hier al tijden opgesloten in een soort apartheidssysteem. Dat maakt mensen gek en geeft ruimte voor reacties als deze televisieshow'.

Dochter Diane van Walt Disney zei tegen de Daily News dat ze de show 'Afschuwelijk' vindt.
Wie atheïsme een geloof noemt kan tot niets bekeerd worden
The person who calls atheism a religion can be converted to nothing
Akkersloot
Banned
Contacteer:

Bericht door Akkersloot »

doctorwho schreef:Nieuwsflits

Jihad Mickey van scherm gehaald
AMSTERDAM - Een uitzending van een Jihad Mickey Mouse die volgens CNN roept dat alle Joden vermoord worden, is door de Palestijnse autoriteiten van het scherm gehaald.

De televisiezender van Hamas indoctrineert kinderen op een afschuwelijke manier. Een op Mickey Mouse lijkende pop en een paar kinderen spreken huiveringwekkende teksten uit. De boodschap aan de allerkleinste Palestijntjes is duidelijk: neem de wapens op tegen Israël en het grote boze Amerika.

De uitzending was al te zien in de Gazastrook op de zender Al Aqsa-TV. Naast Mickey was er een ronddansende Farfour te zien die, rondzwaaiend met een pistool, kinderen oproept melk te drinken, goed te studeren en vooral mee te doen aan gewelddadige acties tegen Israël. Farfour benadrukt de superioriteit van Arabaieren en schreeuwt : We will win Bush!'.

De Palestijnse minister van informatie, Mustafa Barghouti, zegt 'ongelukkig' te zijn met de Palestijnse Mickey. De zender zou overwegen de hele show te schrappen. De minister vroeg wel aandacht voor de wanhopige bewoners van Gaza die niet meer kunnen vissen, wonen en werken. 'We zitten hier al tijden opgesloten in een soort apartheidssysteem. Dat maakt mensen gek en geeft ruimte voor reacties als deze televisieshow'.

Dochter Diane van Walt Disney zei tegen de Daily News dat ze de show 'Afschuwelijk' vindt.
Goed nieuws. Aan het nieuwsbericht ontbreekt wel de medeling dat het niet om louter Palestijnse propaganda gaat maar pure islamitische. Kindje van 5 met hoofddoek omdat ze anders direkt besprongen zou worden door hitsige moslim mannen, "wij moslims zijn superieur", ect ect.
4 van de 5 pilaren van de islam worden uitgevoerd met behulp van niet-moslim producten.
els
Forum fan
Contacteer:

Bericht door els »

Theoloog schreef:Maar over de onderliggende oorzaak van de haat, hebben jullie het allen niet.
Zijn dat die vluchtelingenkampen van de Palestijnen die al vijftig jaar bewust in stand worden gehouden om medelijden te kweken met de Palestijnse zaak en haat te creëren tegen de joden? Die arme Palestijnse vluchtelingen die geen woon- en werkvergunningen krijgen in Libanon en Jordanië zodat ze gedwongen zijn om in kampen waar geen fatsoenlijke woonvoorzieningen zijn hun hoge islamitische geboortecijfer op niveau te houden, zodat het oorspronkelijke aantal vluchtelingen nu al is vermeerderd tot over een miljoen? Waardoor de toestand nog schrijnender is en dus nog meer in het voordeel van de Palestijnen kan worden uitgebuit? :D

Ik weet het niet hoor, leg anders even uit waar het over gaat en hoe het zit, want ik heb echt geen tijd om naar al die filmpjes kijken waar mensen altijd naar linken om hun punt te verduidelijken.
Plaats reactie